Той беше невероятен. Всички бяха настанени в апартаменти. Мен ме сложиха с Елия и момичето, което Иво (най, най, най, най-отвратителното момче в момчешкия отбор) беше довел- Калина.
До сега съм я виждала в училище, почти всеки ден, но никога не съм я заговаряла.
В съседство бяха Петър, Дейвид и Виктор (Виктор не е от отбора)
Много съм щастлива, че те се паднаха до нас.
На вратата се почука. Елия извика човека да влезе, но за всеки случай аз отворих. Беше Петър
-Съжалявам че ви притеснявам, но се организирахме да играем на истина или предизвикателство довечера към осем, но преди това Филипов е организирал някаква шибана дискотека. Присъствието е задължиелно. Особено за вас двете с Ели. Вие сте от отбора. Ще е забавно!
-Еми благодаря за поканата но....
Точно в този момент Петър ме гушна.
Усетих ръката му, която се плъзга от кръста ми, към задния джоб на късите ми панталонки. Аз преметнах ръце върху раменете му и стояхме така неподвижно за около 30 секунди.
В този момент той започна да приближава устните си към врата ми и така по-нагоре....
Преди да кажа каквото и да е, някой извика Петър и той беше принуден да тръгне.
Лелее!!! Толкова за малко щях да го целуна!!!
Настанихме се в стаята, но на мен Петър не ми излизаше от главата.
С нетърпение чаках купона. Когато вече стана 6:30 вече започнах да се приготвям.
Реших да се облека не съвсем предизвикателно. Облякох си къси панталонки, пуловер и вързах косата си на кокче. Мисля, че това е перфектното облекло.
Сложих си Nike air max обувките и малко спирала.
Отидох да видя момичетата. Когато отворих вратата видях някакви полу голи хора, със сто тона грим на лицето и възможно най-малко количество дрехи.
Особено Калина. Не го очаквах от нея. Тя беше облякла от тениските до пъпа, но нейната нямаше ръкави, нито презрамки. Заставаше малко над бюста. За панталон, тя беше обула къси гащи, които аз мога спокойно да нарека прашки.
Не знам обаче какво беше нарисувала на лицето си??!! Реших да ги оставя така.
Дойде време за партито!! Нямам търпение!!!
Хората, които участват в тази история са реални, както и Калина.
Можете да прочетете нейната история в Wattpad като kalinakirilova.
YOU ARE READING
Volleyball life
RandomНека се представя. Казвам се Йоана на 15. Обожавам волейбола, обаче мразя съотборничките си. Един ден стана обрата. От грозно и срамежливо момиче аз се превърнах в такова, което събира погледите на всички околни, когато в живота ми се появява момче...