chanlix • FİNAL

126 11 11
                                    

""" (5 sene sonra)

(Chan)

Namjoon ve Jin'in o olaydan sonra barıştığı günden tam 5 yıl geçmişti. Hatırlıyorum cünkü o günün akşamı Jin'i kaybettik... Namjoon da toparlayamadı zaten o günden sonra. Ne zaman o sahile gitsek "Ne zaman gelicek tekrar" diye soruyo. Ne zaman onun evinin önünden geçsek onu çağırıyo. E sokaktakiler de rahatsız oluyo haliyle. Çok özlüyo Jin'i... Ama yapabileceğim hiçbirşey yok.

Bu 5yılın da ilk senesi yengem hamileydi. Yongbok'un 14 yıl sonra kardeşi olması da şaka gibi. Şuan 3,5 ya da 4 yaşında olması lazım. Hatırlamıyorum ki!

Şimdi tekrar Taehyung, ben, Yongbok, Namjoon, Ji- pardon ya bu kadar. Jin'i var gibi saydım. Afedersiniz...

*** (bulustukları zaman sahilde)

"Ee nasılsınız? " (taehyung)

Kimseden ses çıkmadı. Hepimiz biliyoruz bugün Jin'in ölüm yıldönümü ve biz onunla en son burada konuştuk.

"Neden kimse cevap vermeye tenezzül etmiyo? Buraya sizi bugün bu saatte partiye çağırmadım ya! Var bir bildiğim. " (taehyung)

"Taehyung neden buraya çağırdın. Hem de bugün. Taehyung...AMACIN NE Kİ YANİ!? BEN UNUTMAYA ÇALIŞIYORUM ATLATMAYA ÇALIŞIYORUM SENİN AMACİN NE HA İSTEDİĞİN NE ULAN SENİN AMACİN NE KIZIM AMACIN NE-" (Namjoon)

"YA YETER BAĞIRMA BE. O GÜN BUGÜN HİÇ BULUSMADIK YA HANİ. ŞİMDİ HEM HEPİMİZ DE BUGÜN OLDUĞUNDAN YASTAYIZ HEM DE BULUŞUP EN AZINDAN SON KEZ KONUŞALIM CÜNKÜ BELKİ TEKRAR GÖRÜSMEYİZ DİYE ÇAĞIRDIM. " (Tae)

"Peki." (namjoon)

*** (sahilde)

"Eee. Hayatınız nasıl gidiyor. Benimkisi çok kötü. " (Tae)

"Vay amk olm çok üzüldüm lan. SENİN SEVGİLİN ÖLDÜ MÜ LAN DA BANA BUNU SÖYLÜYOSUN" (Namjoon)

"Joon. Kanka kıza bağırma artık istersen. Hatta ne isterseni be Bağırma kıza. Ve bu bir emir. O sorumlu değil bunlardan ve buraya son kez konuşmaya çağırmış bizi. " (Chan)

"Pff peki" (namjoon)

"Taehyung senin hayatın neden kötü ne oldu " (Chan)

"Babam para için beni p*vyonda çalıştırıyor " (Taehyung)

Bunu derken öksürerek söyledi. Büyük ihtimalle ne kadar rezil oldugunu düsündügünden. Onun suçu değil ki.

"Taehyung bu senin suçun değil ki bebeğim. Babanın suçu. Onun da amk" (Chan)

(Bu arkadaslarına böyle hitapta ediyo np)

"Evet Tae. Mesela benim sevgilim olmasaydı da babam 20 yasında görücü usulü evlendiricekti şuan 19 yaşındayım Allahtan Chan var" (yongbok)

Bunu dedikten sonra güldü yongbok. Allah'tan ben varım cidden ya.

"SEN BUGÜN NASIL GÜLEBİLİYOSUN!? " (namjoon)

"NAMJOON YONGBOK'A BAĞIRMA!" (Chan)

"S*kecem şimdi Yongbok'u" (namjoon)

"Düzgün konuş sevgilimle! " (Chan)

Yongbok'a sarıldım. Korkmuş görünüyordu. Namjoon'un bağırmasından kim korkmaz ki.

*** (akşam üzeri)

Herkes derdini felan konuştu ve sonra da evlere dağıldık. Bugün Yongbok'larda kalacaktım. Şu aralar Yongbok bizde kalamıyor zaten. Kardeşi sürekli abla da abla diye vızırdadığı için normal.

"Anneee biz geldik" (yongbok)

"Hoşgeldiniz" (Minho)

"Hoşbulduk" (Chan)

"Ablaa" (noah)

Aha geldi yine velet.

"Abla hoşgeldiiinn. Ay sende hoşgeldin chan hyung 😒"

(Emoji yüz ifadesi)

"Ay yemedik ablanı" (Chan)

"Banane benim ablam ağla" (noah)

"Ay çok üzüldüm ya tüh" (Chan)

"Senin ablansa benim de sevgilim." (Chan)

Bunu dedikten sonra yongbok'un kolundan tutup odasına götürdüm. Kudursun velet. Gelmesin diye de kapıyı kilitledim.

"Chan valla şu çocuğa da laf sokuyosun ya alemsin seni alan yaşadı" (yongbok)

Güldü. Hep gülsün bence. Gülüşü çok güzel.

"Sen al sen yaşa güzelim" (Chan)

"Olurr" (yongbok)

Sonra bir ilk yapmak istedim belki...

Dudaklarımızı birleştirdim.

***
Bitti ayol.

Özel bölümler yapabilirim 🤭

skz familyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin