¹³F!

363 37 182
                                    

Hwang Hyunjin:

Bugün Felix'e her şeyi anlatacaktım,Chris ile o adamları tutuklattırmıştık!

Hızlıca Felix'in evine geldiğimde kapıyı çaldım,kısa süre sonra açılan kapının ardından tam anlamı ile çökmüş haline baktım.

"Lix..." boynuna atlayıp sarıldım ona.

"Ne o,bitmedi mi diyeceklerin,neden geldin?"

"Hayır hayır!Anlatmama izin ver nolur,o sözleri söylerken çok yandı canım."

Yutkunduğunu hissettim,ellerini belime indirip beni kendinden uzaklaştırdı,içeri geçti.

Kapıyı kapatıp yanına oturdum.

"Anlat."

"Kucağına oturabilir miyim?"

Dediğik şey ile duraksayıp geri yaslandı,hafifçe aralanmış bacaklarının üzerine oturdum.

Lee Felix:

"Öncelikle şunu söyleyeyim,Hajoon'u biliyorsun değil mi?" merak ile başımı 'evet' anlamında salladım.

"O geçen haftalarda karşıma çıktı ve arkasında en az 20 kişi vardı.Babasının zaten pis işler ile uğraştığınıda biliyorsundur.Tehdit etti beni.

Beni seviyormuş ve senden ayrılmamı istedi,reddedince ise seni öldürebileceğini söyledi.

Sana onları söylediğim gün üzerimde dinleme cihazı vardı,konuşmalarımızı dinliyorlardı yani.Özür dilerim Lix,Chris'in sana attıği ses tamamıyla bizim oyunumuz.

Chris bugün onların tutuklanmasını sağladı!Bende hemen sana anlatmaya geldim!

Tekrar özür dilerim Lixie,yapmak zorundaydım."

Duyduklarımı sindirmeye çalışırken bir anda dudaklarımın üzerinde hissettiğim dudaklar ile bir kaç saniye afalladım,ardından karşılık verdim.

Bir an gerçekten beni sevmiyor sanmıştım,bunları duymak beni cidden rahatlatmıştı.

Nefes nefese ayrıldığımızda Hyun başını boynuma gömüp konuştu:

"Barıştık...değil mi...?" kesik kesik söylediği şeyler ile gülümseyip bende konuştum:

"Barıştık..."

Hyun bana sarılıp bir kaç kez daha özür diledi,ardından başını kaldırıp sinsice bana baktığında kucağımda ileri gidip mırıldandı.

"Ödül olarak seni istiyorum,Hajoon'u tutuklatma ödülüm!"

Kıkırdayıp ellerimi beline sardım.

Eh bu reddedilemez bir istekti sonuçta.

~~~

|6 ay sonra|

Lee Felix:

"Lixie!Biz acıktıık~"

Bana tatlı tatlı seslenen eşimin yanına gülümseyerek gittim.

Ah,evet doğru okudunuz,eşim dedim çünkü biz 5 ay önce Hyun'un hamile kalması üzerine evlendik,yeni aile üyemizi bekliyoruz!

"Geldim bebeklerim!"

Hyun'un yanına gidip dudağına minik bir öpücük kondurdum ve onu kucağıma alıp bahçemize hazırladığım kahvaltı masasına oturttum.

"Ellerine sağlık,daha çok acıktım şimdi!"

Kıkırdayıp yanına oturdum ve minik bebeğimi kucağıma aldım.

Tabikide ben yedirecektim!

~~~

|5 ay sonra|

Lee Felix:

Minik kızımız bugün tam 1 aylık olmuştu!

Çok mutluyduk,çok huzurluyduk.

Kızımızın adını ise Giselle koymuştuk.

Fikir benden çıkmıştı ve Hyun'un da çok hoşuna gitmişti.

"Lix,Giselle'i uyuttum.Ses çıkarırsan öldürürüm seni!"

Gülüp miniğimi kucağıma aldım,çok yoruluyordu çünkü Giselle sürekli ağlıyordu!

Fırsat varken biz de dinlenmeye karar verdik,odamıza çıktık ve Giselle'miz uyanana kadar dinlenmeyi umduk.

~~~

|Giselle 2 yaşında|

Lee Felix:

"Yix baba!Piuuvv!"

"Lix,Giselle'i getir yemeğini yedirelim!"

"Geliyoruz!"

Kucağımdaki hala minicik olan kızımız ile mutfağa girdik.

"Hyuji baba!"

Henüz isimlerimizi tam olarak söyleyemiyordu fakat bu hali çok tatlıydı.Tombul tombul yanakları,minicik dudakları ve büyük güzel gözleri vardı.

Çok hareketli bir bebekti Giselle,asla yerinde durmuyor,sürekli oyun oynamak istiyordu.

"Mama!"

"Evet bebeğim mama,aç bakalım ağzını,aaaa"

Hyun,Giselle benim kucağımdayken ona yemek yediriyordu.Miniğimiz birimizin kucağında olmadan asla yemek yemiyordu.

"Afiyet olsun güzelliğime!"

~~~

|Giselle 5 yaşında|

Lee Felix:

"Lix sana bir şey söyleyeceğim." Hyun'un sesi ile ona döndüm.

"Söyle güzelim."

"Hamileyim."

Bir kaç saniye duraksadım ve gözlerimin dolmasını engelleyemedim,biz tekrar baba oluyorduk ve Giselle abla oluyordu!

"Bu...bu çok güzel bir haber güzelim!" diyip sarıldım ona.

~~~

|Yıllar sonra...|

Lee Felix:

"Baba,Karina nerede?"

"Odasında bebeğim."

Yıllar geçmişti,Karina'mız doğmuş ve 8 yaşına girmişti.

Zaman onların yanında çok hızlı geçiyordu,daha dün kollarımda minicik olan Giselle'm şimdi 13 yaşında bir genç kızdı.

Hyun ise,gün geçtikçe güzelleşiyordu...

5 Ağustos 2022 benim uğurlu günümdü ve üzerinden tam tamına 14 yıl geçmişti.

O gün Hyunjin'i görmeseydim,ben şuan bu kadar huzurlu olamazdım.

Hikayemizi okuduğunuz için,teşekkür ederiz...

SON.

~02.12.2023~

end of chapter



Tamamen bitti🥲

Öncelikle bu fice tam olarak veda etmiyoruz,her finale bir özel bölüm yazarım diye düşünüyorum.

Bu fic için şimdilik son kez:

Öpücük💋

5 August | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin