Felix'in gözünden bir kaç damla gözyaşı süzülünce ciddi bir şey olduğunu anlamıştım. Üzerinde bulunan yorganı kafasına kadar çekmişti.
Yanına uzanıp yorganın içine girdim. Hergün ki tedirgin hâline dönmüştü. Üzerinde ki hırkayı elleri ile sıkıca tutmuş bırakmıyordu.
Ellerim ile gözyaşlarını sildiğim de bana sıkıca sarılmıştı. Ne yapıcağımı bilememiştim.
Felix
-DAYANAMIYORUM. DAYANAMIYORUM.Seslice ağlarken konuşmaya başlamıştı ve bu görüntü kalbimi burkmuştu.
Felix
-GERÇEKTEN BIKTIM. KENDİMİ SAKLAMAKTAN DA İNSANLARIN BENİ İŞARET ETMESİNDEN DE BIKTIM. O GECE O PARTİYE HANGİ AKIL İLE GİTTİĞİMİ DE BİLMİYORUM AMA KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM. HİÇ BİR ZAMAN KENDİM İÇİN DOĞRU DÜZGÜN KARARLAR VEREMİYORUM. HER ZAMAN BİRİNİN ARKAMI TOPLAMASI GEREKİYOR. ŞUAN BİLE ÖYLE JİSUNG OLMASA NE YAPICAĞIMI BİLMİYORUM. SADECE İÇMİŞTİM VE İÇKİ İÇMEKTEN DE NEFRET EDİYORUM AMA BU AKŞAM UNUTMAK İÇİN İÇTİM FAKAT HİÇ BİRİ AKLIMDAN ÇIKMIYOR.Sarhoş hâli ile içini tamamen dökmüştü.Titreyen bedeni ile sıkıca sarılıyordu.
Hyunjin
-O gece ne oldu Felix?Felix
-O gece güçsüz kollarım ile kendimi çekerek o çocuğun altından kurtarmaya çalışıyordum fakat her seferinde aynı şeyi denediğim de bacağıma tırnaklarını geçirip beni kendine çekiyordu. Ağzımı eli ile kapattığın da boynuma doğru eğilip öpmeye başlamıştı. Bacaklarım ile tepinirken üzerime çıkmıştı ve hareket etmemi engellemişti. Zorla içirdiği içki şişesinin ikincisini bitirmek üzereydim. Bazı şeyleri hatırlamıyorum ama aklım yerinde değilken görüntülerimi çekmiş. Bazı kişiler görüntülere sahip. Şimdi ise tehdit ediyor ve beni izleyip duruyor.Sarhoş hâli ile herşeyi söylemişti. Felix gerçekten de istismara mı uğramıştı? O yüzden mi kaç aydır solgun davranıyordu? Bir de üzerine tehdit ediliyordu.
Kafasını iyice saklamıştı. Yüzünü ellerim arasına alıp gözyaşlarını silmiştim.
Hyunjin
-Ağlama tamam mı? Ben halledeceğim, lütfen ağlama.Felix
-Çok korkuyorum Hyunjin.Hyunjin
-Korkma, her zaman yanında olacağım tamam mı?Sıkıca sarılıp, sakinleşmesini beklemeye başladım.
*Minho'nun anlatımıyla*
Burnunun kanaması durunca olduğumuz yerden kalkmaya karar verdik.Düzgünce kalktıktan sonra Jisung'ta kalkmıştı. Arkasına tüm kumlar yapışmıştı. Elim ile yapışmış olan kumların yere düşmesini sağlamıştım.Jisung
-Lan! Götüme neden dokunuyorsun. Hayırdır oğlum!?Minho
-Kum vardı götün de.Jisung
-He, tamam o zaman.Oldukça garip bir andı. Beni öptüğünü çabucak unutmuş olmalıydı.
Jisung
-Seni öptüğüm için özür dilerim.Unutmamış.
Minho
-Anlık gelişen bir durumdu. Sorun olmadı.Jisung
-Yine de garipti.Minho
-Biraz.Uzun bir sessizlik kaplamıştı.
Jisung
-Ben çok üşümeye başladım eve gitsek ne dersin?Minho
-Olur bana sorun değil.Jisung
-Hafiften yağmur yağıyor ama ıslanmaz mısın?Minho
-Evet ama gidebilirim sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cancer |•Minsung•|
Teen FictionSadece o gün bankta yalnız başına oturup şarkı dinleyen çocuğun bir arkadaştan fazla olabileceğini nereden bilebirdim ki?... Heyecanlı bir şekilde yanına yaklaştım ve kulağındaki kulaklığın bir tarafını çıkarıp kendi kulağıma taktım.En sevdiğim şark...