2. Fejezet

33 0 0
                                    

Reggel pakolt és főzött mire az apja is fel kelt. "Jó reggelt Szilviaa ,ébresztő ,ma megyünk mamához tehát kelj fel" nem jön semmi válasz. "Biztos még alszik ,hagyjuk még egy kicsit" mondta az anyja majd becsukta az ajtót. Fél óra múlva újra benyit. "Na jólvan Szilvia ,mostmár kelj fel" majd megint nem kapott választ. "Szilvia" mondta hangosabban de még mindig nem jön válasz és oda megy hozzá majd lehúzza a takarót "Szilvia ,hol vagy? Robi nem láttad Szilviát?" Kérdezte az anyja. "Miért nincs itt? " "Nincs , nincs a wcén?".
Majd az apja oda sétál "Szilvia itt vagy?" nem jön válasz és kinyitja az ajtót "Nincs itt!" "Nem fürdik?" Kérdezte az anyja. Oda is be kopogott de megint nem kapott választ "H
ova ment?" KérdeztmmNem tudo
m, mindjárt megcsörgetem" felelte az apja és megcsörgette ,a másik szobában csörgött a telefon amin egy cetli volt.
A cetlire az volt ráírva :Elmentem itthonról ,nem fogok haza jönni ,vigyázzatok magatokra, szeretlek titeket ,Szilvia. "HOVA MENT?" Kérdezte az apja ordítva. "NEM TUDOM" mondta fen hangon az anyja "Nem lehet, hogy Daniéknál van? " "Ha ott van szétverem" mondta Robi majd kinyitotta a bejárati ajtót és felmentek és bekopogtak majd Lilla nyitotta ki az ajtót. "Sziasztok ,valami baj van?" "Nem tudjuk hol van Szilvia ,nálatok van?" Kérdezte az anyja. "Nincs itt de ti Danit láttátok?" kérdezte Lilla majd a Szilvia döbbenten néznek rá. "Bassza meg" mondta az apja és rá nézett az anyjára. "Mi az?" szól közbe. "Szilvia ,omm ,egy kis ideje szerelmes Daniba" "MOST AZT AKARJÁTOK MONDANI ,HOGY DANI ELSZÖKÖTT SZILVIÁVAL?" kérdezte fennhangon Lilla. "Ezek szerint lehetséges ,Szilvia itthon hagyta a telefonját hehát kizárt, hogy elérjük vagy lekövessük ,neked elvitte a telefonját Dani" kérdezte az apja "Igen itt van a polcon egy üzenettel együtt. "Biztos megfogom ölni Danit ha visszajön" mondta mérgesen Lilla. "Nem hinném ,de akkor hívni kell a rendőrséget" mondta az anyja. "Gyertek beljebb ,beszéljük meg inkább ezt bent ,nem akarom ,hogy más meghallja" mondta Lilla majd kinyitotta az ajtót és a szülei bementek.

Szeretném Ha..Where stories live. Discover now