"Oha ama" (namjoon)
"Yani sanirim evlatlıktan reddedildim. Artik yasamalarına rağmen annem ve babam yok."(Chan)
"Nasıl kıydılar? ARQ ANANI VE BABANI TAM DA ŞU ANDA ONLARA 2 ÇİFT SÖZÜM VAR" (namjoon)
"Annem döver olmaz" (Chan)
"S*kerim ananı. Ara" (namjoon)
"Off peki" (Chan)
Namjoon un dedigini yaptım. Whatsapp a girip annemi aradım ardından aramaya babami ekledim. Ve telefonu namjoon a verdim. Açmayacaklarını bildiğim halde yaptım evet.
"Ne var? " (hyunjin)
"Efendim oğlum" (jisung)
"Alo ben Chan ın arkadaşı Namjoon. "
"Size 2cift sözüm var da aramak istedim" (namjoon)
Namjoon bana eliyle 1 dk isareti yapip benden biraz uzağa gitti. Büyük ihtimalle müdahale etmeyeyim ya da etmesinler diyeydi.
*** (namjoon)
"Yazıklar olsun size. Utanın lan ebeveynliğinizden utanın. Daha 16 yaşındaki cocuğa bunu mu layık gördünüz or*spu cocukları. Çocuk benim yanıma geliyo aglıyo noldu diyorum " annem ile kavga ettik " "annem yine evden kovdu" "annem ödevimi yapmadım diye dövdü" annem söyle annem böyle. UTANMIYOMUSUN LAN KADIN SEN KENDİNDEN? DAHA 5 YASINDAYKEN DÖVÜYODUN LAN SEN BU ÇOCUĞU. size gelince jisung bey. Nasıl bir baba olduğunuz inanın hic s*kimde değil. Ama öyle karıları pompalayıp hamile bırakmakla olmuyo. Karıyı pompalarken iyi iş çocuk bakmaya gelince "yA bU cOcUgUn AnAsİ vAr AnAsİ bAkAr" . Olmuyo tamam mı olmuyo anasını satayım olmuyo. Bu da senin cocugun bakıcaksın sen buna. Or*spuluk yapmicaksın. Çocuk geldi bana 18 yasında birinin bile kaldıramayacağı şeyler anlattı. Ve sonra ne dedi biliyo musunuz? "Benim bir annem babam yok artık. " dedi " Ben annem ve babam yaşarken yetim kaldım" dedi bana. Nasıl içim acıdı tahmin edemezsiniz. İşte siz böyle piclersiniz amk. Yemin ediyorum Chan ın yengesi ve amcası hatta onları geçtim kankası yani ben bile sizden daha çok anne-baba yım ona. Şimdi ne bok yerseniz yiyin. Ama bence artık Chan ın hayatından da siktir olup gidin. " (namjoon)
İkisi de bana sesini çıkaramadı. Benden büyüklerdi, ama bana ses çıkaramamışlardı. Cünkü haklıydım. Aramadan cıkıp onları yalnız bıraktım. Umarım kavga da etseler artık Chan a doğru düzgün iki ebeveyn olabilirler.
""" (akşam)
*** (Chan)
*ezan okunuyo*
"Kanka benim gitmem lazım yengem ezan okunmadan gel demişti" (Chan)
"Tamam gel ben bırakıyım seni tek gitme." (namjoon)
"Tamam gel" (Chan)
Namjoon ile amcamın evine kadar yürüdük. Sonra o da evine gitti. Babamın arabası kapıdaydı. Lanet olsun bunlar mı geldi!?
"Yenge ben geld- " (Chan)
Evet o pislik annem ve or*spu cocugu babam gelmişti.
"Oğlum" (jisung)
Babam yanıma geldi. Tam sarılcaktı ki ben cekildim.
"Yenge bunlar neden geldi? " (Chan)
"Annen ve Baban seninle konusmak istiyormus Chan. Sana özür borçlu olduklarını. Ve birdaha sana böyle davranmayacaklarını anlattılar." (minho)
"Umrumda değil. Ben konuşmak istemiyorum" (Chan)
"Oğlum lütfen. Gercekten hatamızın farkındayız. Özür dileriz" (hyunjin)
"AKLINA ANCA MI GELDİ OĞLUN OLDUĞUM. HEM BEN SENİN OĞLUN DEĞİLİM. BENİM ANNEM BENİ TERKETTİ ÇÜNKÜ DAHA 19 YAŞINDAYDI. " (Chan)
"İKİNİZDEN DE NEFRET EDİYORUM KONUŞMAK FALAN İSTEMİYORUM SİZİNLE" (Chan)
"CHAN" (jisung)
Onları dinlemedim. Yongbok un odasına girip kapıyı kilitledim.
***
40 olmusum lan 5 kilo verdim aq