"Anne" (Chan)
"Ne var Chan ne!?" (hyunjin)
"Beni neden sevmiyorsun? "
En az 10 sn öylece kaldım. Çocuğumdan bu lafı duymak değişik hissettirdi.
"Seviyorum işte ne istiyosun? "
"O zaman neden diğer herkese çok iyi davranıyorsun ama bana kötü davranıyorsun? "
"Of Chan senin sacmalıklarınla ugrasamam daha kahvaltı hazırlicam çekil şurdan"
Dedim ve Chan ı kenara ittim. Yine sacmalıyordu neymiş onu sevmiyormusum tabi efendim
*** (Chan)
Odama gidip ağladım. Annem zaten beni sevmiyordu. Babam da amcamı ameliyata götürmüs bir süre gelmicek ben evde yalnız kalmış oldum. Yengemlere gitmek istiyorum.
""" (kahvaltıdan sonra)
"Anne"
"OF NE VAR YİNE ANNE ANNE ANNE ANNE NE VAR NE!?"
"y-yengemlere gidelim mi? "
"Baslarım senin yengene. Biyere gitmek yok otur oturduğun yerde daha evi temizlicem"
"peki."
"Zaten nefret ediyorum hafta sonlarından"
"Neden? "
"SEN EVDESİN DİYE NEDEN OLUCAK"
"OKULA GİTSEN DE KURTULSAM" (hyunjin)
"ama ben seni se-"
"KES.YÜRÜ GİT ODANDA OYUN OYNA BENİM ASABIMI BOZMA"
Kendimi tutamayıp kosarak odaya gittim ve ağlamaya başladım. Annem neden bana böyle davranıyor? Ben onu çok seviyorum..
*** (Minho)
Yongbok un ısrarı üzerine arkadası Chunsung un evine gitmistik. Ne annesini ne kendisini tanımıyordum sadece Chan ile kavga eden cocuk olduğunu biliyordum ama iyi insanlara benziyorlardı.
Yongbok ve arkadası aşağıda sitenin parkında oynarken biz de oturup sohbet ediyorduk.
*** (yongbok )
"Chunsung siz neden kavga ettiniz Chan la" (yongbok )
"Chan gıcık oldugu için" (chunsung)
"Ne yaptı ki sana? "
"Neymis senin yanında görmicekmis bidaha beni neymiş senin sacının teline dokunmicakmısım falan filan"
"Oha abartmış"
"Evet o yüzden gıcık ya zaten"
"Olsun boşver ben seni seviyorum " (yongbok)
"Bende seni" (chunsung)
*** (chan)
"CHAN BURAYA GEL"
annem durup dururken içeriye çağırdı. Yine ne yaptım?
"Efendim anne"
"Arkadasın çağırdı parka gidicek misin? "
"Kim çağırdı"
"Namjoon"
"Peki gidicem"
"Tamam git de bende azıcık kafa dinliyim"
Yutkundum. Beni hiç mi sevmiyordu..
"""
Üzerimi değiştirip aşagı indim. Namjoon da beni bekliyomuş zaten.
"Gel bizim sitenin parkına gidelim oyun oynarız" (namjoon)
"Peki" (Chan)
Namjoon ile onların evinin ordaki parka gittik. Ne tesadüf ise yongbok da ordaydı. Hemde chunsung ile.
"Chan surdaki chunsung degilmi o bizim siteden miymis" (namjoon)
"Öyleymis demekki" (Chan)
Chunsung a yongbok dan uzak durmasını söylemistim ancak beni dinlemeye niyeti yok gibi.
""" (bir süre sonra)
EVET BELLİ Kİ NİYETİ YOK ÇÜNKÜ ŞUANDA YONGBOK U SALLIYO!? (salıncakta)
"Kanka iyi misin sen? Beni dinliyor musun? " (namjoon)
Namjoon bişeyler dedi ama duymadım koşarak yongbok ve chunsung un yanına gittim
"SANA YONGBOK DAN UZAK DUR DEMEDİM Mİ LAN BEN"
***
Oh shit very go again..
Sınav haftası bölüm atıyorum kıymetimi bilin ha