395 57 33
                                    

Kucağımdaki minik beden ile odama çıktığımda onu yatağa dikkatlice yatırdım.

Ellerini kaldırıp bana baktığında özlediğim kolların arasına girip üzerine çıktım.

Bacaklarını belime,ellerini boynuma bağladığında burnuma gelen çikolata kokusu ile mayışmaya başladım.

"Seni seviyorum Hyun."

"Bende seni seviyorum Lix,seni üzdüğüm için özür dilerim."

"Asıl ben özür dilerim,içmemeye çalışacağım söz.Sensizlik çok zor."

Kafamı boynundan kaldırıp göz göze geldiğimizde dudaklarına baktım.

Onunda gözleri dudaklarıma kaydığında yaklaşıp bir öpücük başlattım.

Bana karşılık verdiği için dudaklarım mutlulukla gerilirken dudağımı ısırdı.

Kısa bir öpüşmenin ardından nefes nefese ayrıldığımızda ağırlığımı vermeden altımdaki bedenin üzerine yattım.

Kulağım,göğsünden duyulan kalp atışlarını bana ulaştırdığında tekrar gülümsedim ve gözlerimi yavaşça kapadım.

Sonunda huzur bulduğum kollardaydım,uykusuz geçen gecelerimi kollarının arasında telafi edebilirdim.

Göz kapaklarımı açık tutmaya çalıştım fakat başaramadım ve kapanmalarına izin verdim...

Hwang Hyunjin

Felix'in uyuduğunu düzenli nefes alıp verişlerinden anladım.Gerçekten onu çok özlemiştim fakat arkadaşım Siwoo onu hemen affetmemem gerektiğini söylemişti.

Nedenini sorduğumda ise bir şey söylemeden yalnızca onu hemen affetmemem gerektiğini söyleyip gitmişti.

Kafamı karıştırmaya çalışmıştı ama başaramamıştı.

Kollarımın arasında huzurla uyuyan bu bedene deli gibi aşığım.

~19.10.2023~

end of chapter

Fazla kısa bir bölüm oldu farkındayım fakat haftaya sınavlarım başlıyor,üstelik klasik sınav olacağı için şimdiden çalışmam gerekiyor...

Yazabildiğim an yazmaya çalışıyorum fakat yorgun oluyorum,kafamı toparlayamıyorum ve yazdıklarımı beğenmiyorum.

Bu yüzden bölümler gecikiyor,kusura bakmayın lütfen.Sınavlarım bittiği zaman fazlasıyla aktif olacağım 🩷

Sizi seviyoruum!Kendinize iyi bakınn,sonraki bölümde görüşürüüz!

Öpücük 💋

5 August | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin