hyunsung

247 14 44
                                    

***(hyunjin)

Chan ın okuldan cıkmasına 10 dakika kalmıştı. Bu yüzden onu almaya gidicektim.

"""

Okulun bahcesinde chan ın cıkmasını bekliyordum. Ama beklediğim bu değildi.

"Hyunjin hanim cocugunuz Chan sınıftaki bir cocuk ile kuzeniyle arkadaş olduğu icin kavga etti. "(Chan ın ögretmeni)

"NE!? Tamam Diana hanim ben konuşurum onunla"

"Tamam iyi günler"

"İyi günler"

Sinirle chan ı da alıp gittim. Ya nasıl kavga edebilir daha anasınıfında bu cocuk ya!?

"CHAN SEN SALAK MISIN YOKSA BANA MI ÖYLE GELİYO HE? Bİ ÇOCUKLA KAVGA ETMEK NEDİR YA!? DAHA ANASINIFINDASIN KENDİNE ÇEKİ DÜZEN VER! HELE KAVGA SEBEBİN DAHA DA SAÇMA HEM YONGBOK U SEVMİYORSUN HEMDE ONUN İÇİN KAVGA EDİYORSUN BANA BAK EĞER BİRDAHA O YONGBOK A KARISIRSAN SENİ GEBERTİRİM CHAN ANLADIN MI!? RAHAT BIRAK KIZI. "

"a-ama a-anne"

"KES SESİNİ"

"peki"

"""

"SEN DUA ET BABAN İŞTE EVDE OLSAYDI O DA Bİ GÜZEL FIRÇA ATARDI SANA HABERİN OLSUN GERÇİ ZATEN ŞİMDİ ARIYIP SÖYLİCEM"

"peki"

*** (chan)

Annem telefonundan babamı arıyıp odasına gitti. Neden bana bağırıyor yaptığım kötü birşey olabilir ama konusma hakkı bile tanımıyor bana. Kuzenim o cocugun yanağını öptü ama banane hem ben ondan büyügüm karısabilirim. Annem hep bana kızıyo acaba beni sevmiyor mu? Ama... Ama ben onu cok seviyorum...

"BABANA DA SÖYLEDİM O DA ÇOK KIZGIN SANA EVE GELDİGİM ZAMAN GÖRÜR O DEDİ "

"anne"

"YOK ANNE"

"ya anne"

"NE VAR NE!? "

"anne ama sen hiç beni dinlemedin ki. Yongbok o cocugun yanağını öptü. Bende sinir oldum çocuğa. Hem o baslattı"

"YA SENİN SİNİR OLDUĞUN KİŞİ NE BASLATABİLİR HE? YALANLAR GEVELEME BANA BURDA HEM SANANE KIZDAN SA-NA-NEEE BİRDAHA O KIZA KARIŞTIGINI GÖRMİCEM DUYMİCAM ANLADIN MI BENİ!? "

"a-anladım"

"Git zırlama bosu bosuna da"

"t-tamam"

Kosarak odama gittim ve kapıyı kapattım. Sonra da odamda ağladım.. Annem beni sevmiyo...

(5-10 dk sonra)

"Minho yengenler geliyo kalk odanı düzelt o yüzünü de yıka ağlak ağlak cıkma milletin karsısına hadi"

"peki"

Ve sonra annem gitti. Gercekten aglamamı degil de aglak ifade ile milletin karsısına cıkmamı mı önemsiyor?...

"""

"Hosgeldinizzz"

"Hosbuldukkkk"

"hosgeldiniz"  (Chan diyo bunu)

"Chan noldu yengecim agladın mı sen gözlerin filan kızarmış"

"Ay hiç sorma içeri geçin de anlatayım"

Yengem ve yongbok içeri girdi annem de kapıyı kapattı.

"Bu daha anasınıfından bir cocukla kavga etmiş"

"NE?! neden? "

"Yongbok un arkadası diye"

"NE CHUNSUNG MU? " (yongbok diyo)

"Evet, o" (chan diyo)

"Ama neden kavga ettiniz yengecim hem yongbok da insan onun da arkadaşları olamaz mı? "

"Ama yenge yongbok o cocugun yanağını öptü bide sarılmıslardı"

"Ee, ne var bunda? "

"Ne demek ne var bunda? Yapamaz banane hem o daha kücük"

"Ay sanki sen cok büyüksün ÖPQMZPQMSPQKA" (minho diyo)

"Büyügüm tabi"

"Neyse siz gidin oyun oynayın hadi" (hyunjin diyo)

"Tamam, gel yongbok"

"Geliyom"

*** (Seung)

3 ay sonra ilk kez sirketteydim burayı bile özlemisim ÖWPLSPWKSO

Birden abim telefonla konusurken "NE" diye bağırdı noluyo ya

Telefonu kapatınca yanına gittim.

"Abi noldu? "

"Ne olucak chan bi cocukla kavga etmis"

"Aa niye? "

"Senin kız bu cocugun yanağını öptü diye"

"YONGBOK MU? KİMİN? "

"Orasını bende bilmiyorum. Ama hyunjin kesin cok kızmıştır Chan a "

"Orası kesin" (seung diyo)

"Ama benim merak ettigim olay Yongbok daha bu yaşta kimin yanağını öptü? " (seung diyo)

"Of bilmiyorum işte akşam evde ögreniriz nasılsa bizde toplasıcaz yine"

"He şey abi biz bügün gelemiyoz"

"NE DEMEK GELEMİYORUZ!? O KARINA SÖYLE TUTAMİCAGI SÖZÜ VERMESİN O ZAMAN"

"Ya ama abi kadın ne yapsın sabah eşyaları toplamak yetisir sanıyodu e ama yetismedi"

"Off peki"

Yine abimin telefonu çaldı. Bu kez chan arıyodu galiba

"Efendim oğlum" (Han diyo)

"Baba... Bana cok mu kızgınsın? "

"Yoo değilim"

"Peki beni sevmiyor musun? "

"Tabiki seviyorum"

"Galiba annem beni sevmiyo. Her şeyde bana kızıyo ve bağırıyo"

"Ben konuşurum annenle de aglıyo musun sen? "

"E-evet annem cok bağırdı bana. Şimdi de yengemler gelicek diye milletin karsısına aglayarak cıkma yüzünü yıka dedi"

"NE!? SENİN AĞLAMANI BİRAZ OLSUN ÖNEMSEMEDİ Mİ? "

"h-hayır"

"BEN KONUŞUCAM O ANNENLE"

"t-tamam ama lütfen anneme bagırma baba"

"Bagırmicam"

"Tamam"

"Görüsürüz"

"Baybay"

"Ne oldu abi? "

"Ne olmadı ki!"

"Bu hyunjin yine çocuğa cok bağırmış Chan da ağlamış sonra minho bize geliyomuş hyunjin de Chan a kalk yüzünü yıka milletin karsısına aglayarak cıkma demiş" (Han diyo)

"YUH AMA"

"dimi"

"Abi bence sen git bi konuş karınla ben yerine bakarım"

"Vallahi mi? "

"Evet"

"Çok saol ya"

Ve abim koşa koşa arabasına binip eve gitti

***

Devamı gün icerisinde gelirrr 🤭🪷🪷🪷

skz familyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin