Tiksinti(30)

331 27 0
                                    

Kitap eğlence amaçlı yazılmıştır ve lütfen Kötü yorumlarınızı kendinize saklayın.

Kitapta çalma vesaire durumlarda gerekenler yapılacaktır.

Ve lütfen bir alttaki yıldızı doldur verin.

Kitaptaki mantık hatalarına çok takılmayın hayal ürünü neticesinde
..................

Asaf'dan

2 hafta sonra

Siz :eğer 15 dakika içinde aşağı inmez isen kapıda sevgilini değil bir ağaç bulursun

ma femme d'amour: abartmayın komiserim iniyorum şimdi

Siz : ben dedim 15 dakika

Ma femme d'amour: 30

Siz :15

Ma femme d'amour: 25

Siz: 15 dedim

Ma femme d'amour: 20?

Siz : pazarlık yapmasana kızım

Ma femme d'amour: off tamam inicem 15 dk ya

Mesaja bakarak telefonu cebime koydum yaklaşık 1 saatten beri Lara'yı bekliyordum kuzeni ile taşındığından beri ara sıra evden alıyordum onu, ayrıca Efe ve Ege gelmişti ve onları da yol üzeri okula bırakıyordum ama bu gün Lara'ya yemek sözü vermiştim.

Düşüncelerimin içinde kaybolurken sırtıma atlayan Lara'ya kaşlarım çatık baktım.

Asaf " yavrum hiç gelmeseydin"

Lara " abartma ya"

Asaf " abartma ya mı? Lara 8:20 de geldim saat 9:40"

Lara " oha o kadar oldu mu ya? Amaaan ne olcak hiç gelmeye de bilirdim dimi yani? "

Asaf " neyse hadi gidelim açlıktan ölücem yoksa"
.
,
.
.
.
.
.
.
.
Araba yolu boyunca hiç konuşmamıştık açıkçası Lara bir şeyler sorup sohbet açmaya çalışmıştı ama ben çok gergindim o yüzden kısa cevaplar ile konuları kapatıp durdum.

Bir masaya geçmiş ve oturmuştuk Lara garsona bakar mısınız derken elini sallamayı ihmal etmemişti. Garson yavaşça yanımıza gelmiş konuşmuştu.

Garson " buyrun"

Lara " kahvaltı tabağı var mı acaba? "

Garson " isterseniz serpme kahvaltı da var ama daha pahalı olur"

Lara bana dönüş 'hangisi' diye sormuştu benim 'sen seç' demem ile garsona dönmüştü.

Lara " serpme"

Garson" içecek?

Lara " kahve var mı? "

Garson " yaklaşık 50 çeşit "

Lara " mocha var mı peki? "

Garson " evet efendim "

Lara " tamam mocha "

Asaf " sadece şu lütfen "

Dediğim şeyler garson baş selamı vermiş içeriye adımlamıştı masada sesizlik hakimiyet sürerken Lara bu sesizliği bölmüş geçmişti.

Lara " neden A'RAF abinin kafesine gitmedik? "

Asaf " bilmem, farklı bir yer görmek istersin diye düşündüm"

Lara " yani, gerek yoktu "

Garip bir sessizlik vardı aramızda Lara normalde olduğundan daha sinirliydi bedenini bilmediğim bir sebepten ötürü, ben ise gergindim çünkü bu gün büyük bir şey yapacaktım ama sanırım o yapacağım şeyden vaz geçmek üzere idim çünkü Lara çok ters gününde gibi idi.

Asaf " biraz morelin bozuk gibi, iyi-"

Lara " iyiyim , sadece boş tamam mı? Araf abinin kafesine gidebilir dik"

Asaf " hayır sadece telefonda sesin daha bir iyiydi mesajlaştık sonra bir hırçın oldun sanki"

Lara " offf Asaf sinirli olmakta mı yasak?!! "

Asaf " ben öyle mi dedim ya? Niye tepki verdiğini anlamıyorum "

Lara " tepki filan vermiyorum sen abartıyorsun "

Asaf " ben abartmıyorum sen bir şeye sinirlisin ve sınırını benden çıkarıyorsun "

Lara " bir de kadınlar kafasında kurar derler "

Asaf" sen gerçekten tersten kalkmışsın bence başka bir gün buluşmamız gerekiyordu "

Lara " bence hiç buluşmamamız gerekiyordu "

Asaf " o ne demek? "

Lara " bas baya bir daha buluşmayalım demek !!!! "

Asaf " saçmalama istersen " masadan kalkmış gitmişti.

Bende kalktım ve arabaya yaklaşıp bindim sinirlendim mi? Yoksa üzüldüm mü ? Anlamadım . Elimi cebime koyup cebimdeki kutuyu çıkardım ve açtım.

Ben ona evlilik teklifi etme pilanı kurarken o sadece sinirlendiği için bir daha görüşmeyelim demişti başımı direksiyona gömmüş anı gelen hüzünle kafamı bir kaç kez direksiyona vurmuştum.

Derin derin nefes alıp vermiş bu küçük kavga ile beni kestirip atmasına inanamamıştım ve sanki bu 24 saatte hiç güneş çıkmımış gibi hissettim. O karanlıktan hiç çıkamıyacak gibi göz yaşlarımın akmasına izin verdim.

Annemdi belkide dıştan bu kadar sert içten bu kadar hassas olmamın sebebi ona bu güne kadar hiç isyan etmedim ama anneden çok zorla bana sahip olmuş gibiydi, hep düşünmüştüm neden? Neden o 7 çocuk içinde benden bu kadar iğreniyordu.

Biliyorum belki de yanlış anladın diyeceksiniz ama o konuşmaları 7 yaşında olan siz duysaydınız sizde de bir yara oluşurdu büyümekte olan.

Flashback
17 yıl önce

Esat(Asaf'ın babası) " sorun ne neden bu kadar Asaf konusunda sorun çıkartıyorsun?"

Yaz(anne) "çünkü.... Çünkü tiksiniyorum ondan "

Esat " saçmalama o senin çocuğun "

Yaz " biliyorum ama o benim çocuğum değil gibi hissediyorum "

Esat " sus!! Daha fazla konuşma çocuk duyucak "

Flashback and

Demişti, söylemişti.... O... Benden tiksiniyordu belki de Lara'da tiksinmeye başlamıştı... Belki de ben ne sevmeyi nede sevilmeyi hak etmiyordum . .............

...........

Üzücü bir bölüm oldu

Umarım beğenmişsinizdir saygılar

♡●Komiser Beyciğim◉●Yarı 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin