"Seungmin"
"Hm"
"Neden geldin? Neden sarıldın bana? "
"Minho.. "
Kalktım ve önce ışığı yaktım sonra perdeyi çektim birlikte uyuyakalmısız.
"Bebegim bak.. 5 yıldır evliyiz ve sana bunu hiç anlatmadım haklısın anlatmam gerekirdi ama anlatamadım işte. Bebeğim benim sinir hastalıgım var. Yani sinirlenince gerçekten bir canavar oluyorum. Seni çok seviyorum sana bu sinir yüzünden çokça zarar verdim. Biliyorum beni sevmiyorsun ve sana böylesine zarar verdigim icin benden çok nefret ediyorsun ve o aglaman da tamamen icindeki o doluluğu atmak içindi hatta gerçekten istersen düserim yakanızdan. Yongbok u ve seni yalnız bırakırım. İstersen yongbok a ve sana daha iyi davranacak bir kişi bulabilirsin ama ben senin daha fazla zarar görmeni istemiyorum Minho. Seni çok seviyorum ve asla zarar görmeni istemiyorum. Ayrılmamızı istemiyorsan mesafe de koyabilirsin ama lütfen bu hastalık yüzünden sana daha da zarar vermeme izin verme. Lütfen. İstersen öldür beni buna bile razıyım yeterki daha fazla canın yanmasın"
Minho öylesine bana bakıyordu. Ne diyeceğini cok merak ediyordum beni öldürmesi en iyi secenekti cünkü hastalıgım gerçekten çok güclüydü. Ona zarar vermek istemiyorum. Ya beni öldürsün ya da istedigi gibi ayrılsın benden cünkü ben zaten her iki seçenekte de ölüyordum. Ondan ve kızımdan ayrı kalırsam üzüntüden yeme/içme den kesilirim ve ölürüm. Beni öldürürse ölümüm onun o güzel ellerinden olur. Sonuç itibariyle ikisinde de ölüyorum. Sadece biri güzel diğeri bana işkence..
"Seungmin be-"
Tam o sırada içeriye yongbok girdi.
"BABA"
kosarak bana sarıldı.
"Anne - Baba barısmıssınızzz yasasınn"
"Kızım biz ayrılsak naparsın? " (minho diyo)
Anında yongbok un yüzündeki o güzel gülümseme yok oldu yerini büyük bir hayal kırıklığı aldı...
"Ne... "
"A-ama ben siz barıstınız sanmıştım.. "
Ve ağlamaya başladı.
"Kızım yanlış anladın annen öyle birsey olsa napardin demek istedi"
"YETER ARTIK İKİNİZDEN DE NEFRET EDİYORUM AYRILIYOSANIZ AYRILIN UMRUMDA DEĞİLSİNİZ "
"YONGBOK BÜYÜKLERİNE KARŞI SAYGILI OL! " (minho diyo)
"SENDE Bİ SUS BE" (felix diyoo)
Ve kosarak çıktı gitti. Off
"Seung. Ben ayrılmak istiyorum. "
".... "
Acının tatlı tebesümü derler ya hani yüzüm bi anda ona büründü.
"T-tamam peki hehe tamam o zaman ben şimdi h-hemen s-sizi yalnız bırakayım "
Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum... Neden? İstediğim bu degilmiydi? Ayrılırsak zarar da görmezdi sonuçta?.
*** (minho)
Seungmin artık hayatımdan gitmişti. En iyisiydi bence.... Degilmi???
HAYIR DEĞİLDİ KENDİMİ KANDIRIYORUM ONSUZ HİÇBİRŞEY YAPAMAZDIM.
Ama alışmalıydım kendi söyledi zaten yoksa ben zarar görürüm.
*** (yazardan)
O günden sonra seungmin ve minho ayrıldı. Yongbok, minho da yani annesinde kaldı. Seungmin yemeden içmeden kesildi. Ruhsal bir ölüm icerisindeydi. Hyunsung cifti ise gayet mutluydu. Chan anasınıfına başlamıştı herşey mükemmel gidiyordu. Evet hemde herşey...
*** (bitiş)
Bugun çok fazla attım yarın atıcam sizce 2min in arası düzelsin mi? Yoksa seungmin malesef ki #lsün mü? Seçimi size bırakıyorum