Bebiklerim ben bu Chan ve yongbok u AZCIK büyüktcem biraz ilerleyecez dee gelecege gidiyoz.
Chan : 16
Yongbok : 14Biraz daha bir şeyleri anlamaları için merak etmeyin bir süre büyümicekler bu kadar kalıcaklar bence çok büyümediler zaten neyse gecelimm
İyi okumalarrrr
*** (Chan)
Odamda oturuyordum. Neden mi cünkü icerde nefes aldıgım sürece annem kızıyor diye. Sanırım beni hiç sevmicek. 5 yasımdan beri aynı.
"CHAN" (hyunjin)
Yine ne yaptım ki?
"Efendim anne" (Chan)
"YENGENLERE GİDİCEZ KALK HAZIRLAN" (hyunjin)
"Offf peki" (Chan)
Minho yengemi coookkkkk seviyorum ancak kızı Yongbok cok sinir bozucu birisi. Haz etmiyorum.
"""
"Hoşgeldinizzz" (Minho)
"Hoşbuldukkkk" (hyunjin)
"Hosgeldin channn" (Yongbok)
"Hoşbuldum." (Chan)
İçeriye geçtik. Yongbok veleti cok hiperaktif biri cidden enerjisi hiç bitmiyor mu?
"CHAN BAK BU KURABİYELERİ BEN YAPTIM SEN SEVİYOSUN DİYEE" (yongbok)
"Napabilirim? Ben Minho yengemin kurabiyelerini seviyorum. Kızının değil. " (chan)
"o ne bicim laf Chan? Kız senin icin ugrasmıs" (hyunjin )
"Uğraşmasaydı banane? " (Chan)
"Bu konuyu evde konuscaz" (hyunjin)
"E peki olsun bunları annem yaptı" (yongbok)
Dedi diğer kurabiyeyi göstererek.
"Onu yerim o zaman." (Chan)
"Oglum siz yongbok un odasına gidin hadi" (hyunjin)
"Anne istemiyorum" (Chan)
"öhm öhm hadi dedim" (hyunjin)
"Of of of" (Chan)
"""
Odada uzun süre çıt çıkarmadan oturduk. Sonra sessizliği bozan o oldu. Yongbok.
"Chan" (yongbok)
"Efendim" (Chan)
"Ben de bir insanım" (yongbok)
"Evet? Ne alaka" (Chan)
"Bende de kalp var. " (yongbok)
"Yongbok ne demek istiyorsun? Eğer kurabiye mevzusuysa özür dilerim ama ben zaten o kurabiyeyi yengem yapıyo diye yiyordum sevdigimden değildi yine de özür dilerim" (Chan)
"Sana şuan söyliceklerimi bölmeden dinler misin? " (yongbok)
"Tamam? " (Chan)
"En azından arkadaş olarak da olsa bana biraz iyi davransan ne olur? Kuzeniz biz kuzen farkında mısın? Eskiden ilkokuldaki arkadaslarımdan bile kıskanıyordun beni. Chunsung ile az mı kavga ettin? Şu anda chunsung u bana ayarlamaya calısıyosun? Ben daha 14 yaşındayım farkında mısın? Chunsung 16 yaşında. Ya birde yetmezmis gibi okulda ne zaman yanına gelsem beni tersliyosun. Hayir yani sevmiyorsan söyle bende yolumu cizeyim de senden olan tüm ümidimi keseyim." (yongbok)
Cidden mi?
"Yongbok-" (Chan)
"Ya tamam sevmiyorsun madem neden yanımda erkek görünce bağırıyorsun bana? Geçen gün arkadasımla konusuyordum bana fahişe dedin. Ve tüm okul duydu. Senin yüzünden bana ağıza alınmayacak küfürler ettiler. Ben hiçbirşey diyemedim. Evde anneme bile söylemedim. Çünkü korktum. Sana kızıcaklar diye korktum. Annen ya da baban yine seni dövücek diye korktum. Seni korumaya calıstım. Sence ben bunları hakediyor muyum? " (yongbok)
"Yongbok-" (Chan)
"Evet ediyorum. Ben bu hayattaki en aptal insanım. Tam bir ucubeyim. Doğmak zaten ilk hatamdı. Ben bir hatayım. Ben ezigin tekiyim. Herkes benden nefret ediyor. Bir insan ile arkadaş oldugum anda beni kullanıyor- " (yongbok)
"YONGBOK LÜTFEN BENİ DİNLER MİSİN? " (Chan)
"Tamam" (yongbok)
"Yongbok biliyorum biz kuzeniz ama ben 5 yasından beri sana aşıktım tamam mı. Bildigin aşıktım. Benim dünyam senden ibaretti. Ama sen benim tüm hislerimi öldürdün" (chan)
"YA DAHA BU YAŞINDA NE HİSSİNİ ÖLDÜREBİLİRİM" (yongbok)
"BÖLME Bİ BÖLME" (Chan)
"Sen hep chunsung ile yakın oldun yongbok. Ben çok kıskandım seni. Deli gibi kıskandım. Hatta ölmeni istedim. Daha kücücük cocukken aglaya aglaya uyudugum günler oldu senin yüzünden. Ama ben hiç pes etmedim. Hep sevdim seni. Sen? Hiç karsılık vermedın sen bana. Ben cok kırıldım yongbok sana çok. 12 yasımda da vazgeçtim artık senden. " (Chan)
"A-ama" (yongbok)
"Aması yok yongbok. Artık sevmiyorum seni. Çok kırdın sen beni" (Chan)
"Ama chan-" (yongbok)
"Aması yok dedim yongbok" (Chan)
"AMA BEN SENİ SEVİYORUM" (yongbok)
Yine bir süre sessiz kaldık. En az yarım saat.
"hislerimi öldürmeseydin bende diyebilirdim yongbok" (Chan)
"Sadece cocuktum chan. Cocuktum. " (yongbok)
"Chan. Ben seni çok seviyorum. Ama sorun ne biliyor musun-" (yongbok)
"Hayır yongbok sorun kuzen olmamız değil. Sorun senin beni öldürmen anladın mı? " (Chan)
"Başkası ile sevgili olursam rahat edecek misin? " (yongbok)
NE!? ASLA.
"HAY-" (Chan)
"İşte bunu söylüyorum sana. Madem beni sevmiyorsun neden kıskanıyorsun? " (yongbok)
Yine sustum. Sadece sustum.
"CHAN HADİ EVE GİDİYORUZ" (hyunjin)
"Bunu bi düsün sen" (yongbok)
"TAMAM ANNE" (Chan)
"Yongbok." (Chan)
"Efendim" (yongbok)
Tüm cesaretimi topladım ve tam söylicekken.
"HADİ DEDİM DİMİ CHAN GİDİYORUZ HADİ" (hyunjin)
Bu ses.
"Geliyorum anne. " (Chan)
"Heey birşey söylicektin" (yongbok)
Kolumdan çekiştirdi yongbok. Ama ben geri dönmedim. Annemin yanına gittim. Ve eve gittik.
"""
Biliyorum cok büyüdüler ama artık yapmak gerekiyordu.