Majd 10 perc után oda értek a határhoz és keltegetni kezdte. "Szilvia ,kelj fel pici ,oda kell adni a személyit" mondta miközben az arcát simogatta. "Hmm" szólalt meg durcás hangon Szilvia majd hátra nyúlt a táskáért és elő vette a személyiket és oda adta Daninak és ő meg oda adta az ellenőrnek. 2 perc ellenőrzés után vissza adták a személyiket és tovább mentek. "Minden okes szívem?" Kérdezte Szilvia. "Igen csak egy kicsit stresszeltem az ellenőrzés" majd nagy levegőket kezdett venni. "Drágám minden oké" "Nem nagyon, rohamom van" "Oké nyugi ,ott egy wc oda tudsz állni? " "Igen" majd le parkol. Kiszálltak az autóból és Szilvia a kocsi hátuljához ment és fel nyitotta a csomagtartót majd megkereste Dani gyógyszerét majd bele nyomta a kezébe és vitt hozzá vizet . Miután le le nyelte megszólalt. "El megyek wcre oké?" "Menj nyugodtan ,vagy menjek?" "Maradj nyugodtan" "Biztos?" "Igen tuti" mondta Dani majd el ment. Szilvia ki vette a cigijét és ki vett belőle egy szállat és rá gyújtott majd neki dőlt a kocsinak. 10 perc után vissza jött Dani. "Minden okés drágám?" Kérdezte Szilvia aggódva. "Sokkal jobban vagyok ,már levegőt és jobban kapok ,te is jól vagy?" Kérdezte Dani. "Igen csak nagyon aggódtam miattad" majd Dani megöleli és fél veszi az ölébe. "Normális vagy?" Kérdezte Szilvia kacagva. "Igen ,de addig nem jössz le innen még nem adsz egy csókot" mondta Dani ,majd Szilvia körül nézett és megcsókolta majd Dani a fejét Szilvia vállára tette. "Jajj picim" mondta Szilvia halkan majd Dani le rakta. "Aludjunk vagy menjünk tovább?" kérdezte Szilvia miközben ásítot. "Szerintem aludjunk roham után mindig ki kell pihennem magam" "Okés" mondta Szilvia majd az arcához ért és megcsókolta utána be szálltak az autóba. "Döntsük hátra az ülést " mondta Dani "Pont azt csinálom" mondta Szilvia kacagva majd hátra dőlt és Dani felé fordult. "Nem akarsz inkább az ölembe ülni ?" "Nagyon szeretnék csak számolj bele ,hogy véres lehetsz " "Nem fog zavarni" mondta Dani miközben Szilvia bele ült az ölébe. "Nem zsibbad a lábad?" Kérdezte Szilvia. "Nem nem nyugi ,ha nem kényelmes nyugodtan menj majd át az ülésre " "Kényelmes vagy szívem ne aggódj" mondta Szilvia majd megpuszilta az arcát. "Egy jó éjszaka csókot nem is kapok?" Kérdezte Dani majd Szilvia megcsókolta. "De" mondta majd vissza rá feküdt. "Aludj jól ,szeretlek" mondta Szilvia , "Te is szerelmem ,én is szeretlek" mondta Dani majd egy puszit nyomott a fejére.
10 perc után sikeresen elaludtak. Reggel Szilvia hamarabb felkelt és hagyott egy cetlit ,hogy ne aggódjon Dani ,hogy elment wcre. Elment a wcre utána át öltözött és ki sminkelte magát majd el ment innivalóért. Mikor vissza ért a kocsihoz Dani kint állt és cigizett. "Jó reggelt szívem" mondta Szilvia "Szia csimpi" mondta Dani majd megcsókolta. "Hoztam neked inni" "Köszi" "Hogy aludtál?" Kérdezte Szilvia. "Nem rosszul ,a görcs hagyott aludni ?" "Kb ,óránként fel keltem" Miért nem szóltál baba?" Kérdezte Dani. "Mert nem akartalak felkelteni ,olyan cukin aludtál" mondta Szilvia mosolyogva. "Jajj te ,legközelebb szólj ,nem akarom ,hogy magadba folytsd, itt vagyok veled és nem kell magadban tartanod" mondta Dani majd meg puszilta a száját majd Szilvia megcsókolta. "Na együnk egy kicsit utána menjünk tovább, oké?" kérdezte Dani. "Aham" mondta Szilvia majd elővette a szendvicseket amit csináltak és utána tovább indultak. Meg ebédeltek délben pihentek egy kicsit és tovább mentek.
Este hat óra ,sikeresen oda értek és le mentek a partra "Hát nem gyönyörű?" Kérdezte Szilvia majd a szemébe nézett " Te gyönyörűbb vagy" mondta Dani majd megfogta a kezét. "Alig várom ,hogy oda érjünk a szállásra és szét puszilgassalak"mondta Szilvia amire Dani felkacagott majd elő vette a cigit , Szilvia meg az elfet és le ültek a homokba és cigiztek.
YOU ARE READING
Szeretném Ha..
RomanceA történet egy tini lányról és egy felnőtt férfiről szól akik egymásba szeretnek de az ország nem engedélyezi ,hogy együtt legyenek ahogy a tini lány szülei se ezért elszöknek és minden szürke gondolatot maguk mögé hagynak és keresnek egy jobb világ...