"Készen vagy drágám?" kérdezte Dani. Majd kinyitotta az ajtót. "Igen kész," majd megcsókolta. "Viszont indulnunk kell és azon gondolkoztam, hogy Horvátország közelebb van. Nem megyünk inkább oda?" kérdezi Szilvia. "Ami neked jó az nekem is," mondta Dani.Majd lementek az autóhoz, és elindultak.
"Drágám," mondta Szilvia. "Mi az csimpi?" kérdezte Dani. "Miért vágyok egyfolytában rád?" kérdezte kacagva Szilvia. "Mert ennyire jó vagyok, amúgy ez tökrr normális, igazság szerint én is vágyok rád..." mondta Dani. "De hol csináljuk? Autóba most belátnak, meg amúgy is csináltuk itt így unalmasabb szerintem." mondta Szilvia. "Wc? Zuhanyzó? Ahh baba nem tudom hogy kéne," majd megcsókolta. "Amúgy mindig is szerettem volna wc-be mert extra haha, de szerintem még érjünk át a határon és majd utána valahol. Úgy jó édesem?" kérdezi Szilvia. "Igen persze, én is így gondoltam," feleli Dani majd megcsókolta.
Mikor a határhoz értek mind a kettőjüket nagy stressz kapta el, hogy mi lesz ha elkapják őket de át engedték . "Huhh ez húzós volt baba," mondta Dani. "Nagyon félelmetes volt," mondta Szilvia kacagva. "Naa és most van kedved csinálni vagy elmúlt?" kérdezi Dani. "Most nagyon fáj a hasam, bocsánat. Meg tudunk állni valahol, chhh," sóhajt fel. "Ennyire fáj?" kérdezi Dani.
"Gyorsan keresek egy benzinkutat és rögtön megállunk, addig helyezd magad olyan pózba ami nem annyira fáj," mondta Dani. "Köszönöm, és nagyon szeretlek ,Auhh," mondta Szilvia. "Én is szeretlek kis csimpim, a lényeg hogy jól legyél." Majd 5 perc után találtak egy benzinkutat majd le álltak. Szilvia be rohant a mosdóba Dani meg futott utána, majd megállt az ajtóban.
Nem tudta mi történt, majd egyszer csak hányt, öt perc után elmúlt a hányinger és ki jött a mosdoból. "Mi történt, mi a baj?" kérdezi Dani aggódva. "Nem tudom," mondta Szilvia majd az orrából elindult a vér. "Basszus Szilvia, vérzik az orrod, gyorsan állitsuk el a vérzést" "Dani, nagyon szédülök," majd le rogyott a földre. "Szilvia, Szilvia, basszus " mondta majd felvette az ölébe és be vitte a wc-be. "Gyorsan le mosom rólad a vért, utána adok vizet, igyál!" "Ok-ke" mondja Szilvia gyengén. Majd mikor letörölte a vért és ivott vizet, Szilvia megszólalt.
"Dani.. Igen ? "Mi miatt volt ez?" Kérdezte gyengébb hangon" "lehet amiatt mert nem ettél? Mielőtt elindultunk Miskolcról mikor ettél utoljára?
"Omm aznap este előtti este" "Szilvia ,hisz te alig ettél valamit" "Bocsánat ,nem akartam ,hogy dühös legyél" mondta Szilvia majd könyve lábadt a szeme" "Ohh picim , nem vagyok mérges "majd megölelte" hanem csak aggódok érted ,na gyere keressünk neked valamit enni vagy ennyi erővel itt meg is ebédelhetnénk" mondta Dani majd megpuszilta.
"Oké" mondta Szilvia majd ki jöttek a mosdóbol és oda mentek a kasszához , kiválasztották mit esznek
és megrendelték majd megkapták és elfogyasztották. Miután elfogyasztották vettek innivalókat az autóba és tovább indultak.
"Amúgy Dani, alig beszélsz magadról. Van valami baj?" kérdezte Szilvia aggódva. "Minden okés szívem, csak nem szeretek annyira magamról beszélni, nincs semmi baj," majd puszit nyom a fejére. "Tuti?" kérdezi Szilvia. "Tuti szerelmem," mondta Dani.
"Szilvia, egy fontos kérdésem lenne..." mondta Dani.
"Mi lenne az szívem?" "Szeretnél gyereket, úgy értem valaha?" kérdezte Dani. "Szeretnék, de még csak 14 leszek és még nem állok rá készen, meg még mi se találtunk rendes állást, helyet ahol tudunk lakni." "Okés," mondta Dani. "Egyszerűen félek, be vallom, hogy még az hogy szexeltünk is nálam nagy dolog de az biztos, hogy imádom meg még picit fáj is és így, hogy ez is fáj egy gyerek feje, teste jobban fájna és nem akarlak megsérteni ezzel csak ez a véleményem és igen..." mondta Szilvia.
"Teljesen megértelek drágám, igazság szerint én se állok rá készen és félelmetes abba bele gondolni, hogy apa lennék sok felelősséggel." "Ó szívem..." mondta Szilvia, majd megsimogatta az arcát. "Hány óra van?" kérdezi Dani. "Úr isten, már fél hét. Meg kéne keresni a szállást," mondta Dani. "Igen kéne, és.." mondta Szilvia. "És mi csimpi?" "Tetszett múltkor, hogy a kocsiban csináltuk..." mondta Szilvia.
"És szeretnéd most is?" kérdezte Dani. "Igen szeretném, persze ha neked nem teher..." "Nekem soha nem lesz teher, ahogy te szeretsz és akarod," mondta Dani. "Mit szeretnél csinálni?" kérdezte Szilvia, "mert én már szerintem túl sokat kértem." "Hát mivel mondtad ,hogy szeretnél újra ezért nekem az az ötletem ,hogy csekoljunk be a hotelba,utána menjünk kocsikázni és aludjunk az autóba" mondta Dani." Rohadtul tetszik ez az ötlet szívem " felelte Szilvia. Fél óra múlva oda is értek ,be jelentkeztek ,be vitték az olyan cuccokat amik nem kellettek majd újra útnak indultak.
YOU ARE READING
Szeretném Ha..
RomanceA történet egy tini lányról és egy felnőtt férfiről szól akik egymásba szeretnek de az ország nem engedélyezi ,hogy együtt legyenek ahogy a tini lány szülei se ezért elszöknek és minden szürke gondolatot maguk mögé hagynak és keresnek egy jobb világ...