Majd oda értek egy magyar étteremhez ,be ültek ,megrendelték a kaját. Egy kis beszélgetés után megérkezett az étel ,el fogyasztották ,utána vissza indultak a szállásra.
Mikor vissza értek Szilvia megszólal. "Gyorsan rendbe teszem magam szívem ,jó?""Rendben ,addig pihenek kicsit" jelentette ki Dani. 10 perc után ki jön a fürdőszobából Szilvia egy kis csillogós ruhában majd oda megy Danihoz aki alszik és csókolni kezdi a nyakát."Baba ,be aludtál ,kelj fel".
Mikor Dani ki nyitotta a szemét és rá nézett ragyogni kezdett a szeme. Szilvia bele ült az ölébe és megfogta az arcát. "Szeretlek!" Majd megcsókolja."Én is szeretlek!"mondta Dani majd tovább csókolta."Viszont szerintem indulni kéne" Állt fel Szilvia. "Oké ,de még kérek egy csókot!". Szilvia megcsókolja majd újra megszólal."Kezdj el készülődni!" "Oke". 5 perc várakozás után kész lett.
Mikor ki jött megszólalt "Gyere csimpi" ,Szilvia oda ment hozzá majd elindultak. "Amúgy hova is megyünk?" Kérdezi Dani. "Szerintem ahol meglatunk egy szórakozó helyet ott be megyünk az úgy jó?" "Nekem oké" mondja Dani majd rá mosolyog Szilviára. "Nézd csak! Ott van egy. Az jó vagy túl sok az ember? Amúgy Dani ,elhoztad a gyógyszered?" "Igen de szerintem otthon hagytam" mondta Dani aggódva. Majd Szilvia a táskájában motoszkál és előveszi a gyógyszerét. "Ahhjj nagyon szeretlek szivem" mondja Dani és mosolyog. "El bújjunk valahova csókolózni ? " kérdezi Szilvia vigyorogva ,majd Dani megfogja a karjánál és be húzza egy ház mögé. "Itt jó?" Kérdezi Dani majd megcsókolja."Nem szabad többet" mondja Szilvia majd csókolja tovább."Miért nem kérdezi Dani majd le áll a csókolózással. "Mert be fogsz indítani és akkor haza kell mennünk" " akkor menjünk haza!" "Dani ,akarsz inni?"" Igen ,de te fontosabb vagy ,máskor is tudunk inni ,vagy el megyünk egy boltba és ott veszünk piát" " Ha neked az jó akkor nekem is" feleli Szilvia majd megcsókolja. "Na akkor menjünk piájért" majd elindultak a bolt felé. Mikor beértek Dani megszólal "Mit szeretnél inni?" "Szerintem nekem Tátra meg somersby bőven elég ,neked gondolom sör , ja és most én fizetek "mondta Szilvia majd a pénztárcájábol kivette a pénzt. "Oke" mondta Dani. Majd megtalálták és ki fizették majd vissza mentek a szállásra. "Van sörnyitod?" Kérdezi Dani. "Anélkül el se indulok" mondja kacagva Szilvia miközben ki nyitja a sört és a somersbyt ,majd be fekszik Dani mellé az ágyba és a Dani vállára rakja a fejét. "Egészség!" "Egészség!" Kocintottak majd bele ittak. "Szeretlek Dani" mondta Szilvia , "én is szeretlek csimpi" majd Szilvia fel emeli a fejét a válláról, majd felé fordul és megcsókolja. Majd vissza rakja a fejét a vállára. Mikor megitták a sört és a somersbyt Szilvia megszólal. " Még mindig szeretnéd ? " "Aha nagyon jól érzem magam most veled" mondta Dani ,majd Szilvia beleült az ölébe ,mélyen belemézett a szemébe és megcsókolta.
YOU ARE READING
Szeretném Ha..
RomanceA történet egy tini lányról és egy felnőtt férfiről szól akik egymásba szeretnek de az ország nem engedélyezi ,hogy együtt legyenek ahogy a tini lány szülei se ezért elszöknek és minden szürke gondolatot maguk mögé hagynak és keresnek egy jobb világ...