Kollarımın arasındaki Hyunjin ile gözlerimi araladığımda saçları arasına bir öpücük kondurup yatakta yavaşça doğruldum.
Ayaklanıp elimi ve yüzümü yıkayıp aşağı mutfağa indim,hızlıca bir şeyler çıkarıp masayı hazırladım,ardından sevgilimin yanına adımladım.
Odaya girdiğimde yastığıma sarılmış bebeğime karşı gülümseyip yatağın yanına gittim.
Eğilip dudaklarına öpücük kondurduğumda kıpırdayıp bana döndü ve mızmızlanarak gözlerini araladı.
"Günaydın güzel bebeğim,uyanma vakti."
Esneyip kollarını boynuma sardığımda dudaklarını araladı :
"Günaydın Lixie~"
Ellerimi beline sarıp onu dikkatlice kucağıma aldığımda banyoya götürdüm ve elini yüzünü yıkaması için yere indirdim.
"Elini yüzünü yıka aşağı gel bebeğim." dedim ve aşağıya indim.
Kısa süre içersinde Hyunjin'de geldi ve kahvaltımızı yapıp masayı toparladık.
"Lix,abim yazmış da,eve gitmem gerekiyor..."
"Pekala,bırakmamı ister misin?"
"Hayır,teşekkür ederim." dedi ve dudaklarıma öpücük kondurup evden çıktı.
Son bir kaç haftadır yaptığım şiir yazma gibi bir alışkanlığım vardı,belki tekrar yazabilirim diye düşünüp odama çıktım,masama oturup rastgele bir şeyler yazmaya başladım:
''Ben bir ay çiçeğiyim,sen ise güneş
Sen yokken boynum bükük,ölüyorum
Kalbimdeki sızının sebebi olmana rağmen,sensiz yaşayamıyorum
Ben bir ay çiçeğiyim,sen ise güneşim.''
Menun olmayarak defteri kapatıp kenara fırlattım,aslında çok severdim şiirleri,güzel yazabilmek isterdim.
Lisede iken,edabiyat öğretmenim istediğim zaman çok güzel şeyler yazdığımı söylüyordu,ama ben şiirlerimi hiç beğenmiyordum.Hala da beğenmiyorum.
Kulaklığımı aldım ve şarkı açıp yatağıma uzandım,gözlerimi kapadım.
Başım ağrıyordu ama uykumda yoktu,gerçi son günlerde sürekli başım ağrıyordu.
Şarkıyı kapatıp kulaklığımı baş ucuma koydum ve gözlerimi kapattım...
☆
~12.11.2023~
end of chapter
●
●
●Ay şiire takılmayın tamam mı yazmak konusunda iyi değilim hemde uğraşmadan yazdım yani 15 saniyemi falan aldı.
Bunlar çok soft gidiyo ya bi kaos yapayım ben sıkıldım jsqjqljalqjsj
Neyse sonraki bölümde görüşürüüüzz!
Öpücük💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 August | hyunlix
Fanfiction5 Ağustos, Yağmurlu bir gece. Semelix #1 ~22.10.2023~ Ukehyun #1 ~27.10.2023~