Dani le húzta Szilviáról a ruhát majd megszólal " Jól nézz ki ez a melltartó" "Tudom direkt miattad vettem"mondta Szilvia kacagva majd Dani megcsókolta a mellkasát és haladt fölfelé még el nem érte az ajkait. Majd Szilvia le vette Dani pólóját majd a hasát a hasához nyomta. Majd Szilvia a nyakát csókolja miközben Dani alsógatyára öltözik ,majd mikor le vette a gatyáját utána Szilvia bugyiját próbálta le húzni amiben Szilvia segített. Majd Szilvia le húzta Daniról a gatyát majd a bőréhez ér. "De nedves vagy" mondta Dani mosolyogva. "Akkor rakd be és nedvesebb lesz" mondja Szilvia majd megcsókolja. "De kell a gumi hozzá" mondta majd be nyúlt a fiókba ,ki csomagolta és rá húzta. "Leközelebb veszünk tablettát" mondta Szilvia majd megcsókolta és szép lassan rá ült. "Ahhh" nyögte Dani majd a testéhez nyúl. "Tetszik?" Kérdezi Szilvia miközben a jobb oldalára rakja a haját.
Dani a fejét a falhoz támasztja majd rá nézz Szilviára. "Hogy vagy ilyen ügyes?" Kérdezi Dani majd megcsókolja. Szilvia csak nyögni tud a csók közben. "Csináljam nedvesebre?" Kérdezte Dani ,majd Szilvia le száll róla és le fekszik mellé , Dani megfogja Szilvia lábait és magához húzza majd lihegni kezd a csiklójára majd szép lassan a nyelvét körkörösen mozgatja. "Ne hagyd abba" mondta Szilvia nyögve majd Dani bele tolta a nyelvét ,majd vissza tért a csiklójához és az ujjai megkeresték a lyukat és szép lassan bele rakta amitől Szilvia mégjobban csak nyögött. Majd Dani abba hagyta a falatozást és fölé kerekedett és szép lassan be rakta amire ő felnyögött. "Kurva jó vagy ,ne hagyd abba" mondta Szilvia lihegve ,majd megcsókolja. 20 perc után abba hagyják ,Dani vissza veszi a gatyáját ,Szilvia meg a melltartóját és a bugyiját. "Szívem?" Kérdezi Szilvia miközben a mellkasára fekszik. "Mond" mondja Dani. "Tudsz holnap vezetni?" "Igen ,kevesett ittunk és ez így elég is ,miért?" Kérdezi Dani. "Mert tovább kéne menni ,hogy ne kapjanak el minket" mondja Szilvia , fel emeli a fejét és felé fordul. "Még mindig kancás vagyok" mondja Szilvia kuncogva. "Akkor gyere rám" mondta Dani ,majd Szilviát le veszi a bugyiját ameddig Dani felhúz egy másik óvszert. Szilvia szép lassan rá mászik Danira majd rá ül és Dani a lábával támasztja majd az ujjai a csiklójához érnek és masszírozni kezdi utána fel emeli a seggénél és szépen falatozik amitől Szilvia elélvez. "Így jó vagy nyaljam tovább?" "Elég, jó ez így" mondja Szilvia izgulós hangon majd szép lassan rá ül és le fel ugrándozik."gyorsabban , gyorsabban!" Mondja Dani fen hangon és Szilvia be gyorsit. "Dani hagy lassítsak ,már nagyon fáj" mondja Szilvia nyögve. "Hagyjuk abba?" Kérdezi Dani miközben a szemébe nézz " Ne ,csak lassítsunk" mondja Szilvia majd gyengén megcsókolja. Majd Dani vissza csókolja és maga alá fordítja és szép lassan tolja be és ki. "Így jó?" "Igen ,nagyon" "szólj ha nagyon fáj" "Oke" mondja Szilvia és megcsókolja. Fél óra elteltével abba hagyják és megint vissza öltöznek. "Dani" "Mi a baj?" "Ugye nem szakadt át a gumi?" "Nem dehogy ,nyugi nem lesz semmi baj" majd át öleli. "Jezusom" mondja Szilvia. "Már két óra? Haha jó sokat mulatoztunk" mondta Szilvia. "Igen ,de én nagyon élveztem és bocsi ha fájt" "Nem baj ,csak még egy kicsit szűk vagyok ,majd megtágul " mondja Szilvia kacagva majd megcsókolja. "Most viszont aludjunk mert indulni kell reggel" mondja Dani és megcsokolja. "Na akkor aludjuk" mondja Szilvia és rá mászik Danira és elalszanak. Reggel Szilvia fel kellt hamarabb és le ment kávéért majd mikor vissza ért ki ment cigizni amire Dani fel kelt.
"Jó reggelt szívem" mondja Dani álmos hangon majd megcsókolja. "Szia szívem, hoztam neked koffeinmentes kólát, mert nem akartam kávét mert tudom ,hogy érzékeny vagy" mondta Szilvia "Köszönöm" mondta Dani majd a cigiért nyúl ,ki vesz belőle egy darabot ,be rakja a szájába és meggyújta. "Hogy vagy kedvesem?" " Egész jól ,jól esik ez a kávé" " Te hogy vagy drága?" "Én is megvagyok ,mikor akarunk indulni?" Kérdezi Dani." Ezt még elszívjuk, meg megisszuk, én még le szeretnék zuhanyozni meg borotválkozni ,te akarsz zuhizni? " Kérdezi Szilvia. "Igen ,de ha te borotválkozol akkor én ott leszek ,félek ,hogy ne hogy megvágd magad" "Nyugi nem fogom ,ha be jössz annak meg csak örülni fogok" mondta Szilvia mosolyogva miközben el nyomta a csikket majd Dani is elnyomta és be mentek. Szilvia ki szedte magának és Daninak is a ruhát majd be mentek a fürdőbe. Szilvia megcsókolta Danit majd le ült a földre és borotválkozni kezdett amit Dani nagyon nézett. "Köszi ,hogy figyelsz rám de tudod ,hogy már nem fogom csinálni" "Tudom de félek ,hogy hirtelen eszedbe jut mert ,hogy ott hagytad anyudékat vagy valami" mondta Dani majd nagy csönd lett. "Ezt a témát tereljük, az a lényeg ,hogy itt vagyunk egymásnak nem?" Kérdezi Szilvia."De és sokkal boldogabb vagyok veled" mondta Dani majd Szilvia oda hajolt és megcsókolta. Majd 10 perc után meg borotválkozott ,lezuhanyoztak utána fel öltöztek. Szilvia egy kis szoknyát vett fel egy inggel Dani meg egy szürke pólót és egy fejete gatyár ,majd ki jöttek a fürdőszobából. "Van valami kacat az ágyon?" Kérdezi Szilvia. "Nincs csak a szekrénybe a gumi" majd be nyúlt érte és megszólalt. "Szilvia ,már csak egy gumi van" "Nem baj ,úgy is át akarok állni gyógyszerre ,tudom káros de érezni akarom a bőröd nem a gumit" mondta Szilvia majd megcsókolta. Majd össze pakoltak ,Szilvia gyorsan megcsinálta a sminkjét. Mikor kész lett fel kapták a cuccokat és le vitték az autóba ,a kulcsot vissza adták borravalóval együtt és oda mentek az autóhoz, be pakoltak és elindultak.
YOU ARE READING
Szeretném Ha..
RomanceA történet egy tini lányról és egy felnőtt férfiről szól akik egymásba szeretnek de az ország nem engedélyezi ,hogy együtt legyenek ahogy a tini lány szülei se ezért elszöknek és minden szürke gondolatot maguk mögé hagynak és keresnek egy jobb világ...