1.6

585 65 18
                                    

Açık camdan esen rüzgar odayı doldururken, yatakta uyuyan genç sarsıldığını hissetti.

Ardından duyduğu ses "Minho! Minho!" derken, gülümsedi. Gözlerini araladı zorla. Dibinde ki oğluna baktı. "Minho uyandın mi?" diye sordu Felix.

Gözlerini kaşıyıp doğruldu, başını sallayıp "Evet uyandım Felix'im, bir şey olmadı di mi?" diye sordu.

Kucağına oturup yanağına öpücük konduran miniği "Hayır! Sadece Chan aradı ve hemen aşağı gelin dedi".

Minho başını sallayıp, küçüğünü yatağa bıraktı. Kendiside ayağa kalkıp "Sen giyin üstünü hadi" diyerek banyoya adımladı.

İçerden gelen 'Tamam!' ile suyu açıp elini ve yüzünü yıkadı. İçeri girdiğinde aynada saçlarına şekil vermeye çalışan beden ile gülüp kendi üstünü giyindi.

Felix gibi ayna önüne geçip saçlarını düzeltmiş, başını eğerek ayaklarının dibinde ki bedene baktı "Hazır mısınız mini Lee".

"Hazırız Lee!". Gülerek odadan çıkarken Felix sıkıca elini tuttu, zıplayarak ilerlemeye başladı.

"Minho! Bugünde denize gider miyiz?" diye sorması ile başını salladı. "Gideriz tabiki ama önce güzelce kahvaltı yapılacak. Tamam mı ufaklık?".

Hızla başını sallayıp "Tamam!" diyerek mutlulukla önüne döndü. Yemek salonuna girdiklerinde onlara el sallayan Hyunjin ile yanlarına geçtiler.

"Felix sen geç ben ikimize yemek alıp geliyorum". Felix başını sallayıp Jeongin ve Seungmin'in yanına otururken Minho da yemekleri almaya gitti.

Açık büfenin tarafına geçip eline iki tane tepsi aldı. Kendine çoğu şeyden koyarken Felix için biraz daha seçici davranıyordu, miniğinin herşeyi yediği söylenemezdi.

En son içecek alacağı sıra yanında ki genç sendeledi. Dengesini koruyamayıp düşeceği sıra Minho çevik hareketleri ile onun göğsünden tutup düşmesini engelledi.

"İyi misiniz?" diye sorması ile ondan bir kaç santim kısa, koyu sarı saçlı beden doğrulup başını salladı. "Evet çok teşekkür ederim, bagcığım açık kalmış ona takıldım".

Minho başını eğmiş gördüğü açık bağcıklı ile eğilip "İkiside açık, düşmeniz çok normal" demişti.

İki bagcığı da bağlayıp doğruldu, yanakları hafif pembeleşen genç "Teşekkür ederim tekrardan um" diye mırıldandı.

Minho omuz silkip "Sorun değil, Minho bu arada". Elini uzatması ile genç gülümseyip elini tuttu "Minseo bende".

İkiside içecekleri alıp ilerlerken "Arkadaşlarım bu taraf da tekrar teşekkür ederim az önce için" dedi Minseo.

"Çok teşekkür ediyorsun, önemli değil" diyen Minho ile gülüp omuz silkti. Birbirlerine el sallayıp farklı yönleri ilerlediler.

Minho masaya varıp önce Felix'e tabağını vermiş, kendisi de Hyunjin'in yanına oturmuştu.

Ona kısık gözlerle bakan arkadaşı ile tek kaşını kaldırdı. "Ne oldu?" diye sorması ile Hyunjin "Az önce yanında sarı saçlı bir erkek vardı, kimdi o?" diye sordu.

Diğerleri de ona dönerken omuz silkti "Büfe kısmında bağcıklarını basıp düşüyordu son anda tuttum onu, öyle tanıştık sadece" dedi.

Hyunjin sırıtmış göz kırpıp "Yakışırsınız" demişti. Koluna inen yumruk ile bağırırken Changbin güldü "Şimdi Minho kızma, oğlum birini bul sende artık" demişti.

Minho dil çıkarıp "İyiyim böyle" diyerek yemeğine döndü. Bakışları çatık kaşları ile onları dinleyen Felix'i bulurken gülüp saçlarını okşadı.

Felix bu sefer ona bakarken göz kırpmış ama miniği ona pas vermeyerek yemeğine geri dönmüştü.

"Trip yedim sizin yüzünüzden susun artık" diye söylendi en sonunda Minho, bu ise diğerlerine daha çok güldürmüştü.

---

Alın size minho için biri
İdol de düşündüm aslında ama bilmiyorum kendim uyduru verdim

Minseo!
Elimde bu var daha sonradan örnek birini bulursam koyarım

Baysss

My Baby // Minlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin