¹⁰

251 46 44
                                    

Flashback.

Yazarın anlatımı:

"Hey Felix!" duyduğu ses ile arkasına döndü Felix,karşısında tabikide ortaokuldaki zorbalarını beklemiyordu.

"Bayadır görüşmüyorduk be çilli ucube."

Felix yalnızca yutkunup küçük adımlarla geriledi.

"Bir yere gidemezsin,kaçmayı deneme bile!" diyip üzerine yürüdüler.

"San,ben sana hiçbir şey yapmadım!Rahat bırak artık beni!" diyip koşmaya başladı Felix.

Arkasından gelenleri hissediyordu,ama Felix oldukça hızlı koşuyordu.

Arkalarında onlar varken eve gidemezdi,hatta evden uzak olmalıydı.

Bu yüzden rastgele sokaklarda gezinmeye başladı.En son tüm gücü ile bi evin bahçesine atlayıp duvara yaslandı,nefes nefeseydi.

Onların sesini duyabiliyordu,daha da uzaklaştığını düşünüp dümdüz koşmuşlardı.

Felix ses çıkarmadan hızlıca evin bahçesinden çıktı ve koşmaya başladı,en yakın durağa geldiğinde otobüsü de gelmişti,rahatlamış hissediyordu.

Güçsüz değildi tabikide,fakat 5 kişi ile aynı anda dövüşemezdi.

Hızla gelen otobüse binip bir koltuğa oturup ineceği durağı bekledi.

Flashback end.

Lee Felix

Yaşananları anlattığımda Hyun beni sessizce dinliyordu,bitirdiğimi anlayınca dudaklarını araladı:

"Bunun için mi son günlerde soğuksun Lix,keşke bana söyleseydin,Chan onları bulabilirdi."

"Bulsaydı ne olacaktı ki?"

"Bir şey olmazdı ama ailesine haber verilip para cezası istenirdi yüksek ihtimal,bu da bir şey."

Onu onaylarcasına mırıldanıp başımı göğsüne yasladım,gözlerimi kapattım.

"Uykun mu geldi,ah saat on iki buçuk olmuş."

Doğrulup onu kucağıma aldım ve odamıza girip ikimizinde üzerini değiştirdim,ardından sevgilimi yatağa yatırıp yanına uzandım.

Huzurlu hissettiğim tüm onlarda hep Hyunjin yanımda olurdu,onun kokusu olmadan çok zor uyurdum,hatta uyuyamazdım.

Ona ilacım demek istemiyorum,çünkü iyileşince bırakacağım biri değil Hyunjin,o benim hayatım,yaşam sebebim.

Onsuz nefes almak bile zor benim için,o olmadan bir hayat düşünemiyorum.

Ellerimi beline dolayıp iyice kendime yapıştırdım minik bedenini,başımıda boynuna gömüp minik bir öpücük bıraktım.

"İyi geceler bebeğim."

"İyi geceler Lixie~"

~22.11.2023~

end of chapter

5 August | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin