5 Ağustos.
Onun ile bu yağmurlu gece de tanıştım.
Öylece yolda yürürken bir anda karşıma çıkmış ve sıcacık gülümsemişti bana.
O gün bu gündür,onu seviyorum.
İlk görüşte aşka bende inanmazdım,fakat onu gördüğüm an bunu unuttum.O benim ilk ve tek aşkım.
Gözünün altındaki minik beni,sarı uzun saçlarını ve gülünce kısılan gözlerini gördüğüm andan beri aşığım ona.
Şuan ise onun bana arkasını dönmüş,gidişini izliyorum.
Onu kaybetmiştim.
Aptalca yaptığım bir hata ile onu kırmış ve onu kaybetmiştim.
Yağmur bardaktan boşalır gibi yağıyor,kendimi değil onu düşünüyorum;"Umarım hasta olmaz."
Gözden kaybolana kadar izledim bedenini,sırılsıklam olmuş olmam umrumda değildi,sadece onu düşünüyordum.
İlişkimiz mükemmel değildi,toxic bir ilişkiydi.İçtiğim geceler onu engelleyip utancımdan bir kaç gün engelini açamıyordum.
Bu durumdan bende sıkılmıştım,alkoliktim ve ondan başka kimsem yoktu.
Artık kimsem yoktu.
O yanımda olmadığı zaman kötü hissediyordum,sol yanımda bir boşluk vardı sanki.O yanımda yokken dolmuyordu.
Çalan telefonum ile dolan gözlerimi sildim,telefonumu cebimden çıkardım ve yağmurun telefonumu ıslatamayacağı bir yere geçtim.
Abisi arıyordu.
Bekletmemek için hemen yanıtladım:
"Chan?"
"Tanrım,ona ne yaptın Felix?Neden bu kadar ağlıyor?"
"Ben bir şey yapmadım,yemin ederim.Ağlamamasını söyle ona lütfen.Ağlamak sana yakışmıyor de,ağlarken çok çirkin oluyorsun de ama ağlamasın."
Birlikte olduğumuz sürece sadece mutluluktan ağlayacağız diye söz vermiştik birbirimize.Ama Hyunjin,şuan mutluluktan ağlamıyordu.
Neden böyle bir söz verdiğimizi merak edebilirsiniz...
Birbirimizi ağlarken -mutluluktan ağlamak dışında- görmeyi sevmezdik,onun üzüntüden içli içli ağlaması canımı çok yakardı.
O da beni ağlarken görmeyi sevmezdi,bu yüzden kimisine göre saçma ama bize göre anlamlı bir söz vermiştik.
"Ayrıldınız mı Yongbok?"
"Evet..."
"Ne yaşadınız Tanrı aşkına!Eve gir çabuk sende,dolaşma yağmurun altında."
"Hasta olursam,Hyunjin bana bakmaya gelir mi?"
"Affedemeyeceği bir şey yaptıysan,gelmez Felix."
Gelmezdi.
Göz yaşlarımı serbest bıraktım,ardından aramayı Chan'ın yüzüne kapattım.
Eve doğru koşup seslice ağlamaya başladım,bitik hissediyordum.
Onunla 5 ağustos 2022 tarihinde yağmurlu bir günde tanışmıştım.
Aynı zamanda 5 ağustos 2023 tarihinde yağmurlu bir gecede onu kaybetmiştim.
Ben Lee Felix,Tanrının yalnız adamıyım.
İşte bu da bizim hikayemiz.
☆
~29.09.2023~
end of chapter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 August | hyunlix
Fanfiction5 Ağustos, Yağmurlu bir gece. Semelix #1 ~22.10.2023~ Ukehyun #1 ~27.10.2023~