"Na gyere" mondta Dani majd felkapta az ölébe majd bevitte és lerakta az ágyba. "Ez a pizsid?" "Igen" mondta Szilvia. "Oké ,akkor én gyors elmegyek zuhanyozni ,ordíts ha baj van" "Oke" mondta Szilvia majd megcsókolta. Mikor Dani elment zuhanyozni Szilvia ki ment cigizni az erkélyre. 5 perc után Dani kijön a fürdőböl és kimegy az erkélyre. "Nem sok egy kicsit?" kérdezte Dani miközben kivett egy cigit és meggyújtotta. "Nem ,ennél többet szoktam szívni" mondta majd visszafordult és nézte tovább az eget. "Olyan szép az ég" mondta Szilvia. "Mint te" mondta Dani miközben leült a székre és meggyújtotta a cigijét.
"Néha elgondolkozok ,hogy mennyire szerencsés vagyok" "Mivel vagy szerencsés?" kérdezte Dani miközben beleszívott a cigibe. "Hogy mellettem vagy és ,hogy szeretsz" mondta Szilvia majd ő is beleszívott a cigibe. "Jajj bogyó ,persze ,hogy szeretlek és imádok időt tölteni veled ,viszont ez az utolsó cigi és utána alszunk!" mondta Dani majd ásított egyet. "Megértettem apuci" mondta kuncogva Szilvia miközben elnyomta a csikket majd Dani is elnyomta. Megágyaztam ha nem tűnt volna fel" mondta nevetve Szilvia majd a szemébe nézett.
"Szeretlek Dani" mondta és szép gyengéden megcsókolta miközben lábújjhegyen állt. "Én is picur" és megcsókolta majd bebújtak az ágyba és Dani ráfekütt Szilvia mellkasára "Most én fekszek rajtad" mondta Dani "Okes ,jó így?" "Aham" mondta Dani majd mocorgott egy kicsit , de Szilvia nem tudott ezért csak a plafont nézte . Majd mikor Dani elmozdult Szilvia kiszállt az ágyból és elvette az elfet és kiült az erkélyre. Mikor már annyit szívott ,hogy érezte a nikotint vissza ment. Dani a hátán feküdt ezért Szilvia átkarolta és a fejét a mellkasára tette majd elaludt.
Reggel Dani hamarabb felkelt és mikor kinyitotta a szemét látta ,hogy rajta fekszik Szilvia ezért megnézte az órát majd keltegetni kezdte." Csimpi, jó reggelt ,tíz óra van kereken ,kelj fel babus mert menni kéne enni" mondta Dani miközben a fejét puszilgatta. Szilvia már megint morcososan kelt fel de megcsókolta Danit ,hogy ne beszéljen majd megszólalt. "Még öt perc" "Oké" mondta Dani majd megsimogatta a fejét és a plafonra nézett. Öt perc elteltelével ismét megszólal "Szilvia, le telt az öt perc, kelj fel picur" mondta Dani majd megint simogatni kezdte a fejét. "Jólvan" mondta durcás hangon és felült majd nyújtózkodni kezdett. 2 perc nyújtózkodás után elment a fürdőbe és zuhanyozni kezdett addig Dani kiment és rágyújtott és nézte a forgalmat. Mikor Szilvia kész lett felvett egy kis ruhát majd kiment Danihoz. "Ez a ruci jó?" "Dögös vagy drágám" majd megcsókolta és kivett egy cigit és rágyújtott. "Hogy aludtál?" Kérdezte Dani. "Este kimentem még cigizni mert nem tudtam aludni ,de amúgy tök jól ,te?" "Én is jól ,kényelmes vagy" mondta nevetve Dani miközben elnyomta a csikket.
"Bemegyek zuhanyozni utána menjünk kajálni?" "Ahaa ,jó ötlet" mondta Szilvia majd vett egy slukkot és Dani elment zuhanyozni. Szilvia elnyomta a csikket és bement és elővette a kistáskáját meg az eurót amikor Dani kijött ,egy kék póló volt rajta meg egy fekete rövidnadrág. "Mit csinálsz szívem?" "Csak pakolok ,ki tudod venni az olyan cuccaim ?" "Ahaa"'mondta Sani majd oda adta és Szilvia elrakta. "Alig várom ,hogy elmúljon" mondta Szilvia majd megcsókolta Dani majd Dani megfogta a derekánál. "Olyan cuki vagy" mondta Szilvia majd újra megcsókolta. "Te cukibb vagy" mondta Dani majd ő is megcsókolta. "Induljunk szerintem ,most az egyszer nagyon éhes vagyok" "Oké csimpi" és elindultak. Egy közeli kis kávézó szerű helyhez értek és rendeltek reggelit. "Na szívem azt kéne kitalált, hogyan fogunk pénzt keresni és hol" mondta Szilvia. "Lehetnék ugyan úgy fotós ,te meg pld lehetnél a segédem" " Én ezt értem ,de nem tudunk Görögül , én annyira angolul se tudok ,mondjuk lehet az jó lenne ,de valami jó megoldás kell" mondta Szilvia majd a pincér ki hozta a reggelit. "Figyelj szívem ,egyenlőre pihenjünk és együnk ,van nálam még pénz nyugi ,megoldjuk" mondta Dani majd megfogta a kezét. "Oke" mondta Szilvia majd elkezdtek enni. 20 perc étkezés után kifizették és vissza mentek a szállásra.
"Szeretnél lemenni fürödni?" Kérdezte Szilvia mikor beért a lakásba. "Te akarsz?" "Nekem aztán mindegy babám" mondta Szilvia majd elővette az elfet majd Dani becsukja az ajtót és Szilvia egy nagy slukkot vesz. "Kérsz ?" kérdezte Szilvia. "Aha" mondta Dani majd Szilvia odanyújtotta és kivette a kezéből majd jó nagy slukkot vett belőle. "Na akkor szeretnél lemenni?" "Szerintem most maradjunk ,pihenjunk mert nagyon fog most sütni a nap és gondolom te pihenni akarsz a mensid miatt" mondta Dani. "Babus ,nem kell ,hogy miattam ne csináljunk semmit , mihez van kedved ,vagy ötleted?" "Sétáljunk a parton?" "Jó ötlet" mondta Szilvia. "De akkor felveszek valami kényelmesebb ruhát meg fel vagyok puffadva és úgy nézzek ki mint egy kismama" "Majd leszel egyszer" mondta Dani majd hátulról megölelte és megpuszilta az arcát. "Majd jó sokára" mondta Szilvia miközben hozzá fordult és megcsókolta.
YOU ARE READING
Szeretném Ha..
RomanceA történet egy tini lányról és egy felnőtt férfiről szól akik egymásba szeretnek de az ország nem engedélyezi ,hogy együtt legyenek ahogy a tini lány szülei se ezért elszöknek és minden szürke gondolatot maguk mögé hagynak és keresnek egy jobb világ...