Sebep(25)

383 28 0
                                    

Kitap eğlence amaçlı yazılmıştır ve lütfen Kötü yorumlarınızı kendinize saklayın.

Kitapta çalma vesaire durumlarda gerekenler yapılacaktır.

Ve lütfen bir alttaki yıldızı doldur verin.
..................

Asaf'dan

Hepimiz topluca bahçede kahvaltı yapıyorduk Lara allem etmiş kallem etmiş beni mucizevi şekilde 2 gün ona süre vermeme ikna etmişti. Bende madem 2 gün fazladan süre verdim benim bir istediğimi yapıcaksın dedim kabul etti ama bu daha sonra açılacak bir konu idi.

Lara ayağı kalkmış bir şey aramaya başlamıştı.

Asaf " ne arıyorsun ? "

Lara " telefonumu, Asaf iki dakika telefonunu versene çaldırayım"

Demiş cebimden telefonu alarak yüz okutmuş Lara'ya vermiştim.

Lara'dan

Telefonu almış ilk önce salona gitmiş ve aramalar kısmına girip ismimi aradım ama yoktu bende numaramı aradım, ismim yoktu çünkü beni -Ma Femme D'amour- olarak kayıt etmişti ne demek acaba diye düşünürken çaldırdım ve yastığın arkasından gelen sesle telefonumu elime aldım ve bu kayıt isminin anlamını araştırmayı aklıma not ettim.

Masaya oturup Asaf'a telefonu geri verdim acaba araştırmak yerine Asaf'a mı sorsam aslın-

Aşkın "Lara aşkım su getirir misin? "

Lara "düşüncemi bölmeseydin iyiydi"

Aşkın"efendim? "

Lara" yok bir şey getiririm "

Dedim ve ayağı kalkıp mutfağa gittim kapının önünde durdum masadan sürahiyi almadığımı hatırlayıp arkamı döndüm ki çarprığım beden ile kafamı yukarıya çevirdim ve yaklaşık benim iki katım olan aynı zamanda sevgilim olan Asaf'a baktım.

Asaf " su getirmeye gidip sürahiyi götürmemek"

Lara " of unutmuşum ne var canım? "

Asaf " bir şey yok canım"

Demiş sırıtarak boş elini kapı eşiğine yaslanmıştı bu hareketi fazla karizmatik gelmişti sürahiyi elinden çekip doldurmaya başladığım an arkamda hissettiğim kollarla kendimi istem dışı kasmıştım.

Asaf " kendini kasma "

Lara " bana kaplumbağa alırsan olur"

Asaf "kızım sende ne kaplumbağa sevdalısı çıktın yaa"

Lara " ama seviyorum ne yapayım? "

Asaf " kaplumbağa yerine beni sev "kıkırdamıştım bu cümlesine.

Lara " ya biz şimdilik kaplumbağa'yı bir kenara koyalım da ben bir ev buldum ama kararsızım"

Bir anda Asaf'a çevrilmiştim ve bunu Asaf yapmıştı.

Asaf " gidecek misin? "

Lara " e sana çok yük ol-"

Asaf " sakın bana yük filan olmadın"

Lara " ya yük olmamış olsam bile iş buldum zaten kuzenimde benimle yaşamak istiyor zaten bu aralar abin lerde sende yani bir sürü sebep var "

Asaf " hayır bir sürü sebep çıkartan sensin benim evime taşındığından beri bu konuyu açıyorsun yanımda bu kadar kalmak istemiyorsan baştan söyleye bilirdin "

Lara " hayır sen beni yanlı-"

Sözümü bölmüş tüm çünkü arkasını emerek gitmişti elime telefonu almış bu durumda bile unutamadığım Ma femme d'amour 'un anlamına baktım.


Belki de o yüzden bu kadar sinirlenmişti çünkü hem ilişkimizi saklamak istedim hemde taşınmak sanırım bu yanlışı düzeltmeliyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Belki de o yüzden bu kadar sinirlenmişti çünkü hem ilişkimizi saklamak istedim hemde taşınmak sanırım bu yanlışı düzeltmeliyim.

...........

Mantık hataları olabilir kurgu neticesinde.

Umarım beğenmişsinizdir saygılar

♡●Komiser Beyciğim◉●Yarı 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin