Dondum kaldım o an.. Daha 3 yasında bir çocuktan bu sözü duymak içimi cok kötü etti. Kalbim paramparça oldu.
"T-tabiki seviyorum kızım. Nerden çıktı şimdi bu? "
"Anne.peki sen babamı seviyor musun? "
"Evet. Seviyorum"
"Peki o zaman neden hergün kavga ediyorsunuz? Babam neden kanepede yatıyo? Ve neden aksam geç saatlere kadar gelmiyo? Ben kaç gündür ilk defa gordum babamı"
İkimiz de hiçbirşey söyleyemedik. Hepsi senin yüzünden Minho! Sana cocuga bisey yansıtma dedim ben!
"Boşver kızım babanın isi var ondandır. Degilmi seungmin. "
"Evet" (bunu seung söylüyo)
"İKİNİZ DE YALANCISINIZ"
"İKİNİZ DE BİRBİRİNİZİ SEVMİYORSUNUZ"
dedi ve aglayarak odasına gitti yongbok. Daha minicik bir çocuk bunları ona yaşattığımız için pismanım ama ben ona yansıtmamaya calısırken minho herseyi onun gözü önünde felan yaptı herhalde.
"YAPTIĞINI BEĞENDİN Mİ MİNHO!? BANA BAK BU ZAMANA KADAR EVDE COCUK VAR DİYE SUSTUM AMA YETER ARTIK GINA GELDİ SANA ÇOCUĞU BİRŞEY YANSITMA DEDİKCE İNADINA Mİ YAPTIN HE!? NEFRET EDİYORUM SENDEN NEFRET. PİÇİN TEKİSİN. KEŞKE SENİNLE ASLA EVLENMESEYDİM. İNAN BANA YONGBOK OLMASA SENİ HEMEN SİMDİ BOŞAMIŞTIM. "
ceketimi ve telefonumu alıp cıkıp gittim. Geri döner miyim? Bilmiyorum.
*** (minho anlatıyo şimdi)
Beni dinlemeden cıkıp gitti. Tüm lafları agızıma tıktı. Beni bu kadar mı sevmiyordu?.. Cidden yongbok olmasa bosanır mıydı benden? Ben ona ne yaptım? Neden herseyi ben yapmısım gibi bana bağırdı? Ben yapıyorum sanıyor galiba. Ama bilmiyor ki ben yongbok birsey farkedip üzülmesin diye sürekli ona babasını çok sevdigimi -ki zaten seviyorum- , Babasının iş yüzünden geç geldigini, ve farketmesin diye biz yatmadan öne onu yatırdığımı, evde yaşananları gormesin diye sıklıkla onu amcasına götürdüğümü. Gerçekten bilmiyor...
"Anne"
"Anne ağlama"
Yongbok söylemese agladıgımı fark etmicektim. Cidden aglıyor muydum? Demek beni yıkmayı becerdi ha?
Yanımda masum masum bana bakan kızıma sarıldım sadece. Buna ihtiyacım vardı.
*** (seungmin e geciyoz)
"APTAL. CİDDEN APTAL NEFRET EDİYORUM YA NEFRET NEFRET NEFRET NEFRET NEFRET NEFRET"
sinirden kendi kendime kızarken hala aklımda kızım vardı. O kadın -yani karım denecek aşagılık herif- umurumda değildi. Ama cocugum umrumdaydı. Dava acıp bosanıcam ve çocuğumu da kendi üstüme alıcam. Umrumda değil babasının evine dönsün.
""" (2-3 saat sonra falan)
"İyi uykular kızım "
Sonunda yatmıştı. 3 saattir babasını düşünüyordu. Ben gitsem beni de dusunur müydü ki?
Telefonu çıkartıp hyunjin i aradım
"Alo hyunjin cok önemli bir nedenden dolayı yongbok u size bırakabilir miyim biliyorum cok yük oluyorum ama bu sefer cok ciddi bir neden"
"NE YAPTI YİNE O ŞEREFSİZ"
"hyunjin sakin ol boşver"
"BOŞ VEREMEM MİNHO GEBERTECEM BİRGÜN O ADAMI YA"
"Müsait misin? Bırakabilir miyim çocuğu? "
"Peki getir"
"""
"Anne nolmus neden geldi yine bu velet sinir bozucu-"
"CHAN KES SESİNİ"
"tamam"
"Of ben bu kardesimi hiç anlamıyorum ya. Kadını bitirdi yanında bitirdi ya. Bide hala cocuk olmasa o kadını bosarım diyo kime çekti bu çocuk ya" (Han diyo bunu)
"Bende bilmiyorum" (hyunjin diyo bunu da)
"Ama bu kez ciddi herhalde minho nun ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu"
"Yazık. " (han diyo)
"baba ne olmus ki"
"CHAN SANA SUS DEMEDİMMİ!? "
"Ne bagırıyon çocuğa ya"
"Bilmesin? Ne gerek var yani birseyi de bilmesin? "
"TAMAM ANNE"
"BAĞIRMA BANA"
"off sabır cidden sabır ya"
"Oglum bak bu yetiskinlerin anliyacagı bir konu tamam mı annen sana anlatamaz suan bunu"
"peki"
***
Devamını yarın ya da bu gun icerisinde atarim büyük ihtimal