"Minho!"
Odasını toplayan beden, kendisine seslenen sarışın ile "Evet Lixie!" diye seslendi.
Arkasında kediler ile koşarak odaya giren minik çizdiği resmi heyecanla kaldırır. "Bak bak! Minseo geleceği için ona çizdim ben! Nasıl olmuş? Beğenir değil mi?" diye sordu merakla.
Minho diz çöküp resmi eline almış, diğer eli ile sarı saçlarını okşamıştı. "Çok güzel olmuş bebeğim, eminim ki çok beğenecek" demişti.
"Yaşasın!" diyerek resmini almış şarkı söyleyerek kediler ile geri odadan çıkmıştı. Minho arkalarından gülüp katladığı kıyafetleri dolabına koydu.
Odadan çıkarken anahtarı almış, üstüne ceketini giyerken "Felix hazır mısın?" diye seslenmişti.
Çantasını sırtına takan minik "Hazırım!" diyerek koşarak yanına geldi.
Beraber evden çıkıp birleşik elleri ile ilerlemeye başladılar. Felix minik minik zıplıyor bir yandan şarkı söylüyor, Minho ise arada ona katılıyordu.
"Hıh Minho sakin kırmızı taşlara basma" diyen minik zıplayarak geçerken "Taşlar benim için küçük" dedi Minho.
Genede küçüğü üzülmesin diye denemiş, kırımızı taşa basması ile Felix kahkaha atmıştı. "Kazandım!".
Gülüşerek yola devam ederken geldikleri okul ile Felix Minho'nun yanağına öpücük bırakıp sarılmış, hızlı hızlı el sallayarak içeri girmişti.
Minho da ona el sallarken ayağa kalktı. Kapıda ki hocaların Jiho ya dönüp. "Çıkış saatinde gelememe gibi bir durumum var, Felix için geçenlerde benimle gelen genç gelecek" diyerek bilgilendirme yaptı.
Jiho gülümseyip "Tamamdır Bay Lee, iyi günler size". Minho da gülümseyip karışık vermiş, hızla oradan çıkıp kafeye geçmişti.
Bir kaç haftadır kafeyi yeniledikleri için sabahları Felix'i bıraksa bile akşam almak biraz sorun oluyordu.
Hyunjin ve ya Chan halletse bile onlara da yük olmak istemiyor, zaten Minseo da buraya geleceği için teklif etmişti.
Kafeye girip gelen kişiler ile işe koyuldu hemen.
Akşam sularında oyun alanında diğer çocuklar ile bağıraşarak oyun oynayan Felix, çığlık atarak Jeongin'in arkasına geçti.
"Koru beni!" demesi ile Jeongin tahta kılıcını savurdu. "Kış kış!".
Önlerinde ki çocuğu geçmeleri ile sevinirken Seungmin karşılarına çıkmış, Felix tekrar koru beni derken Jeongin iki yana salladı başını.
"Seungmin ile savaşamam ben Lix" dedi. Seungmin sırıttı "Felix ile savaşır mısın benim için?" demesi ile "Evet!" demiş arkasına dönmüştü.
Şokla ona bakan beden "Hain!" diyerek kaçmış Jeongin ve Seungmin arkasından gelmişti. En son üst üste düşmeleri ile hepsi kahkaha attı.
"Çocuklar aileriniz geldi!" diyen Jiho ile hepsi heyecanla kapıya koştu. Felix de onlar gibi koşarken zıplayarak çevresine baktı ama Minho yoktu.
Kenara geçip beklemeye başladı. Bu sırada daha çok anneleri gelmiş çocuklar heyecanla zıplıyor annelerine günlerini anlatıyor.
Anneler ise parlak gülümsemeleri ile onları dinleyip saçlarını okşuyordu. Felix gözlerini kırpıştırdı, dudaklarını birbirine bastırdı.
"Anne çok özledim seni hemen babamın yanına da gidelim!".
Çıkan çocuklar ile tek tük kişi kalmışlardı. Felix başını eğip yerdeki desenleri inceledi. Minho'nun neden geç kaldığını düşünüyordu.
O sırada içeri nefes nefese giren beden "Felix?" diyerek etrafına bakındı. Felix başına kaldırıp gördüğü sarışın ile "Minseo!" demişti.
Minseo gülümseyip "Ben geldim Lixie" dedi kollarını açıp. "Minseo!" diyen minik ise koşarak boynuna sarıldı.
Sarışın gülüp kendisi gibi sarı saçlarını okşadı. "Geç kaldım çok üzgünüm" dedi.
"Neden geç kaldın?" dedi Felix sahte sinirle. Minseo başını yana eğdi "Aslında sonra verecektim ama" diyerek yanında ki poşete uzandı.
İçinden çıkan mor kedi peluşu ile Felix gözlerini kocaman açtı. "Bunu istiyordun değil mi? Orada denk geldim ve aklıma hemen sen geldin" dedi.
Felix peluşu alıp tekrar boynuna sarıldı "Teşekkürler Minseo" dedi mutlulukla. Minseo gülümseyip "Her zaman Lixie".
Felix de aklına gelen ile çantasından resmini çıkardı. "Bak bende seni çizdim, bugün de çizimler yaptım".
O gününü anlatmaya dalarken, Minseo yüzündeki gülümseme ile resmi inceledi. Elleri sarı saçlara gidip okşarken hala duren gülüşü ile onu dinledi.
Anlık duraksayan minik gülüşünü tutamayarak devem etti konuşmaya. Oradan çıkarken "Hadi Minho'nun yanına gidelim" dedi Minseo.
"Gidelim!" dedi parlak gülüşü ile zıplayarak.
---
Evet pek Minho yoktu üzgünüm bu konuda ama
Biliyorum ki bazılarınız Minseo'yu sevmedi, çıkmasını istedi. Açıkçası benim için kalıcı bir karakter olacak çünkü Felix'i de düşünmek gerekir.
Küçük bir çocuğun hem anne modeline hem baba modeline ihtiyacı var. Bu yüzden Minseo Felix için anne modeli.
Yani sevseniz bile sevmeseniz bile kalıcak Minseo.Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby // Minlix ✓
FanfictionSoğuk kış gününde işten çıkıp evine dönen Minho yolda donmak üzere olan küçük bir çocuk görür. 2Lee Minho & Felix (Ship kitabı değildir!)