Чакай.... КАКВООО??!!!
-Кристияне-започнах сърдито аз- това няма да се случи НИКОГА!!!Точно в този момент, ръка, която не разпознах ме задърпа към вратата на дискотеката.
Не разбрах кой беше, но започнах да се съпротивлявам. Загледах се и осъзнах, че това беше Петър.
В този момент той ме хвана и за краката и на ръце ме задърпа към стаята.
Все още съм девствена. В този момент ми призля.
Аз съм твърде отвеяна и най-вероятно 9те чаши с вода са били с водка.
О супер!!
Аз съм пияна, стояща в ръцете на Петър, който ме носи към неговата стая, с цел да правим нещо.
Не знам дали всички под нещо разбират секс, но се надявам да не изгубя девствеността си днес. С Петър.
Стигнахме в стаята. Петър нежно ме остави на леглото в неговата стая. Заключи вратата.
Аз започнах да мрънкам. Казах,че за нищо на света няма да спя с него.
Той просто ми каза "спокойно"
Загаси лампите и легна до мен.
- Йоли, спокойно. Да не ме мислиш за такъв идиот, че даже да те..... Изнасиля!! Това е обидно! Просто си търся извинение да прекарам малко време с теб. Виж не те познавам кой знае колко, но си ми симпатчна и...
Той продължи да говори още дълго време. Това беше най-милото нещо което съм чувала. Много е мил.
Петър е уникално момче! Без да се замислям обвих с ръце раменете му и сложих единия си крак свит на две върху неговите. Той, мисля че учуден обви с ръце кръста ми под завивките и бавно започна да се приближава към мен.
Аз не отстъпвах, докато не се целунахме. Неее не беше просто една целувка. Тя продължи. Някак си той се беше озовал върху мен, без тениска.
Аууу какви плочкии!!! Не може да се опише. Плъзнах ръка по релефното му тяло. Той съблече пуловера ми и отвърза недодяланото ми кокче. Продължи да ме целува страстно.
Нататък нощта мина възможно най-приятно. Леле!! Беше уникално. Не мога да го опиша, но това беше една уникална нощ!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Volleyball life
DiversosНека се представя. Казвам се Йоана на 15. Обожавам волейбола, обаче мразя съотборничките си. Един ден стана обрата. От грозно и срамежливо момиче аз се превърнах в такова, което събира погледите на всички околни, когато в живота ми се появява момче...