Idő ugrás 11.04 szombat
Ma van a Dancing with the Star döntője ma derül ki hogy ki fog nyerni. Viszont ez az adás nem csak a döntő miatt érdekes hanem azért is mert Haloweeni táncot kell előadni. Nálunk a szerep felosztás úgy lesz hogy Peti a Joker és én leszek Harley Quinn. Egyépként a versenyben már csak mi meg Milóék maradtak. Már itt vagyunk a nagyszínpadon az utólsó főpróbák zajlanak. Egyépként az idő 10:30
-Na Peti figyelj most jön az emelés.- nagyon sokat gyakoroltunk ezt az emelést.
Elkezdek Peti felé futni megemelt és elkezdett velem forogni majd egyszer csak egy ott dolgozó neki ment Petinek és elejtett.
-Jézusom Zara jól vagy annyira sajnálom az én hibám.- térdelt le mellém Peti
-Jól vagyok persze csak segíts fel- Peti felsegített azonban a fájdalom nagyon erősen bele nyilalt a bokámba.- Az
-Zara kicsim minden oké- nézett rám aggódó szemekkel Peti.
-Igen persze. Figyelj szerintem tartsunk egy szünetet.- erőltettem egy mosolyt azt arcomra mert nem akartam megilyeszteni.
-oké de biztos jól vagy ne hívjak orvost?- kérdezte
-Nem nem kell orvos jól vagyok- válaszoltam már majdnem sírva mert annyira fájt a lábam.
-Zara kérlek csak had nézze meg az én kedvemért- nézett rám továbbra is aggódva
-Ahj jó
A helyén volt orvos úgyhogy oda jött megnézte a lábam és megállapította hogy eltört a bokám
-Nem nem nem ez nem lehet igaz- kezdtem el zokogni- és doktor úr azt megkérdezhetem hogy a mai táncot esetleg letáncolhatnám?- kérdeztem zokogva közben Peti végig fogta a kezem, simogatott nyugtatott amiért nagyon hálás vagyok neki.
🧠Ha már eddig eljutottunk akkor már nem adom fel a versenyt valahogy el fogok oda jutni és letáncolom Petivel🧠
-Sajnálom de nem az nagy kockázat lenne- mondta az orvos
-és hogyha én vállalom a kockázatot?- mormogtam
-Kicsim figyelj most a te vagy a legfontosabb hogy megyógyulj- csókolt meg Peti.
Időugrás 19:00
Fél óra és kezdődik a Dancing. Valahogy el kell jutnom. A hajam kész sminkem kész ruha rajtam mivel a próbán úgy gyakoroltunk.
-Baba figyelj menjünk be nézzük meg Annáékat légyszi.- kérleltem Peti már vagy 20 perce
-Jó legyen de akkor vigyázol magadra és nem csinálsz hülyeséget ugye?- kérdezte mire én csak bólintottam. Hazudtam tudom de muszály volt.
Bemetünk a Dancingbe 10 perc és kezdődik a műsor
-Készülj baba táncolunk- mosolyogtam rá. Még nem volt begipszelve a lábam mivel majd holnap rakják fel amikor már valóban megröggenezik.
-Mi? nem biztos hogy nem pihennek kell- morgott rám Peti
-És 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1- számolt vissza az egyik ott dolgozó én meg felhúztam Petit a színpadra onnan már nem volt vissza út.
Elkezdődött a műsor Karuszék már táncoltak is most rajtunk a sor. Nagyon fájt a lábam de tudtam hogy meg kell csinálnom bármiáron. Most jön az emelés rész a koreográfiában eddig teljesen jól ment de most elkezdtem izgulni. Sikerült az rmelés nagyon boldog voltam. Vége lett a táncnak és figyeltem milyen pontokat kapunk.
-Hát ez a produkció valami eszméletlen volt gyönyörűen mozogtatok- dícsért minket Nóri. Végül mindenkitől 10 pontot kaptunk és annyira megörültem hogy elkezdtem ugrálni csak azzal nem számoltam hogy amúgy el van törve a lábam. És elestem. Mindenki oda jött hozzám.
-Zara úristen jól vagy- Jött oda Anna és Nóri.
-HÍVJATOK MENTŐT- kezdett el ordítva sírni Peti. Úgy is tettek.
-Mi történt- kérdezte Nóri Petitől
-Ma reggel a próbán valaki az emelés közben nekem jött és elejtettem Zarát és eltört a lába aztán amikor haza mentünk az adás előtt Zara mondta húgy meg akarja nézni az Annáékat és amikor már itt voltunk és ment a vissza számlálás Zara felhúzott a színpadra- mondta el mind ezt sírva. Megjöttek a mentősök be vitték a kórházba és Peti végig jött velem.
A lábamat be gipszelték megcsináltak vele minden vizsgálatot. Fekszek a kórházi ágyban mindenki ott van mellettem Nóri,Tamás,Vajk, Anna,Lau,Szandi,Laci,Milo,Bruno,Manu és Peti. Egyszer csak a családom ront be az ajtón. Nagyon megörültem hogy végre láthatom őket de ők csak furcsán néztek rám hogy ki a többi ember körülöttem.
..........................................................
Na hát sziasztok itt is lenne a kövi rész. Remélem teszik.
YOU ARE READING
Marics Peti story (Befejezett)
RomanceMinden egy Dancing with the Star miatt kezdődött. Zara vagyok 23 éves szingli. És Imádok táncolni. Viszont ma felkértek egy műsorba ahol egy híres énekessel kell táncolnom. Vajon ki az? És mik fognak történni?