"Elfelejtettem átöltözni a mosdóba , egy perc és jövök" mondta Szilvia. "Oké," majd Dani beült a kocsiba és rágyújtott. Mikor vissza ért a wc-be, el kezdett át öltözni , de észre vette, hogy tiszta vér majd aggódni kezdett. Gyorsan át öltözött majd vissza rohant a kocsihoz. "Mi a baj Szilvia ?" kérdezte Dani ijedten majd Szilvia beszáll az autóba. "Tiszta vér voltam..." "Awww gyere ide," Dani magához húzza és a mellkasára rakja a fejét majd puszit nyom rá. "Elvesztetted a szüzességed Szilvia, nincs semmi baj, nyugodj meg, itt vagyok." Majd Szilvia zokogni kezd. Dani felhúzta az ablakokat majd megcsókolta Szilviát. "Nincs semmi baj, szeretlek csimpim és ez mindenkinél megtörténik és ez normális ,nem vagy egyedül" "Én is nagyon szeretlek, köszönöm ,csak olyan fura érzés ,hogy már nincs és örülök neki meg minden csak még egy kicsit ilyesztő" mondta Szilvia majd vissza rakta a fejét a mellkasára. "Viszont mostmár tényleg mennünk kéne mert lehet már most keresnek minket," mondta Szilvia majd megcsókolta, fel emelte a fejét róla és bekötötte magát és elindultak. Több óra múlva oda értek a szállásra majd a szobájukba érnek."Tetszik ez a szállás, jó ötlet volt ,jó kis otthonos" mondta Dani."Nagyon szeretem sokat elfeztünk itt éjszaka és ittunk haha ,meg ahoz képest kényelmes is volt ,jól elfértünk" mondta Szilvia. "Viszont már fél tíz, szerintem szívjunk el egy cigit és aludjunk mert még mennünk kéne tovább," mondta Dani. "Oké," szólalt meg Szilvia. Majd el indultak sétálni egy olyan helyre ahol senki nem látta őket ,majd le ültek egy padra és rá gyújtottak. Szilvia bele bújt Dani karjai közé,és szép csöndben cigiztek majd mikor elszívták Dani megfogta az arcát és megcsókolta Szilviát. Szilvia ez után felállt és beleült az ölébe majd csókolni kezdte. "Itt akarod csinálni?" kérdezi Dani majd megcsókolja.
"Nincs nálad gumi?" kérdezi Szilvia. "Nincs sajna." mondta Dani majd csókolta tovább. "Akkor menjünk vissza a szállásra, nagyon megkívántalak most," mondta Szilvia majd megcsókolta a nyakát és felállt. Majd megfogták egymás kezét és vissza mentek a szállásra. Amikor vissza értek Dani kulcsra fordította az ajtót addig Szilvia ki vette a fiókból az óvszert majd hozzá dobta Danihoz.
"Gyere te fiú," mondja Szilvia, majd Dani oda ment az ágyhoz és szép lassan közeledni kezdett hozzá majd lassan felé kerekedett.
Óvatos mozdulattal le húzta a nadrágját, majd gyöngéden a vállához ér és le veszi a pólót Szilviáról.Az ajkai a hasán voltak, Szilvia már elég izgatott lett így lehúzta Daniról a pólót, majd le vette a nadrágját.Dani lejjebb csúszott majd szét nyitotta Szilvia lábait, és gyengén csókolni kezdte a belső combját , lehúzta róla a bugyit és elkezdte a falatozást. "Csak nyugodta-an szép fiú" Majd simogatni kezdi a fejét. Dani megcsókolta az ajkait és felhúzza az óvszert és be rakta amikor Szilvia nagyot nyögött. "Így jo-oohh? Ahhh," kérdezi Dani majd megcsókolja. Szilvia meg se tudd szólalni a nyögésektől. "Egysz-szer-rűn ahhh fantasz-tahh-sztik-chhh-uss, ne hagyd abba ahhh."
"Szeretlek Csimpi," mondta Dani amitől Szilvia mégjobban be nedvesedett. "Én is Dani ahhh" Majd magához húzta és megcsókolta. Fél óra múlva Szilvia vissza vette a bugyiját és a melltartóját, Dani meg a gatyáját, majd Dani Szilvia mellkasára feküdt. "Nem vagyok kényelmetlen?" kérdezi Szilvia miközben Dani fejét simogatja. "Imádom a cicijeidet, pont nekem találták ki," mondta Dani aki felkacagott. "Aludni kéne szívem, holnap tovább kéne indulni," mondta Szilvia. "Hát kéne," majd Dani helyezkedni kezdett, az oldalára feküdt majd megszólalt, "Gyere búj ide babám," majd Szilvia oda mászott majd be takarta. "Szeretlek szerelmem," mondta Szilvia. "Én is szeretlek kincsem," mondta Dani majd lekapcsolta fényt és megölelte majd elaludtak. Szilvia egy óra múlva fel kelt mert nem tudott aludni majd kiférkőzött Dani karjai közül, megkereste az elfét, be ült a sarokban lévő fotelba és szívni kezdte. Nagyon sok gondolat van a fejében és nem hagyta nyugodni majd sírni kezdett amire Dani felkelt. "Mi a baj?" kérdezi Dani álmos hangon, mire Szilvia szipogni kezd. "Aludj vissza drágám, majd lenyugszok, a lényeg, hogy pihenj," mondja Szilvia. "Hát így nem vagyok nyugodt," mondta és felült. "Gyere ide mellém," mondta Dani majd Szilvia oda ment hozzá majd rá dőlt és bőgni kezdett. "Hé hé hé nyugi, shhhh," majd megöleli. "Mi zavar Szilvia, mi a baj?" kérdezi Dani már aggódva."Féltelek, nem akarok gyenge lenni, ismersz csak annyira rémisztő, hogy ki tudja mikor találnak meg minket és téged ezért lecsuknának Dani," még jobban sír. Majd nem kap levegőt. "Basszus Szilvia, szép mély levegő, és fújd ki. Ülj az ölembe úgy lehet megnyugszol, itt vagyok, és nem lesz baj." majd Szilvia beleűlt Dani ölébe és kezdett csillapodni a rohamka. "Hallgassunk zenét? Az segít?" kérdezi Dani. "Igen légyszi, nagyon sajnálom, nem akartam, hogy meg lásd ezt az oldalamat.." "Szilvia, szeretlek, mindennél jobban és azt mondják, ha a rózsát szereted, akkor a tüskéit is és én mindenhogy szeretlek," majd nyomott egy puszit a fejére. "Én is szeretlek Danim, mindennél jobban." majd megcsókolta. Egy kis csend után Szilvia felállt és megkereste a walkmen-t és az egyiket bedugta a fülébe a másikat meg Dani dugta be majd Szilvia ráfeküdt Dani mellkasára majd elaludtak. Reggel Dani hamarabb felkelt le zuhanyozott, felöltözött, majd elment reggeliért. Majd mikor haza ért pont akkor kelt fel Szilvia. "Hmmm hol voltál?" kérdezte álmos hangon Szilvia. "Elmentem reggeliért," majd oda megy és megcsókolja. Majd Dani ki pakolta a reggelit majd le ültek enni. Mikor megették, Szilvia el ment zuhanyozni, majd rendbe rakta magát.
YOU ARE READING
Szeretném Ha..
RomanceA történet egy tini lányról és egy felnőtt férfiről szól akik egymásba szeretnek de az ország nem engedélyezi ,hogy együtt legyenek ahogy a tini lány szülei se ezért elszöknek és minden szürke gondolatot maguk mögé hagynak és keresnek egy jobb világ...