Kitap eğlence amaçlı yazılmıştır ve lütfen Kötü yorumlarınızı kendinize saklayın.
Kitapta çalma vesaire durumlarda gerekenler yapılacaktır.
Ve lütfen bir alttaki yıldızı doldur verin.
..................Kapıdan içeriye giren Lara'nın belinden tutup çektim ve kapıyı kapattım o sırada Lara'nın kısık bağırışını duydum.
Asaf " her şeye bağırma san olmaz mı güzellik hm? "
Lara " bir şey yaparken haber versen olmaz mı yakışıklı hm?!!"
Asaf " tamam tamam kızma ama ne yapayım? Konu sen olunca düşünme yetimi kayıp ediyorum " bunu söylerken boynunu öpmüş tüm.
Asaf " ayrıca konuşmamız gereken hala 2 konu var"
Lara " ayh!! Bu konularda bir bitmedi aslanım"
Asaf " Laraaaa"
Lara " off tamam dökül"hala kapı eşiğinde duruyorduk.
Asaf " birincisi saklama meselesi "
Asaf " cidden neden saklıyoruz anlamıyorum? "
Lara " ya napayım ilk defa sevgilim oluyor ve insanlar ya yargılarsa? Ki ayrıca birbirimiz doğru düzgün tanımıyoruz bile söylemek doğru olmayabilir"
Asaf " aşık olmak yargılanacak bir şey olsaydı ferhat ile şirin kendilerini asarlardı o yüzden kabul etmiyorum ve bu saatten sonra da saklamıyoruz tanımak konusuna gelince birbirimizi yavaşça tanırız zor değil ya"
Lara " ama-"
Asaf " Lara hayır dedim"
Lara " off tamam "
Asaf " ikinci konuya gelirsek "
Lara " ikinci konu? "
Asaf " itiraf "
Lara " haa o konu.,.... "
Asaf " evet o konu"
Lara " ben...... "
Asaf " evet.... "
Lara " biz niye böyle duruyoruz yaa? "
Diyerek kolumun altından sıvışmış odadaki koltuğa oturmuştu çok hızlı olmamaksızın seri adımlarla yanına gidip siyah koltuğun başlık kısmına oturdum ve kolumu omzuna atıp alaylı bir Ses tonu ile konuştum.
Asaf " devir nereye gidiyor sayın seyirciler artık aşık bile aşık değil "
Lara " ya Asaf gecenin 3ünde .... "
Asaf " eee gecenin üçünde? "
Demiştim alayla o İse göğsüme vurmuştu elini alıp avucunun içini öpüp gülümsedim.
Lara " sırıtma "
Asaf " neden? "
Lara " öyleee"
Asaf " öyle ne? ...... Bir devamı olmalı "
Lara " yok"
Asaf " bence var "
Omuz silkti , garip bir bakışma içindeydik insan gözlerinin içinde kaybolmak istermiş gibiydi istemsiz yaklaşıyordu m ona bir anda dudaklarımız birleşmiş hiç beklemeden üst dudağını dudaklarımın arasına aldım.
Aynı zamanda koltuğun başlık kısmında oturduğum için rahat etmek için üstüne çıkmış bir yandan yüzünü okşuyordum. Lara da yine ellerini boynuma sarmıştı, benim dudaklarım dudaklarından boynuna kayarken İstemsiz bir inleme çıkmıştı azımdan.
Lara omuzumu sıkmış bacaklarını belime dolamış tı , belinden tutarken kalkıp yatağa taşıdım ve narince koyup kalkarken anlına öpücük kondurdum çünkü daha fazla ileri gitmemeli idi ilk günden , kalkacak iken yakamdan tutmuş öpmeye devam etmişti Lara.
Kendimi tutamayarak karşılık verdim ve anlık ayrılıp sweet'i çıkararak kenara attım.
Ama hiç beklemediğim bir şey olmuştu ,bir anda açılan kapı ile birlikte gözlerini sonuna kadar açmış olan Ayaz abime baktık.
Ayaz " kolay gelsin " demiş çıkmıştı.
Lara " kolay gelsin ne ya? "
Asaf " yavrum bizim aile komple kafadan kontak ve bunun iyi tarafı ne biliyor musun? "
Lara " nee? "
Asaf " sen de çok normal değilsin" bacağıma yediğim hafif tekmeyle sırıtmış yanağını sıkarak tatlı bir şekilde konuşmuştum.
Asaf " oy çen bana kıyamıyor muşun çen? "
Lara " ya Asaf sen akıllanmaz mısın az önce abin bastı bizi senin yüzünden, abin"
Asaf " senin yüzünden derken? Yanlız hanım efendi ben ayrılmaya çalştım sen tekrar yapıştın dudağıma "
Demiş kolumu kafama koyup yan yatmıştım ve p!ç gibi gülümsedim(imalı sırıtış yani).
Asaf" artık bana nasıl hastaysan? "
Lara " hayatımda gördüğüm en gıcık sevgilisin"
Asaf " evet sayın seyirciler İzmir Bucu'da yaşayan bir yüzsüzün aşık olmadığı adamla sevgili oluşunu izliyoruz "
Lara "ya yüzsüz müyüm ben? " gözleri dolduğunda dalgamı geçmiş şaşırmıştım gözünden akan yaşla sanki kalbine biri raptiye ler batırmış gibi hissetmiştim.
Asaf " Lara şakasına dedim kırmak istemedim seni" bunu derken yüzüm endişeli bir hal almıştı.
Lara " iyiyim iyi " ağladığı için sesi kalın ama çok tatlıydı.
Asaf " sen gerçekten çok alıngansın ama ağlama......çünkü canım ......acıyor benimde"
Lara " senin nasıl canın acıyor salak, ağlayan benim" demişti hıçkırarak bitmişti çilesi.
Asaf " sen üzülünce benimde canım yanıyor o yüzden üzülme tamam mı? "
Lara " sana aşığım "
Asaf " sonunda bende sana aşığım hayatımın anlamı"...........
...........
Eveeeettt tt
Okuldan dolayı max bu kadar
Bu arada şu yıldızcığa basarsanız çooookk sevinirim bence zor değil
Umarım beğenmişsinizdir saygılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡●Komiser Beyciğim◉●Yarı 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜
Lãng mạn0538...: küfür edip durma yoksa fena olur Siz : naparsın oyuncak silahınla kafama dıkşın dıkşın mı yaparsın? 0538...: bence oyuncak olduğundan o kadar emin olma . . . Tiktok: okur_yazar_wattpad2