11. Fejezet

13 0 0
                                    

"Annyira szeretlek" mondta Szilvia majd rá rakta a fejét a vállára "Én százszor jobban" mondta Dani majd át karolta. Amikor Dani elszívta a cigit megszólalt "Akkor menjünk az apartmanba?" kérdezte Dani "Aha ,biztos nagyon fáradt lehetsz ,szeretném ha ki pihennéd magad" mondta Szilvia "Melletted mindig van energiám" felelte Dani majd mélyen bele nézett a szemébe "Na gyere állj fel csimpi" nyújtotta a karját és fel állt , vissza sétáltak a kocsihoz , be szálltak és el mentek az apartmanhoz. Mikor be értek Szilvia megszólalt. "Nem luxus de anyáékkal is itt voltunk és nagyon jó volt" mondta Szilvia majd rá nézett "Tényleg ,még lógsz nekem sok puszival" mondta kacagva. "Megkapod csak hadd cseréljek mert át fogok ázni" mondta Szilvia majd motoszkált a táskájában utána be ment a wcbe addig Dani be hozta a cuccokat és be zárta az ajtót majd Szilvia ki jött. "Jobban vagy?" "Aha de most szét kell puszilgassalak" majd megfogta az állát és megpuszilta az ajkait majd az ágyba mentek és Dani le ült és Szilvia meg rá és puszilgatni kezdte az arcát majd a száját kezdte csókolni és Dani megfogta a derekát és közelebb húzta magához majd le tért a nyakára és le rakta a fejét a vállára . "Te hogy vagy szívem ?" "Jól , százszor jobban" mondta Dani . "Fáj a pocakod?" "Igen nagyon" mondta Szilvia , "De a csókod segít" majd megcsókolta. "Nagyon szépen köszönöm ,hogy itt vagy velem szívem ,annyira vágytam erre és a csókjaidra és mindenre is" mondta Szilvia majd megint megcsókolta. "Hidd el én is tervezem ezt egy ideje" mondta Dani röhögve és megcsókolta. "Alszunk egy kicsit? "Nem múlik el a görcs és nagyon fáj" mondta Szilvia. "Persze ,csak menj el zuhanyozni utána én is megyek" "Oké" mondta Szilvia majd pakolni kezdett. "Kaphatok tőled egy pólót baba?" Kérdezte Szilvia. "Igen ,amelyik szimpatikus azt vedd el nyugodtan" "Köszönöm" mondta Szilvia majd oda ment hozzá és megcsókolta ,utána be ment a fürdőbe és zuhanyozni kezdett. Addig Dani ki ment és vitt egy füzetet meg cigit ,meggyújtotta a cigijét és írni kezdett. Mikor készen lett Szilvia ki jött de nem találta Dani ezért ki nézett az erkélyre . Szilvia gondolata " Nem is tudtam ,hogy ír , de vajon mit ?" "Szia szívem " "Szia ,uhh de dögös vagy a pólómba" mondta Dani kacagva "Mit írsz? " kérdezte Szilvia miközben leült és kivett egy szállat a cigis dobozból és meggyújtotta. "Csak egy ilyen napló szerűséget ,hogyha öregek leszünk akkor el tudjuk olvasni ,viszont most válaszolj őszintén ,mi jár a fejedben?" "Omm az ,hogy fáj a hasam és a karom" mondta Szilvia. "Mutasd a karod" mondta Dani lágy hangnemmel majd Szilvia megmutatja a karját. "Most csináltad?" "Nem dehogy" mondta Szilvia.
"Akkor mikor?" "Mielőtt elindultunk előtti este" "De miért?" kérdezte Dani majd le tette a füzetet az asztalra és elnyomta a csikket. "Mert anyáékkal összevesztem azon ,hogy én mennyire szeretlek és és.." próbálta mondani de elkezded sírni. "Szilvia ,nincs baj ,nyugodtan mond el semmiért se fogok megharagudni ,mit mondtak?" "Hát ,hogy milyen szar egy gyerek vagyok ,hogy én szerelmes vagyok egy férfiba és ,hogy ez milyen undorító vagyok de én meg gecire szeretlek ,nagyon de nagyon" mondta Szilvia bőgve. "Anyudék tudtak arról ,hogy szeretsz engem?" kérdezte Dani , "Igen ,elég észrevehető volt , Tibi is tudta meg Rebeka" mondta miközben el nyomta a csikket és megtámasztotta a fejét. "Gyere ide egy ölelésre" mondta Dani majd széttárta a karjait és Szilvia meg bele ült az ölébe. "Szerintem egy nagyon okos ,tehetséges nő vagy ,nagyon ügyes vagy mindenben ,komolyan mondom ,mindenben , nagyon csinos vagy és okos ,érdekes hobbijaid vannak ami számomra nagyon vonzó" mondta Dani majd puszit adott a fejére. "Tényleg így gondolod?"
kérdezte Szilvia kicsit nyugodtabb hanggal. "Igen ,nagyon szeretlek Szilvia ,hidd el ,és büszke vagyok rád amiatt ,hogy sokáig bírtad vágdosás nélkül ,de majd megyógyítjuk " majd Szilvia fel nézzet rá és Dani gyengéden megcsókolta. "Menjünk be pihenni pici ,gondolom még mindig fáj a hasad és a karod.." "Igen de a karomat megoldom az nem annyira vészes" mondta Szilvia és megcsókolta.
"Veled minden oké ,jól vagy?" "Minden rendben van ,nagyon boldog vagyok ,hogy azzal lehetek akit a legjobban szeretek és úgy érzem ha melletted vagyok, hogy nincsenek problémáim , a pánik rohamról meg nem te tehetsz" mondta Dani.

Szeretném Ha..Where stories live. Discover now