İyi seyirler asklarımm
"Uyan be artık!" diye bağırdı annem. Yine mükemmel bir sabaha uyanmıştım (!)"Ya anne Allah için 5 dakika daha ya" dediğimde ayağındaki terliği yatağa doğru fırlattı. "Kalk kız geç kaldın" dediğinde kafamı yataktan kaldırdım. Ayağı kalkarken başımın ağrısından hemen başımı sıkıca tuttum. "Başım..." dediğimde annem hızlıca gelip ateşime baktı sonrasında saçlarımı sevdi. "Allah Allah bugün gitmesen mi okula?" dediğinde hemen "Hayır hayır, anne bugün edebiyat var." dediğimde annem bile şaşkındı. Geçen sene edebiyat ortalamam o kadar düşüktü ki, annem bile bu dediğime inanmıyordu.
"Hayırdır? Sen edebiyat dersini sevmezdin." dediğinde sadece gülmekle yetindim. Of Allahını ya, of of of. Aşk neden bu kadar krocasın??
"Boşver balım sen orasını burasını. Şimdi çık sen bende üstümü değiştireyim sonra hemen çıkarım. Malum ilk 3 ders edebiyat." dediğimde annem gözlerini kısıp bana baktı. "Sen ne haltlar yiyon gene?" diye sorduğunda yanağından makas alıp hızlıca banyoya ilerledim.
Günlük rutin işlerimi hallettim ve okul için kombin yapmaya başladım.
Hılzıca aşağıya inip annemin yanağından öptüm. Hiç bir şey demeden evden çıktım. Hızlıca otobüse binip okula doğru yol aldım.Okula girdiğimde Cemrenin üstüme koşması irkildim. "Telefonumu neden açmıyorsun yaaaa." dedi üzgün bir tonlamayla. Ona doğru ilerledim ve sarıldım "Görmemişim" dediğimde o da sarılmama karşılık verdi.
"Seninki bugün okulda" dedi ve göz kırptı. Anlamaz şekilde ona baktığımda kahkaha atmaya başladı. "Edebiyat hocasından bahsediyorum bee" dediğinde gülmüştüm. O adamla beni yakıştırması garipti.
Sanki senin hoşuna gitmiyo
İç ses susar mısın
Yalan mı?
İçinden kocaman bir ya sabır çekerek okul binasının içine girdim. Kantin bölümünün önüne baktığımda o vardı. Namıdeğer Kaan hocam. Bi kızla beraber sohbet ediyorlardı. Kimdi bu kız? Kızı çok merak ettiğim için bir şey alma bahanesiyle onlarla doğru yaklaştım. Ecrin! Çüş yani. Ecrinin ne işi vardı burada ya?
"Bence de haklısınız hocam."dedi Ecrin Kaan hocaya yakın davranarak. Ne yapıyordu bu sümsük!?
"Ecrin!" dediğimde ikisininde gözleri bana döndü. Ecrin bana baktı ve göz devirdi "Ne var?" dediğinde güldüm. Sınanıyordum. Ama biraz daha şu haraketlerine devam ederse onu öldürecektim!
"Sana önemli bir şey sormam gerekiyor. Acilen benimle gel." dediğimde Kaan hocaya baktı. "Malesef şuan acil bir işim va-" lafına devam etmesini beklemeden kolundan tutup hızlıca onu sınıfa çıkarmaya başlamıştım. "Ya bıraksana, manyak mısın?" gibi cümleler kuruyordu ama duymamazlıktan geliyordum. Tuvalete doğru sürükledim ve arkamızdan kapıyı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Hocam
ChickLit"Anlayamadım ben yine. " dediğimde göz devirdi. "Neyini anlayamadın?" diye sordu. Sırf onunla biraz daha yakın olmak için salağa yatmak zorundaydım. "Sorunun şurasını anlamadım işte" dedim ve parmağımla sorunun bir kısmını işaret ettim. İlk önce sor...