Reggel fél 12 ig aludtunk. Igen az nekem még reggel. Mivel én előbb fel keltem mint Peti ezért apró csókokkal kezdtem el halmozni az arcát.
Jó reggelt kicsi- hallottam meg reggeli rekettes hangját amit egyszerűen imádok.
Jó reggelt baba- csókoltam meg amit ő viszonzott. Amint meg néztem a telóm láttam hogy Anna,Lau, Szandi,Spacc,Bruno,Milo és Manuel egy sztorit tették ki.
-Megölöm őket esküszöm- szólaltam meg.
-Miért? És kit?- minden haverunkat nézd meg a sztorylyukat.
Ez volt a szoryban:
@m.ricch.offical,@kovacs.zara.offical olyan cuki együtt
-Most miért ezt tök cukii- mosolyodott el majd egy puszit nyomott a homlokomra. Majd mi is kitettük a sztoryba.-Lemegyünk?- kérdeztem.
-Nem- majd közelebb húzott magához.
-Légyszi éhes vagyok még fel kell öltöznünk- néztem rá boci szemekkel.
-így is sexy vagy- csókolt meg.
-jó akkor mivel a fiúk itt aludtak ezért így megyek - majd indultam még az ajtóhoz.
-Biztos hogy nem- pattant ki az ágyból.
-De miért- húztam az agyát
- Mert te az enyém vagy.-karolta át a derekam
-Ezt ki modta- húzom az agyát továbbra is.
-én- majd megcsókolt.
-kimész légyszi hogy felöltözzek?- béztem rá boci szemekkel.
- nem - vigyorgott rám.
-Akkor csak fordulj el.
-ahj muszály?- kérdezte.
-igen- majd el fordult és én is.
Majd egyszercsak két nagy kezét éreztem a derekamon mikor csak fehérnemüben voltam.
-olyan csini vagy- csókolt meg.
-te meg helyes- csókoltam vissza. Majd nagy nehezen felöltöztem. És le mentünk.
-Ajaj most meghalunk a sztory miatt figyeljétek meg.- szólalt meg Manu.
- jó reggelt-mondtuk egyszerre petivel.- ú majd azt a képet át tudná valaki küldeni nekünk ami a sztoriyba van légyszi.- vigyorogtunk a többiekre. - öhm persze- lepődött meg mindenki.
-Amúgy eggyütt vagytok?- kérdezte Spacc.
-Igen- mondta Peti
-Nem- modtam én is
-Mi de hát én azt hittem- nézett rám zavartan Peti.
-Nem tetted fel a kérdést.- vigyorogtam
-Ja hát hogyha csak ezen múlik. Akkor Kovács Zara lennél a barátnőm?- kérdezteeg cukin.
Igen igen igen - ugrottam a nyakába majd körbe forgatott. Aztán megcsókoltam.
-Úristen Peti baj van.- rémültem még.
-Mi micsoda?- nézett rám rémülten.
-ma van a Dancing with the Star első adása.- mondtam
-kajak és?-Mondta full nyugodtan.
-Mi az hogy és?- néztem re csípőre tett kézzel.
-még van idő 5 re kell menni csak-modta nyugodtan
-Amúgy van valami kaja?-kérdeztem
- hát az nincs- mondták egyszerre
-jolvan akkor gyere baba csináljunk kaját ezeknek az élet képteleneknek.
-megyek kicsi- szaladt utánam
Reggelire tojás rántottát, bacont,paradicsomot ,papriká és avokádókrémet csináltunk .
-Emberek kaja van.-ordítottam el magam majd mindenki le ült az asztalhoz enni.
-Ezt nagyon finom lett köszönjük- modták kórusban.- nincs mit de cserébe ti mosogadtok- nevettem fel.
A nap további része nyugisan telt most még nem kellett a táncos ruhába menni mert az majd a Dancingben lessze le rendezve. 16:20 kor el is indultunk Peti bordó Ford Mustangjával és most sikeresen oda is értünk időben.
..........................................................
Sziasztok tudom hogy ez a rész most rövid lett és hogy későn is jött de nagyon sok dolgom volt ezért is bocsánat. Viszont ha teszik a sori az légyszi jelezzétek.
YOU ARE READING
Marics Peti story (Befejezett)
RomanceMinden egy Dancing with the Star miatt kezdődött. Zara vagyok 23 éves szingli. És Imádok táncolni. Viszont ma felkértek egy műsorba ahol egy híres énekessel kell táncolnom. Vajon ki az? És mik fognak történni?