1. Fejezet
Hajnalni 2 óra. Dani már lent állt az autónál és cigizett. Egy farmer van rajta, fehér póló és egy dzseki.Szilvia éppen kiszökött a lakásból és tartott lefelé a lépcsőn, majd le érkezett Danihoz. Egy rózsaszín kis ruhába volt ,meg egy kis pulcsiban.
Dani megcsókolta Szilviát
- Szia szívem -mondta Szilvia.
- Szia csimpi indulhatunk? Kérdezte Dani.
-Igen.. Mondta Szilvia
- Biztos ,hogy szeretnéd? Még tudsz dönteni, hogy akarsz e vagy sem. -Nagyon akarom Dani, veled akarok lenni, mondta Szilvia majd mélyen belenézett a szemébe.
- Rendben de szólj ha valami baj van.
- Oké felelte Szilvia.
Majd elkezdték leszedni a rendszámtáblát amit kicseréltek, megnézték, hogy náluk van e a hamis személyi és elindultak. Mielőtt elindultak volna a nagy útra megálltak egy boltnál azért mert Szilvia megkérte Danit, hogy menjen be egy pár dologért és a kezébe nyomott egy cetlit. Amikor bement a boltba Dani Szilvia rágyújtott és a kocsi mellé összerogyva leült és könnyezni kezdett.
Kb 8 perc múlva Dani vissza jött a vásárlásból és észrevette Szilviát ahogy a földön ül az autó mellett majd oda sietett hozzá. Mikor oda ért csak annyit hallott , hogy Szilvia sír, majd leült mellé.
- Mi a baj szívem? Dani megfogta a vállánál és magához húzta.
- Jól tesszük ezt Dani? Nagyon félek ,hogy valami bajunk lesz -mondta Szilvia. "Nagyon de nagyon szeretlek és tudod, hogy bármit megtennék érted és pont ezért kell elmennünk mielőtt mindenki rájön az igazságra, Lilla miatt meg ne aggódj ráírtam egy cetlire ,hogy soha többet nem akarok vele találkozni mert megtaláltam a tökéletes tökéletességet" mondta Dani."És a szüleink? Nem fognak rólunk semmit tudni, tudod Dani én nem szeretlek hanem imádlak de félek, hogy elkapnak minket és tudod, hogy ezért te leszel a hibás..." mondta Szilvia. "Tudom ,de megfoglak védeni minden áron ,az enyém vagy és az enyém is maradsz" mondta Dani nevetve.
Majd elővette a cigijét és kivett belőle két szállat és az egyiket odaadta Szilviának és rá gyújtottak."Szeretlek Szilvia ,és vigyázni fogok rád amíg élek" majd Dani megfogta gyengén az arcát és hosszasan megcsókolta, "Én is szeretlek és én is vigyázni fogok rád míg élek" mondta Szilvia. Dani felkapta az ölébe Szilviát és beültette az anyós ülésre, megcsókolta a nyakát majd hátra ment, be pakolta cuccokat amit vett és be ült az autóba.
"Nem baj ha itt cigizunk az autóban?" kérdezte Szilvia. "Nem, nálam ez szokásos ,csak nyugodtan ,semmi stressz" mondta Dani és beindította az autót majd elindultak. Idő elteltével már az autópályán voltak és Szilvia zenéit hallgatták amit ő rakott össze. Majd Dani gyengén rátette a kezét Szilvia combjára. "Elfogadod a hegeimet?" kérdezte Szilvia, "Persze ,hogy elfogadom őket ,ne aggódj" mondta Dani. "Akkor bárhova nyúlhatsz" felelte Szilvia majd a fejét vissza rakta az ablakra. Daninak az ujjai elkezdtek lecsúszni és csúszni a combján ,mikor már a ruhához ért, szép lassan elkezdte felhúzni. "Van rajtad?.." kérdezte Dani, "Igen van ,miért ne lenne?" mondta Szilvia kuncogva . Az ujjai a bugyihoz értek majd szépen lassan elkezdte leszedni és gyengén simogatni kezdte a bikinivonalát.. Halk nyögést ejtett Szilvia. "Még el se kezdtem baba, csak lazulj el ,tudom mit csinálok" mondta és szép lassan elkezdte körkörösen mozgatni a csiklóját. Majd egy ujj lejjebb tért és beférkőzött , majd ki és folytatta tovább. "Ahhhh Da-Danihh , kérlek, áljunk le az autóval, könyörgöm folytasd és ne hagyd abba."
YOU ARE READING
Szeretném Ha..
RomanceA történet egy tini lányról és egy felnőtt férfiről szól akik egymásba szeretnek de az ország nem engedélyezi ,hogy együtt legyenek ahogy a tini lány szülei se ezért elszöknek és minden szürke gondolatot maguk mögé hagynak és keresnek egy jobb világ...