Създанието причинило смърта

101 12 0
                                    

Сутринта се събудих към 11 часа. С усмивка. Помислих си, че всичко това е било сън.

Завъртях се на другата страна на леглото и там видях как Петър още спи.

Станах и облякох дрехите от снощи. Минах през банята и пак се върнах в леглото до Петър.

Той се събуди с усмивка както и аз. Погледна ме и ме погали по лицето. Аз се усмихнах, целунах го по бузата.

-Петре, трябва да отидеш да си измиеш зъбите! Дъхът ти мирише ужасно!

И двамата се разсмяхме.

В този момент на вратата се почука.

- Хайде Петър ставай! Г-дин Филипов е!! Ставай по-бързо!

Спогледахме се уплашено. Побутнах го да каже нещо.

- Ъъъъ.... Ааааа...... Даа! Е сега идвам.

- Петре! Имам ключ от твоята стая и мога да влезна когато си поискам. Дори и сега!

На вратата се чу как се вкарва ключ.
Вече нямаше къде да отида, за да се скрия, а пък е много евтино момичето да се крие, но реших да се шмугна под леглото. Помислиш, че ще е забавно.

АМА НЕ! Не беше!!!

Точно в този момент вратата се отвори и в стаята нахлу Филипов.

-Оо хубавo, че си сам-каза той мятайки се на леглото, под което съм аз. Матрака ме затисна доста силно, но стиснах зъби, за да не изкрещя от болка.-Трябва да ми свършиш една работа.

Чух Петър да гъкне, все едно не иска аз да чуя за тая работа.

-Гаджето ми също се кърка-продължи Филипов, игнорирайки прекъсването на Петър- Знам, че ти спря кокаина от скоро, но ако купиш още малко за мен и Кати-гаджето на Филипов- ще ти дам 50 хилядарки.

Явно вече Петър спря да се опитва да го спре да говори.

-Виж какво, Филипов. Аз не съм тук, за да ти върша черната работа и....

В този момент се чу писък от коридора. Усетих как господина става бързо от леглото и вече можех да дишам почти спокойно.

Излезнах от под леглото, надявайки се всички от стаята да са се измъкнали.

В коридора лежеше Елия. Не можех да повярвам какво се беше случило с нея. Тялото й беше безжизнено на земята. Вените на дясната й ръка, незнайно как бяха прехапани, същата беше ситуацията и на врата й.

Веднага дотича лекарката. Погледна отчаяно господина. Пулсът на горката Ели беше спрял.

Volleyball lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora