Kitap eğlence amaçlı yazılmıştır ve lütfen Kötü yorumlarınızı kendinize saklayın.
Kitapta çalma vesaire durumlarda gerekenler yapılacaktır.
Ve lütfen bir alttaki yıldızı doldur verin.
..................Asaf'dan
Eve girip girmemek konusunda kararsız kalmıştım, elimde anahtar ile öylece duruyordum içeriden gelen cam kırılma sesiyle anahtarı hızla çevirip içeri girerek ayakkabımı çıkarmış mutfağa girmiştim.
Yerdeki camları toplayan Lara'nın yanına gitmiş elindeki camları yavaşça aldım ve çöpe attım.
Lara " ne zaman geldin?"
Asaf" şimdi "
Yerdeki camları geceleri kullanmak için aldığım fırça ile temizlemiş tam gidecekken kolunu tutmuştum.
Lara "ne?"
İmalı bir bakış attım
Lara "parasını öperim"
Asaf " sorun o mu ? "
Lara " ne o zaman? "
Asaf " mesajlaş tık ya konuşacağız dedik"
Lara " ne zaman mesajlaş tık? "
Asaf " LARA!! Bilmiyormuş gibi davranma eninde sonunda konuşacağız"
Lara " o eninde sonunda gelince konuşuruz kip bay"
Elimden kurtulmuş salona kaçmıştı bende peşinden gidip belinden tutup kendime çektim yoksa bu mesele bitmeyecek ti.
Lara " ya! Bıraksana " sesi kısık çıkmıştı
Asaf " konuşacağız eğer istersen sonra gidersin "
Lara " offf!! "
Demiş elimi gevşettiğimde koltuğa oturmuştu , eline yastık alıp kafasını gömdü bende yanına oturup üstümdeki mevsimlik montu çıkarıp kenarı koydum havalar soğuyordu .
Asaf " deve kuşu misali mi? "
Asaf " kafanı kaldır. "
Hayır manasında başını salladı sorumu bir kaç kez farklı yollarla tekrarla sam'da yine aynı tepkiyi almıştım kafasını zorla kaldıramazdım . Kaldırsam bile dinlemezdi aklıma gelen şey ile kenara koyduğum montumun cebindeki telefonu aldım ve Whatsapp'a girdim.
Aşk7m (asafın Aşkın'a taktığı isim)
Asaf : aşkınnnn çok acil buraya bak
Asaf :aşkın uç
Asaf : aşkın koş
Asaf: çabuk
Aşk7m : ne oldu abi iyi misin?
Asaf : beni boş ver Lara' nın karşı koyamayacağı bir şey söyle
Aşk7m : tavşan, cips, kahve
Aşk7m: yeter mi?
A Asaf : yeter saol BB
Diye yazmış telefonu kapatarak masaya koydum ve Lara'ya yaklaştım.
Asaf " oha evin içine nasıl tavşan girmiş"Lara hızla kafasını kaldırmıştı. .
Lara " hani ner- ayıp ama insanların zaafı ile oynanmaz"
Asaf " konuşacak mıyız? "
Lara " ne konuşmaymış arkadaş konuş konuş bitmedi al konuşalım nedu yaniii? " bunu söylerken ayağı kalkmıştı bende onunla beraber kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡●Komiser Beyciğim◉●Yarı 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜
Romance0538...: küfür edip durma yoksa fena olur Siz : naparsın oyuncak silahınla kafama dıkşın dıkşın mı yaparsın? 0538...: bence oyuncak olduğundan o kadar emin olma . . . Tiktok: okur_yazar_wattpad2