İlk gün

497 48 110
                                    

Mükemmel bir alarm sesi ve yeni bir sabahtı.Her zamanki gibi enerjik değildim.Bu sefer içimde farklı bir şey vardı.Çok farklı.Daha fazla enerji doluydum ve bu beni daha da mutlu ediyordu.

Yatağımdan kalkıp yorganımı düzelttim.Yere düşmüş olan mavi ve yumuşak olan battaniyemi yorganımın üzerine güzelce serdim.Üzerime dolaptan bir kaç parça kıyafet seçip kombinledim.Giydiğimde mükemmel durduğunu düşünüyordum.Yani şahsen mükemmeldim.

Aynadan kendime bakıp gülümsedim.Çantamı sırtıma alıp odamdan çıktım.Aynen bir çocuk gibi merdivenlerden zıplayarak aşağı iniyordum.Tabiki de herkese günaydın demeyi de eksik etmemiştim.

Jisung
-Anne! Geç kalıyorum.

Jisung'un annesi
-Koş oğlum! Okulun ilk gününden geç kalma.

Hızlıca ayakkabılarımı giydim ve kaykayımı aldım.Annem ise beni uğurlamak için kapıya gelmişti.

Jisung'un annesi
-Dikkat et yine de,umarım bu sınıfın sana uğurlu gelir.

Jisung
-Çok heyecanlandım! Yeni sınıf yılı ve artık sınav senesindeyim çok çalışacağım söz veriyorum.

Jisung'un annesi
-Biliyorum oğlum sen yaparsın.Hadi! Hadi! Geç kalıyorsun.

Annem başıma tatlı bir öpücük bıraktıktan sonra kapıdan ayrıldım.Kaykayımı sürerken okula gidiyordum ve favori şarkımı açmıştım.

Twice-What is l♡ve?

Benimle aynı zamanda giden gençleri gördükçe içim kararıyordu neden böylelerdi? Enerjileri çok düşüktü.Onlara bakmayı bırakıp şarkımı dinlerken hızlıca okula vardım.

Neyse ki bu sene Hyunjin hyung ile aynı sınıftaydım ama onun için üzülmüştüm çünkü sınıf tekrarındaydı.Son bir senedir kendisini iyi hissetmiyordu.Belki de bu onun için daha iyidir.

Arkamdan bir el omzuma konmuştu.Bu Hyunjin hyung olmalıydı.

Hyunjin
-Merhaba Jisung! Nasılsın bakalım?

Jisung
-Mükemmelim seninle aynı sınıftayız hyung mutlu oldum.

Hyunjin
-Evet sanırım şuan en iyi sınıfım bu.

Yüzümde oluşan gülümseme ile sınıfımıza çıktık.

Yeni sıra yerimizi arkadan seçmiştik.Bu güzel olmuştu arkada oturmak rahatlatmıştı.

Bu sene olabildiğince fazla çalışmalıydım çünkü son senemizdi.Neyse ki okula başlamadan önceki yaz tüm konuları bitirmiştim ve mutluydum.

Hyunjin hyung ile konuşurken içeri endişe ile giren Jeongin'e ikimizde bakakalmıştık.

Derin nefes aldıktan sonra titreyen sesi ile konuşmaya başladı.

Jeongin
-Se-Seungmin'e bir şey oldu!

Jisung
-N-ne?

Hyunjin
-Ne oldu?

Olduğumuz yerden kalkıp Seungmin'in bulunduğu yere doğru yürürken Jeongin konuşmaya gdevam ediyordu.

Jeongin
-Ben... Ben bilmiyorum bir anda bir şey oldu.

Jisung
-Onun kalbi hassas âni şeylere kötüleşebiliyor.

Jeongin
-Sınıfta yüksek ses çıkardılar evet.

Hepimiz Seungmin'in sınıfına girmiştik.Sırasında oturmuş eli ile göğüsünü tutuyordu.Hemen önünde eğilip ellerini tuttum.

Jisung
-Seungmin sorun yok tamam mı?

Hyunjin
-Evet sakin ol ve derin nefesler al.

Sınıfa gelen Changbin ve Felix'te başımızda bekliyordu.

Cancer |•Minsung•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin