Hwang Hyunjin
Felix ile ayrılmamızın üzerinden ne kadar geçtiğini dahi bilmiyordum,ondan ayrı olmak beni çok yıpratmıştı.
Chan yanıma uğruyordu sürekli,hatta dün gece burada kalmıştı.Yataktan kalkasım dahi olmadığı için o bana yemek hazırlayıp o bana yediriyordu.
Neden bu kadar kötü hissediyordum bilmiyorum ama onu çok özlemiştim.
Felix küçük bir çocuk gibidir;en ufak şeye üzülebilir ama asla belli etmez,gece yalnız başına kaldığında yatağında ağlayarak düşünür hep.En sevdiği şeydir sarılmak.Bebekleri çok sever,çikolataları çok sever ve benden ayrı yaşayamaz.
Onun ne yaptığını çok merak ediyordum,onunla küs olmayı sevmiyordum fakat ilişkimiz fazlasıyla toxic bir ilişkiydi ve bu ikimizide yoruyordu.
Felix kafasını dağıtmak için içerdi ve bu yüzden alkolik oldu.Geceleri sarhoşken beni engelleyip 1-2 gün açmazdı.Ve ben bu durumdan fazlasıyla bıkmıştım.
Biraz daha öylece tavana bakarak düşündüm.O yalnızlıktan nefret ederdi...
Bu düşünce beni yatağımdan kaldırdığında hemen bir duşa girdim ve üzerimi giyinip evden çıktım.
Chan hyung'a minik bir mesaj yazıp telefonumu kapattığımda durağa koştum,gelen ilk otobüse bindim ve Felix'in evine doğru yol aldım...
~~~
Lee Felix
Otobüsten indiğimde zar zor evime girdim,bitik hissediyordum.
Mutfaktan su içip odama çıktığımda üzerimi dahi değiştirmeden yatağıma yattım.
Yalnızlıktan nefret ediyordum,delirecek gibi hissediyordum.Evde benim çıkardığım sesler harici ses olmaması,birine sarılamamak beni delirtiyordu.
Çalan kapı sesi ile belki Hyunjin'dir diye düşünerek hızla doğruldum ve kapıya koştum.Evimi o ve Chan hariç kimse bilmiyordu tabiki,onlardan başka kimsem yoktu çünkü.
Kapıyı açtığımda gördüğüm beden ile gözlerim doldu ve bir saniye bile beklemeden sarıldım bebeğime.
Kafasını omzuma yaslamıştı,öylece sarılıyorduk.
Bir süre sonra hiç ayrılmak istemesem bile mecburen ondan ayrılıp elimi beline attım,içeri sokup kapıyı kapattım.
"Seni özledim Lix."
Sesini duymayı bile deli gibi özlemiştim,beklemeden onu kucağıma alıp koltuğa oturdum.
"Bende seni özledim bebeğim."
☆
~11.10.2023~
end of chapter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 August | hyunlix
Fanfiction5 Ağustos, Yağmurlu bir gece. Semelix #1 ~22.10.2023~ Ukehyun #1 ~27.10.2023~