Yakışır mıydım?

153 18 56
                                    

-ed-
Düştüğüm yerden kalmamıştım.Güçsüzleşmiş kollarım ile kendimi kaldırmaya çalıştım.Canım oldukça yanmıştı ve başarısız olmuştum.Bir çok kez denememe rağmen bunu yapmıştım fakat şuan sorun neydi? Herkes etrafıma toplandığım da yüzlerine bile bakamadan kalkmaya çalışırken Öğretmen başıma gelmişti.

Öğretmen
-Neyin var?

Hoca yavaşça yanıma daha çok yaklaştı ve dizime baktıktan sonra yüzüme baktı.Herkes kötü bir şekilde bana bakıyordu.Yüzüme ne olmuştu?

Öğretmen
-Minho arkadaşını revire götür.

Minho
-Tamamdır hocam.Gel Jisung sorun yok.

Minho beni yavaşça yerden kaldırdı ve revire kadar yürümem için destek olmuştu.

Jisung
-Minho yüzümde ne var?

Sesim istemsizce titreyivermişti.Yüzümde oldukça can yakıcı bir sızlama vardı.

Minho
-Bir şey yok Jisung sakin ol.

Jisung
-Neden düştüm anlamadım, özür dilerim! üzerine düşebilirdim.

Minho
-Ama düşmedin dimi? Şunu düşünme şimdi.Hem o kadar büyük bir şey değil.

Korkuyordum çünkü herkes kötü olmuşum gibi bakıyordu.Tüm gözler üzerimdeydi.Revire girdiğimiz de Minho görevliye bakarken kenarda duran aynaya yaklaşıp suratıma bakmıştım.Gördüğüm de titreyen ellerim ile yüzüme dokunduğun da kana bulanmıştı.Gördüğüm görüntü mide bulandırıcı ve iç acıtıcıydı.

Minho
-Dokunma mikrop kaptıracaksın.

Burnumdan başlayarak sol yanağıma doğru deri soyulması vardı.Aşağı doğru akan kanlar çoğunluktaydı.Soyulan deriyi görebiliyordum.Kötü görünüyordu.Yüzüm hep böyle mi kalacaktı? Kalmasa bile izi belli olur muydu? Mesleğim için sıkıntı olurdu.Bu sorundu.

Titriyordum.Minho'nun bir anda arkadamdan elini omzuma yerleştirince ürkmüştüm.

Minho
-Hey? İyi misin Jisung? Titriyorsun. Gel otur şöyle.

Minho kolumdan tutarak destek oldu ve yavaşça kenara oturttu.Açılmamış sulardan birini açıp bana doğru uzattı.Titreyen ellerim ile yavaşça suya doğru uzandım.Biraz yudumladıktan sonra Minho benim için geri bıraktı.

Minho
-Sakin ol tamam mı? Sorun ne kan mı tutuyor?

Jisung
-Hayır öyle bir şey değil.

Hemşire yüzüme pansuman yaparken bir yandan da Minho ile iletişim kurmaya çalışıyordum.

Jisung
-Yüzüm de iz kalmaz dimi yani hani şey...

Minho
-Kalmaz,sen sakin ol dimi hemşire hanım?

Hemşire
-Hayır iz kalmaz.Sadece yaptığım gibi düzgünce sarabilirsiniz.

Minho
-Tamamdır sağ olun.

Jisung
-İçim rahatladı.

Bir süre sonra ikimiz de revirden çıkmıştık.Yavaştan Minho yine koluma girmişti.

Jisung
-İyiyim ben sen merak etme.

Minho
-Olsun.

Bana böyle yaklaşması içimde garip bir his oluşturuyordu.Karnım gıdıklanıyordu sanki.

Tekrardan dans odasına geldiğimizde Hyunjin hyung hemen yanıma koştu.

Hyunjin
-İyi misin Jisung? Bir şeyin var mı? Bakayım yüzüne. Canın acımıştır.

Cancer |•Minsung•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin