Merhaba; ilk bölüm, ilk heyecan, ilk an.
Çok seveceğiniz bir roman olacak, hislerimle yaşanmışlıklarımla dolduracağım bu kitabı.
Kalemimde kusurum olursa affola.
Sizleri seviyorum, iyi okumalar canlarım.01.11.2023 - Lina Ağzından
Ellerimdeki tepsiyi sephaya koydum. Bugün kuzenim Gülşah için önemli bir gündü. İstemesi ardından nişanı olacaktı, bu yüzden fazlasıyla hazırlık yapıyorduk. Gülşah'a bakıp gülümsedim.
"Sen ne zaman gideceksin kuaföre?" dediğimde bana döndü. Çok heyecanlıydı, gözlerinden belliydi. Onun mutlu olması benide mutlu ediyordu.
"Mahir, beni arayacak birazdan. Öyle gideceğiz." dedi.
Başımı usulca salladım. Arada sırada gözüm fırında pişen kurabiyelere kayıyordu, yanmasını asla istemiyordum. "Lina, sende gelsene kuaföre." dedi Gülşah.
Ona bakıp olumsuz anlamda başımı salladım. "Yok ya, ben kendim yaparım makyajimı. Yok yok, teşekkür ederim." dedim.
Kuaförlerin yaptığı çoğu makyajı beğenmiyordum, hiç o işe girişemezdim. Bana bakıp sırıttı. "Mahir'in kuzeni var, o da gelecek. Seni de ona ayarlarız olmaz mı?" dediğinde göz devirdim. Nereden çıkmıştı şimdi bu, gereği yoktu.
"Gülşah, sinirimi bozma. İstemiyorum." dediğimde göz devirdi o da.
"İyi be, senin için demiştim. Kapsınlar onu bugün de gör sen." dediğinde kahkaha attım. Tanımadığım adamı kıskanacağımı falan mı düşünüyordu?
"Kıskançlıktan öldüm şuan Gülşah! Aaayy dayanamıyorummm, Mahir'inn kuzeniniii bana getirinnn!" dediğimde yüzünü ekşitti.
"Ben odama gidip hazırlanmaya gidiyorum, seni çekemeyeceğim." dediğinde 'baybay' anlamında elimi salladım. Kurabiyelere tekrar baktığımda pişmişlerdi. Fırından çıkarıp tezgaha koydum ardından anneme seslendim. "Anne, bundan sonra ne yapacağız? Teyzeme sorsana!" dedim.
Annem mutfağa gelip bana baktı. "Kurabiyeler pişti he, aferin sana güzel kızım." dediğinde sırıttım. "Tabiki, ben yaptım bir zahmet hızlı pişsinler." dedim laubali bir şekilde.
Annem gözünü kısıp bana bakınca daha çok sırıttım. Yanına gidip ıslak nemli yanaklarından öptüm. "Şaka yaptım aşkım, şaka. Hemen de kızma." dediğimde bana sımsıkı sarıldı.
"Bende şaka yapmıştım." dedi gülerek. Bu sefer ben yalandan gözlerimi kısıp "Sen az değilsin, ha!" dedim.
Annemle ben birbirimize sarılırken saçı başı dağılmış teyzem mutfağa girdi. Bizi görünce bir an yüzü gülümsedi, onu böyle görünce kahkaha atasım gelmişti ama başımı annemin göğsüne gömüp gülmemeye çalıştım.
"İşler bitti, kahve molası verebiliriz." dedi teyzem mutlu bir sesle. O sırada bende mutluluktan diklendim. Sabahtan beri ötede beride temizlik yemek yapıyorduk. Gülşah'ta üstünü giymiş yanımıza geldi. "Mahir aşağıda beni bekliyor, gidiyorum ben kuaföre." dediğinde Aysun teyzem ona baktı. "Akıllı gidin, son anda bir şey çıkmasın." dediğinde sırıttım. Kızına bile güvenmiyordu.
"Tamam anne, görüşürüz!" dedi. Sonradan bana gizli öpücük atıp evden çıktı. Sırıttım, bu kız deliydi!
Annem ve teyzeme kahve yapmak için fincanı aldım. Uzun bir gün bizi bekliyordu.