Vacanța de iarnă a trecut fulgerător prin viața mea, sfâșiind speranțe și planuri în urma ei.
Întoarcerea acasă s-a simțit ca și cum mă confruntam cu condamnarea la moarte, Knight reprezentând o clasă de lunetiști pricepuți, toți țintându-și puștile spre mine.
Am vrut să stau la Boon. Chiar m-am gândit să merg acasă cu April în Montana. Oferta ei a părut autentică și a încercat să elaboreze un scenariu în care Ryan, Josh, ea și cu mine să stăm acolo înainte de a zbura înapoi la Boon. Din păcate, n-am vrut să mă înghesuiesc și n-am vrut să mă împiedic din a petrece timpul cu Edie, Tata, Racer și Theo doar din cauza lui Knight.
În plus, acasă era mult mai mult decât un simplu Knight. Edie spusese că Rosie nu se descurca bine și voiam s-o verific.
Racer avea un zâmbet fără dinți acum. Trebuia să fac poze.
Daria urma să se căsătorească. Voiam să fiu acolo pentru ea.
Chiar mi-a fost dor de Vaughn și de dispozițiile lui întunecate și supărate.
Așa că m-am dus.
Tata m-a luat de la aeroport și mi-a dus valiza la Porsche-ul lui Edie. A întrebat despre Josh și, deși voiam să mor din perspectiva de a-i spune adevărul, nici nu puteam să mint.
"Suntem doar prieteni, tată." Mi-am pus centura de siguranță.
"Orice ați fi, te susțin, puștoaico." A urmat un moment de tăcere după aceea. "I-am tăbăcit fundul lui Cole.
Sprâncenele mi s-au îndreptat spre frunte.
A ridicat din umeri. "Mai mult sau mai puțin. Se simte îngrozitor în privința asta, dacă face vreo diferență."
M-am uitat pe geam, privind San Diego trecând în drum spre Todos Santos. Nu vorbisem cu Knight de săptămâni, dar știam că drumurile noastre se vor intersecta acum că stăteam din nou alături.
Tata s-a mișcat pe scaun, scărpinându-și barba. "Mâine e o petrecere înainte de Crăciun la familia Cole."
"Voi fi acolo." Mi-am școlit trăsăturile, privind drept înainte. Fiecare fibră din corpul meu nu voia să meargă, dar nu mi-aș ierta-o dacă aș perturba viața tuturor doar din cauza unei frângeri de inimă pe care o văzusem venind cu ani în urmă. Dacă nu mergeam, nici Edie și Theo nu s-ar duce. Tata ar trebui să păstreze imaginea și să apară. L-ar lua pe Racer, care ar întreba de mine și de Edie toată seara.
CITEȘTI
Cavaler Distrus (All Saints High #2)
RomanceNu toate poveștile de dragoste sunt scrise la fel. A noastră avea capitole rupte, paragrafe lipsă și un final dulce-amărui. Luna Rexroth este wallflower-ul preferat al tuturor. Dulce. Grijulie. Caritabilă. Liniștită. Falsă. Sub exteriorul blând, de...