344 56 37
                                    

Lee Felix

Gözlerimi açtığımda hemen gözlerimin önünde uyuyan sevgilimi görünce gülümsemeden edemedim.Bunu yaşamayı çok özlemiştim.

Kafasını boynuma yaslamış,ellerini göğsüme koymuş bedeni rahatsız etmemeye çalışarak yataktan kalktım.

Fakat ben kalktığım gibi Hyunjin de gözlerini araladı.

"Biraz daha uyu güzelim." diyip eğildim ve saçlarına öpücükler kondurdum.

"Sende gelirsen uyurum,ama kalkıcaksan uyumam."

"Bebeğim kahvaltı hazırlayacaktım."

"Tamam bende kalkıyorum o halde." dedi ve ayaklanıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu.

Elimizi yüzümüzü yıkayıp beraber aşağıya indik ve güle oynaya kahvaltımızı hazırlayıp yedik.

Salonda oturup dizi izlerken Hyunjin'in telefonu çaldı.Gördüğüm kadarıyla telefonun üzerinde "Siwoo" yazıyordu.

Siwoo,Hyun'un üniversiteden beri arkadaşıydı.Onu tanıyordum,ama samimi değillerdi.Oturup bir yerde buluşmazlardı mesela,sırlarını birbirlerine anlatmazlardı.Şuan neden aradığına anlam verebilmiş değildim.

Hyunjin hala yanımda olduğu için konuştuklarını duyabiliyordum:

"Siwoo neden affetmeyeyim?Saçmalıyorsun şuan."

...

"Benim kendi hayatım kendi fikirlerim,samimi olduğun bir arkadaşımda değilsin.Kimin ile barışacağımın tavsiyesini senden alacak değilim."

...

"Hiiiç boşuna kendini yorma,üstelik bir daha da benim ile konuşma Siwoo.Cidden o kadar üzüldüm o kadar kendimi yıprattım,bunu sende gördün.Sevineceğine neden barıştın diye hesap soruyorsun bana."

...

"Ne desen artık boş benim için.Boşuna dil dökme." dedi ve telefonu kapattı.

Merak ile dudaklarımı araladım:

"Ne oldu güzelim?"

"Boş yapıyor gene işte.Yüzünü bile görmek istemiyorum onun."

"Seni rahatsız eden bir şey varsa bana söyle."

"Yok sevgilim,için rahat olsun senin."

"Peki o zaman." dedim ve konuyu kapattım...

~24.10.2023~

end of chapter



Çok boş bir bölüm oldu biliyorum🥲

Geçiş bölümü diye düşünebilirsiniz💗

Sonraki bölümde görüşürüzz,sizleri seviyorumm!!

Öpücük💋

5 August | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin