Eveeettt kitap bitti ve bu özel bölüm ikinci bir özel bölüm olmayacak bilginize.
Kitap eğlence amaçlı yazılmıştır ve lütfen Kötü yorumlarınızı kendinize saklayın.
Kitapta çalma vesaire durumlarda gerekenler yapılacaktır.
Ve lütfen bir alttaki yıldızı doldur verin.
..................3 yıl sonra
Lara'dan3 yıl koskoca 3 yıl geçmişti ve ben hamileydim taşındıktan sonra Asaf biraz garipleşmişti ama sonra konunun boş bir endişe olduğunu ve istersem izmire gidebileceğimizi de eklemişti tabiki istedim. Ve izmire geri döndük zaten döndükten 5 ve ya 6 ay sonra hamile oldum ve kızımız Taner ve Yeliz doğdu.Yeliz burda değildi şu an Asaf'ın annesindeydi.
Ve şimdi yine hamileyim ve bu gün cinsiyetlerinin erkek ve kız olduğunu öğrendim çünkü üçüzlerdi bu yüzden karnım gereğinden fazla büyük ve haraketlerim daha da zor.
Açıkçası Asaf oğlumuz ona benzesin diye çok dua etti ve öyle de oldu yeşil gözlü kumral bir çocuktu Taner.
Peki ben şu an ne mi yapıyordum aşağı iniyordum çünkü inanması zor bir şekilde Alaz evlenmiş ve çocuğu olmuştu bizde şu an Deniz'in doğum gününü kutlayacaktık.
Aşağı inerken Asaf bana doğru koştu ve kolumu tuttu.
Asaf" yawrum çağırsana beni ya düşsen ,bişey olsa sana"
Lara " abartma Asaf çok iyiyim ve sakat değil hamileyim"
Diğerleri kıkırdarken ben belimi tutup koltuktaki yatan bebeğime yürüdüm ve o sırada arkadan Araf konuştu.
Araf " baba oluyor ya heycanlı"
Lara " senki ilk defa oluyo ve sanki tek baba o oluyor ya"
Asaf " ama hamile- "
Lara " o cümleyi tamamlarsan seni aşağı atarım Asaf " dedim yalancı bir sinirle.
Asaf ise yalandan dudak büzerek yanıma oturdu ve Taner'i kucağına aldı.
Asaf " babam açmısın? "
Dedi gülerek ve boynunu öpüp kokladı Taner garip sesler çıkartırken babası öpünce gülmeye başladı ben de buna gülümseyerek baktım Asaf yaklaşıp anlımı öptü iki saattir süsleri takamayan ikizlerin yanına gitti.
Asaf " Efe takamıyorsan bana ver"
Efe " ya abi bir dur takarım" gözünü kıstı ve süsü takmaya çalışırken bir anda ayağı kaydı ve düştü herkes başına toplanırken bende yavaşça yaklaştım.
Asaf "lan iyi misin?"
Efe " korkmayın korkmayın turp gibiyim"
Kafasını ovalayarak kalktı ve gülümsedi ben o anki endişeyle oğlumun ağladığını yeni fark ettim Asaf da fark etmiş olmalı ki hafifçe kucağındaki bebeği hafifçe salladı ve yavaşça pış pışlarken sırtını okşuyordu. Onlara yaklaştım ve oğlumu kucağıma aldım Asaf ilk başta kaşlarını çatsa da sonradan gülümseyip kucağıma verdi ama hala alttan tutuyordu yavaşça. Kucağıma gelince susan oğlumu öptüm Efe yanımıza gelince kahakaha atmaya başlamıştı sanki ilk başta Efe'nin canı yandığı için ağlayıp sonra iyi olduğunu görünce sevinmişti.
Efe " lenn sen benim için ağlayıp benim için mi güldün yerim seni"
Asaf " şaka bi yana büyünce çok güzel bir kalbi olacak belli ki"
Lara " niye şu an kötü mü oğlum?"
Asaf " ya ben öyle mi dedim "
Lara " tamam tamam aşkım ben anladım bana benziyor yani benim kötü bir kalbim var Taner öyle olmayacak diyorsun , tamam öyle olsun Asaf"
Dedim ve mutfağa yöneldim arkamdan asaf söylenirken ben son bir cümle kurdum.
Lara " ayrıca kızımı özledim getir onu "
Dedim ve gittim Taner'i kucağına tutuşturduğum için gelemdi peşimden ama getireceğine dair mırıltılar çıkarttığını duydum.
O gün doğum gününü yapmış ve çok güzel zaman geçirmiştik benim triplere girişim ve 4 dilim pasta yiyişim bile bu güzelleği bozmamıştı. Zaten Yeliz de bir kaç saate yanımıza gelmışti ve hem ikizlerim hemde karnımda ki üçüzleri ne kadar sevdiğimi anladım.
.
.
.
🕛13 yıl sonra
Lara " Taneerrr!"
Taneri çağırırken kulağındaki kulaklıkla içeri girdi o sırada Bulut , Rüzgar ve Feride üçlüsüde gelmişti ve sofraya oturmuştu ardan 13 yıl geçmişti ve biz güzel bir aile kurmuştuk Araf da evlenmiş ve ikizleri olmuştu ayrıca Alazın da 2 kızı daha olmuştu ve bu gün bizim evlilik yıl dönümümüzdü .
Arkamdan boynumun öpülmesini hisederken önüme bir demet papatya tutulunca gülümsedim ve Asaf'a dönüp öptüm.
Asaf" evlilik yıl dönümümüz kutlu olsun bebeğim "
Lara " seninde aşkım ama ben bir şey alamadım"
Asaf " senin varlığın yeter canım benim "
Dedi ve ilk önce kızıl saçlı,çilli ve mavi güzlü bulutu öptü sonra mavi gözlü ,kumral ve gözlüklü rüzgar'ı ve ikisinin aksine benim gibi siyah kıvırcık saçlı ve koyu kahve gözlü kızımı öptü.
Tanerin yanına Yeliz otururken ikizinin tıpkı Asaf gibi yeşil gözlü ve kumral oluşları beni mutlu etmişti sebepsiz artık 5 çocuğum vardı ve ben çok mutluydum çünkü çok sevdiğim ve sevildiğim bir ailem vardı ve ölene kadarda onları sevecektim.....
.
.
.
Açıkçası olayları uzatacaktım fakat vaz geçtim bu kitabın son bölümüydü ayrıca kitabın Rüzgar ve bulut'u içeren bir kitap yazmaya başladım fakat yan karakterlerUmarım beğenirsiniz bebeklerim sizi seviyorum bayyyssss:) ;)
Bitiş tarihi bebişler👉
Kıtabım Ateş ve Barut'a bakarsanız sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡●Komiser Beyciğim◉●Yarı 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜
Romans0538...: küfür edip durma yoksa fena olur Siz : naparsın oyuncak silahınla kafama dıkşın dıkşın mı yaparsın? 0538...: bence oyuncak olduğundan o kadar emin olma . . . Tiktok: okur_yazar_wattpad2