Prolog

7.8K 311 56
                                    

Seria ALEGERI GREȘITE

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Seria ALEGERI GREȘITE

Volumul 1

DUBLU K- O ARMĂ ȘI O IUBIRE

    Am știut încă de la început că mutarea asta bruscă în Stanford o să fie una dintre sumedenia de alegeri greșite pe care le-am făcut de-a lungul vieții. Și totuși am acceptat.

     Am știut că planul tatălui meu avea să dea greș fără îndoială și am știut că m-a dat la schimb din secundă în care i-am acceptat și înghițit nebunia. Și totuși am mers mai departe.

     Am știut că voi fi jucată la cacealma pentru reușita lui Colin Steve, dar nu am avut idee cum se simte în piept privirea omului care poartă după el ținta armei sale.

     N-am avut idee cât de albaștri și înghețați pot fi ochii unui traficant și cât de multe secrete se pot îndesa sub zâmbetele mele forțate. N-am știut că pot să-mi simt inima reîntregită în brațe străine, când adevăratul motiv din spate îmi sâsâia sub coaste ca un șarpe veninos.

     N-am știut că o să mă îndrăgostesc de întuneric. Și totuși am făcut-o, în cel mai distrugător și alert mod.

    Sub droaia de tatuaje fără sens de pe brațele sale se ascundea cea mai grotescă poveste, scrisă în sute de vârfuri de ac și iluzii forțate, pe care am înțeles-o prea târziu. Am înțeles totul mult prea târziu, fiindcă Iadul dintre noi ne-a sfărâmat în jumătăți, înainte să apucăm să ne ținem de jurământul lui.

     Nu ne-am vindecat, ci ne-am rupt în bucăți mici, fiindcă să te îndrăgostești e mereu o alegere greșită.

     În mijlocul unui Iad care îți arde mocnit la picioare și constrâns de iubirea pentru aceia care te-ar vinde pentru propria fericire, m-am întrebat mereu dacă există cu adevărat vreo șansă spre biruință?

     Atunci când te lupti cu propriul suflet pentru fericirea altcuiva se cheamă iubire sau sacrificiu? Câștigă cel care alege să pună totul la bătaie pentru binele celor din jur sau iese învingător cel care ar da foc lumii pentru o singură persoană care i-a făcut inima să bată cu adevărat?

     Când în mâinile tale stă un adevăr care poate deveni cea mai letală armă pentru cel ce-ți poartă inima, dar și ținta, alegerea de a trage sau nu devine un chin, nu-i așa?

Așa că, dragă sufletule, tu ai alege arma sau iubirea?

     Fiindcă eu am ales din nou greșit...

*Atenție! Acesta este primul draft al acestei serii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.




*Atenție! Acesta este primul draft al acestei serii. Versiunea completă, rescrisă și editată este în curs și va fi disponibilă curând. Mi-a luat cinci ani să mă întorc înapoi la scris și mult timp ca să îmi redescopăr stilul de-a spune povești. Promit să nu dezamăgesc!

Lectură plăcută!

Daniela M.

Dublu K- o armă și o iubire Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum