Capitolul 17
Ai pătat un înger,,A fost odată un sărut care avea gust de păcat și alegeri greșite, dar care a unit unit pentru câteva secunde doi oameni spulberați.''
Kilan
Cause I, I've been living in my shadow
So long that I'm afraid of light
Never won my battles on my own
cause I'm afraid to fight
Phix- THUNDERFutu-i mama mă-sii!
Una dintre palmele mele se lipește de ușă, foarte aproape de capul ei, iar cu cealaltă îi țin strâns în pumn bucată de material infimă, care abia de o acoperă în vreun fel.
De zece ori la dracu'!
Se încordează toată și abia de îndrăznește să își înalțe capul și să mă privească sfios. Are obrajii grena de rușine și miroase al naibii de puternic a cocos. E necesar doar să îmi aplec puțin capul și buzele mele s-ar strivii de ale ei. Și tentația dementă ce îmi crește alert în piept nu e un factor favorabil.
Strânge din ochi și inspiră scurt. Dă să se foiască în lateral, dar spațiul inexistent dintre noi nu îi e de ajutor în niciun fel. Pielea ei se lipește de geaca mea de piele și se oprește înghețată în loc, de parcă abia ce a realizat că nu e o idee bună.
Deloc bună, când eu abia de mă abțin să rămân pe loc și să țin bucata asta blestemată de prosop între degete.
– Nu tu trebuia să vii, Kilan! Ce cauți aici? Unde e Mire?
Cu siguranță nu e aici. Se prea poate să fi jucat la cacealma cu ea și să fi sucit puțin de tot tragerile alea idioate la sorți. Și se prea poate să îmi și convină un pic mai tare să lucrez cu Kristall, decât cu tipa aia care umblă pe jumătate dezbrăcată și care pare să îi fi atras cam mult atenția lui Mire.
– Nu ai auzit schimbările? întreb de parcă nu ar fi deja evident că nu are nici cea mai vagă idee. Eu voi fi partenerul tău la proiect. Mire va lucra cu tipa cu care am picat eu. E mult mai ok așa, nu crezi?
Modul în care buza de jos îi ajunge între dinți mi se pare cumva fascinant. Toate mișcările ei par gândite de dinainte și nu pot să nu remarc controlul de sine pe care și-l atribuie ca un scut împotriva mea. Tremură, nu știu dacă de frig sau din cauza poziției mult prea intime, dar cert e că pieptul îi tresaltă mai adânc și are pielea ca de găină pe brațe.
CITEȘTI
Dublu K- o armă și o iubire
RomanceÎn curs de rescriere și republicare. Seria Alegeri Greșite - VOLUMUL #1 Cu gândul la a prinde unul dintre cei mai căutați traficanți de substanțe interzise, comisarul Colin Steve și fiica lui, proaspăt intrată la facultatea de d...