4. rész A hb

571 7 0
                                    

Amikor oda értünk Petiék házához rögtön be kopogtam a lányokkal mögöttem. Peti nyitott ajtót egy pár másod percig csak ált egy helyben majd ahogy végig mért elvörösödött. Majd ennek a kínos csendnek én vetettem véget.

-Szia am minden oké?- néztem rá egy zavart mosollyal

-Sz-Szia vagy is Sziasztok gyertek be- mondta Peti még mindíg full vörösen. A lányok még csak a hátam mögött kuncogtak.

Majd miután be mentünk egy pillanatra sokkot kaptam  mivel nem csak Peti volt a lakásba pedig szerintem még egy kicsit korán is jöttünk. Majd egy befonott szőkésbarna  hajú srác állt meg elöttünk mosolyogva.

-Sziasztok én Laci vagyok.- vigyorgott felénk. De mielőtt tudtam volna válszolni valakik közbe szóltak .

-Én Bruno.

-Én Manuel.

-Miló örvendek.

Mi is mind bemutatkoztunk neki de ugye a csajosok közül mindenki ismert egy embert a többiekből egyebár azt akikkel táncolnak. Egyépként igen nekem +3 ember az már sok.

-Amúgy játszunk f v m? És ha valaki nem válaja Sz iszik egy felest.- vetette fel az ötletet Laci

Mindenki bele egyezett úgyhogy le ültünk a nappaliba és el kezdtünk játszani.

-Én kezdek. Zara f v m?- Hallottam meg Marics hangját.

-Kezdetnek csak felelek.- vigyorogtam

-Van jelenleg pasid?- kérdezte.

-Nem nincs.- továbbara is csak mosolyogtam.

-Brunó mit gondolsz Lauról?- kérdeztem.

-Hát öhm..- jött zavarba Bruno- Szerintem igazán csinos és kedves lány nagyon bírom.-vigyorgott zavarában.

Lau csak elvörösödött.

-Manu hány csajjal feküdtél eddig már le?- kérdezet gúnyos mosollyal.

-Fhu hát tesó öszintén nem tudom sokkal.-nevetett fel.

-Zara f v m?- kérdezte. Ugye Manu már elég sokat ivott ami látszódott is rajta. Mi meg még alig idtunk szóval még józanok voltunk.

-De én most voltam nem rég.- vágtam rá

-Nem baj.- mosolygott.

-ahj jó merek.-forgadtam még a szemem.

-Csókold még Lacit. - vigyorgott tovább.

-Rendben.

Majd oda mentem Lacihoz és még csókoltam. Láttam Peti hogy ez nagyon rosszul esett neki.

-Skacok szerintem én elmegyek ki szellőztetem a fejem egy kicsit.- mondta Peti.

🧠Ahj bassza meg elbasztam mindent. Nem helyre fogom hozni. Utána megyek és megebeszélem vele a dolgot.🧠

Amint Peti elment én is szóltam a többieknek hogy én is megyek eggyet sétálok. Ahogy ki értem a házból rögtön mentem keresni Peti. A kocsija még a parkolóba volt ami jó jel mert akkor nem ült volán mögé.

Már vagy egy órája keresem de nem találaom sehol éppen egy parkban sétálok amikor megláttam. Össze szedtem minden bátorságom és oda mentem. A kezébe egy félig üres whisky volt.

-Szia leülhetek melléd?- kérdeztem tőle félve a választól.

-Nem az én párom nem érdekel hova ülsz.- mondta duzogva.

-Figyelj mi a baj? Az a csók ami köztem és Laci között volt? mert ha igen csak hogy tudd nekem az a csók nem jelentett nekem semmit.- mondtam szomorúan.

-Tudod nem körülötted forog a világ hogy mindenki a te dolgaiddal foglalkozik.- mondta kicsit még emelve a hangját.

-Tudom hogy a csók a bajod ne tagadd utána keztél el féltékeny lenni.- mondtam még nyugodtan.

-És ha igen akkor mi van hm?- még mindíg megemelt hangon mondta.- Tudod mit nem érdekel legyetek boldogok Lacival engem nem érdekel.-modta kiabálva és közben a sírás közelében volt.

Ahogy el kezdett kiabálni nagyon megijedtem.- Kérlek ne kiabálj-Mondtam sírva

Peti észre vette hogy mennyire megijedtem tőle.

-Sh kicsi semmi baj ne félj tőlem sajnálom nem akartam kiabálni veled.-próbált átölelni, de én elhúzodtam tőle.

-F-F-Figyelj sz-szerinten én h-haza m-megyek.- alig tudtam beszélni a sírástól.

Nem jött utánam Peti mert tudta hogy most nem tudnánk meg beszélni a dolgokat. Én írtam a lányoknak hogy haza mentem és nem sokkal később a lányok is megjelentek. Én a kanapén ülve egy doboz jégkrémet lefolyt sminkkel csak sírtam és sírtam. A lányok próbáltak megnyugtatni de hiába.

-Mi a baj élet- kérdezték egyszerre a lányok.

-P-P-Peti.- ennyit tudtam csak válaszolni majd fel mentem a szobámba.

A lányok hagytak úgy voltak vele a készen állok rá elmondom. Fent a szobában csak Peti szavai jártam a fejemben még persze az ahogy kiabált. Majd kb hajnali 4 kor sírva aludtam el. Másnap lemondtam a próbát így egész nap csak otthon voltam. Az kivételével hogy el mentem eggyet Starbucksozni mivel gondoltam attól hátha jobb kedvem lesz viszont a boltban még láttam egy nem kívánatos személyt....

..........................................................
Na hát ez a rész ennyi lett volna. Vajon Zara kit látott? Ha tetszik a sori azt légyszives jelezzétek.

Marics Peti story (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang