Kitap eğlence amaçlı yazılmıştır ve lütfen Kötü yorumlarınızı kendinize saklayın.
Kitapta çalma vesaire durumlarda gerekenler yapılacaktır.
Ve lütfen bir alttaki yıldızı doldur verin.
Arkadaşlar okul başladığı için nadiren atıcam bölümleri pls..
..................Lara'dan
Başıma vuran ağrı ile yavaşça gözlerimi açmış kollarımı iki yana açmıştım ama yanımda birinin olduğunu fark etmekle gözlerimi sonuna kadar açılmıştım ve arkası dönük adamın tanıdığım biri olması özellikle 'Asaf ' olsa iyi oldurdu yani umarım.
İç sesimi bastırıp yavaşça ayağı kalkıp üstü çıplak adam'a yaklaştım ve Asaf ı görmemle hem sevinmiş hem yerin dibine girmiştim.
Lara" Lan sarhoştum ne olmuş olabilir, bu adam neden çıplak asıl sorun Asaf hiçte sarhoş birinden yararlanıcağını düşünmemiştim şerefsiz "
Dediğimde kolumun tutulup çekilmesiyle kendimi Asaf'ın üstünde bulmuştum.
Asaf " teşekkür ederim diyeceğine şerefsiz demen hiç hoş olmadı yalnız "
Lara " yanlız sen benden yarar-"
Asaf " SAKIN!! Sakın o cümlenin devamını getirme çok kötü bozuşuruz "
Lara " tamam üzgünüm e o zaman ne bu halimiz? "
Asaf" gerçekten hatırlamıyor musun? Beni dövdüğünü filan? Yada söylediklerini ? "
Hayır şeklinde başımı iki yana salladım ama o an aklıma gelen anılarla hatırlamaya başladım.
Flashback
Yazardan
Lara " sen kimsin be!! "
Genç kızın dediği şeyle adam Lâ havle çekmiş tekrar kıza dönmüştü.
Asaf " benim Asaf Lara , hadi gidelim"
Lara " olmaz annem tanımadığım insanlarla bir yere gitmememi söyledi "
Asaf " ama beni tanıyorsun hadi "
Adam söylediği şeyden sonra düşmemesi için kolunu kızın omzuna yaklaştırdı düşerse tutmak içindi ama genç kız uzaklaşıp başını salladı.
Lara " hayır!! Ben seni tanımıyorum "
Asaf " nasıl tanımıyorsun? ... Neyse bak gel çıkalım tanıtıcam kendimi söz"
Lara " sen benim neyim oluyorsun ki? "
Genç adam sorduğu soruyla dönüp kalmıştı ,sahi genç adam genç kızın neyi oluyordu?
Genç adam genç kıza kim olarak yardım ediyordu?
Asaf "anlatıcam ama ilk önce çıkalım"
Genç kız aydınlanmış gibi gözlerini açıp genç adama bakıp gülümsedi genç adam ise istemsizce genç kıza şefkatle bakıyordu.
Lara " aaaaa Asaf nasılsın? "(Unutmadan konuşması biraz yamuk düşünün sarhoş ya)
Asaf " aaaaa Lara iyiyim hadi gidelim"
Lara " gidelim yakışıklım"
Genç adam duyduğu kelimeyle kendini zorlasa da gülümsemişti genç kız genç adama ilk defa Yakışıklım demişti bu yüzden genç adamda saçma ama tatlı bir heyecan vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡●Komiser Beyciğim◉●Yarı 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜
Roman d'amour0538...: küfür edip durma yoksa fena olur Siz : naparsın oyuncak silahınla kafama dıkşın dıkşın mı yaparsın? 0538...: bence oyuncak olduğundan o kadar emin olma . . . Tiktok: okur_yazar_wattpad2