15- Vocile din capul lui Kilan

3.5K 250 112
                                    

Capitolul 15
Vocile din capul lui Kilan

,,Au fost odată niște voci care mâncau zilnic din rațiunea unui bărbat, lăsându-l să zacă într-o groapă întunecată .''

Kilan

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kilan

I didn't see it before
But now it's all I can see
When I fell to the floor
Just like I fell for everything
Push me away
After I let you in
Happens over and over again
Sleep theory- It's over

     Ce dracului a fost în capul meu?

Torn încă o jumătate de pahar de coniac din sticla de lângă mine și îl dau pe gât. Trag un fum din țigara rulată cu iarbă și mă fâțâi ca un tâmpit în jurul mesei din hala unde ținem tirurile pentru transporturi. Abia de mă mai țin picioarele și totul în jurul meu se învârte ca într-un carusel blestemat.

     Sunt cu adevărat dement, un depravat nenorocit și o târâtură blestemată a societății. Mi-am călcat jurământul în picioare într-o secundă, ca și cum nici nu ar fi existat.

     Și nu, problema nu e că am dat dracului promisiunea făcută mie, ci faptul că nu regret deloc nenorocita de secundă în care buzlele mele s-au lipit de-ale lui Kristall Steve.

      E limpede, am ajuns la un grad ridicat de demență și sunt convins că nici măcar un preot nu îmi va reda mințile înapoi după ce, cu bună știință, am sărutat o femeie. Și nu, nu orice femeie, ci pe una care nu a mai fost nici măcar sărutată vreodată, iar eu, ca un păcătos afurisit ce sunt, i-am furat primul sărut printr-o simplă atingere fugitivă între buzele noastre.

     Naiba să te ia, Kilan! Ce naibii se întâmplă în capul ăla sec al tău?

     Azvârl paharul în farul unuia dintre tiruri și las să cadă zeci de cioburi mici care împânzesc imediat betonul. Dau gata restul coniacului direct din sticlă și mă trântesc pe una dintre lăzile de bere goale, rămase pe aici de la ziua lui Alecksander. Îmi înfig mâinile în păr și firele se smulg din scalp, agățându-se de degetele mele.

     Nici măcar asta nu ajută.

     Mă simt îngrozitor că nu simt vinovăție, ci doar un zvâc în piept, ce parcă mă îndeamnă să o sărut iar pe Kristall. Nu pot să cred că dintre toate femeile care mi-au fost de-a lungul anilor prin preajmă, eu am ales-o fix pe puștoaica care mi-a scurtcircuitat creierii până mi s-a dus pe apa sâmbetei toată conștiința și tot controlul care m-au ținut în frâu timp de trei ani.

     Trei ani în care am încercat să îmi vindec sufletul și inima de cel mai mare coșmar care mi s-a înfipt cu toți colții în creier. Trei ani în care m-am târât ca un șarpe nenorocit și trei ani în care am încercat să îmi spăl mintea de acele momente cu fel și fel de substanțe.

Dublu K- o armă și o iubire Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum