Ma csak 10 ig aludtunk ugyanis Peti hívták hogy ma lenne egy Dancinges fotózás amire mind a kettőnknek mennie kell. Én meg kaptam egy üzit amin igen csak el mosolyodtam.
- Mi az kicsim ki írt?- kérdezte Peti.
-Egy fiú - mosolyogtam tovább
-Mi? ki az megölöm?- kezdett el féltékenykedni.
-Nyugi csak egy régi jóképű barát-🧠kicsit húzom az agyát🧠
-Hogy mi? Mit akar?- gurult be Peti
-Nyugi baba csak viccelek. Én csak is téged szeretlek.- csókoltam meg.
-Haha nagyon vicces- forgadta meg a szemét.
- De tényleg egy régi fiú haverom írt- mosolyogtam tovább.
-Ki?- kapta fel a fejét.
-Azt nem mondom el de ma talim lesz vele fél öt kor- mosolyogtam.
-Én is megyek veled- mondta ellentmodást nem tűrően mire én csak megfogadtam a szemem.
Beszélgetésünk a régi haverommal:
benistenes:Szia Zari!
(Mindíg így hívott. Na de térjünk vissza)
kovacs.zara.offical: Szia Bencus
benistenes: Lenne kedved ma este eljönni Petivel az IstenEst-be?
kovacs.zara.offical: persze szólsz te neki?
benistenes: persze, amúgy is akartam vele beszélni.
kovacs.zara.offical: oksi mikorra menjek?
benistenes: 18 kor kezdünk de 17-re gyere mert akkor tudnánk még előtte egy kicsit beszélni.
kovacs.zara.offical: oksi rendben akkor majd tali szia
benistenes: okés szia
-Kicsim- kiáltott fel Peti
-Ma meghívtak az Istenest be szóval még sem tudod veled menni a találkozódra ha nem baj. Már rég találkoztam Bencével.- mondta szomorúan Marics
-Jovan menj csak-🧠úgy is ott lesz a talin mivel egy helyre megyünk 🧠
Még egy kicsit beszélgettünk aztán reggeliztünk össze szedtük magunkat és mentünk is a fotózásra.
-Szia Peti igaz? Gyere vele mutatom hova kell menni- jött oda hozzán egy igazán idegesítő csaj úgy nézte Petit azt hittem ki esik a szeme. Én erre csak megcsókoltam Peti hogy jelezzék felé ő az enyém ami láthatóan nem tetszett a csajnak. Majd megszólaltam.
-Szia Kovács Zara- mosolyogtam gúnyosan
-Szia- forgatta meg a szemét- Na akkor Peti gyere velem - már akarta meg fogni Peti kézét mikor közbe szóltam.
- Bocsi de nem kell a segítség hidd el elfogunk találni - esküszöm már ott tartottam hogy megetépem a csajt.- és most taka van- förmedtem rá
A csaj szerintem még magába káromkodott egy sort aztán el ment.
-Kicsim ez meg mi volt- nézett rám értetlenül Peti
-Semmi-mosolyogtam rá
A fotózás jó volt bár a csaj még egy párszor be próbálkozott de persze nem hagytam neki.Peti csakis az enyém nem veheti el tőlem senki. Amikor végeztünk a fotózással haza mentünk majd el kezetem készülődni az Istenestre. A szettem egy piros crop top egy fekete bőrgatya és egy magassarkú csizma volt. Most kicsit elegansabban öltöztem. Vettem fel egy pár ékszert nyakláncot karkötőt és gyűrűket mind aranyba. A sminkem az szempillaspirál tús és egy vörös rúzs volt ami illett a toppomhoz. A hajamat csak szimplán ki vasaltam.-Csinos vagy Hercegnőm csak annyit kérek vigyázz magadra- csókolt meg. Még jó hogy a rúzs nem hagy foltot maga után.
-köszönöm -mosolyogtam
Majd elindultunk én vezettem mert Peti nem értett semmit hogy miért együtt megyünk még ilyen kérdések lehettek a fejében. Mikor megérkeztünk és ki száltunk a kocsiból Bence már ott ált az ajtóban.
-Szia Bencus- öleltem meg
-Zari szia de rég láttalak- viszonozta az ölelésem.
-mi a fasz- szólalt meg Peti
-Baba ő az akit mondtam hogy ma találkozóm van. Ő a régi haver- mosolyogtam rá
-Zari nem mondta hogy velem fog találkozni és hogy ő is fog szerepelni az IstenEst-be?- kérdezte nevetve Bence
-Ami azt illeti nem - pacsiztak le Bencével
- képzeld el olyan féltékeny volt Peti mikor még tudta hogy egy fiúval írogatok.- nevettem el magam.- nem tudta hogy veled beszéltem
-Jolvan na- forgadta meg szemeit Peti majd bedurcázott.
-Na Szerelmem ne durcizz légyszives- öleltem meg majd aztán egy puszit az arcára
-Csak ennyit kapok?- nézett a szemembe. Majd adtam egy csókot.
-Na jólvan szerelmesek menjünk be mert Adél már nagyon vár titeket. Főleg Zarit- mutatott befelé a házba.
Bementünk egyből megpillantotta Adél és ő is engem majd elkezdtünk egymás felé rohanni és megöleltük egymást.
-Úr isten Zara nagyon rég találkoztun annyira hiányoztál.- ölelt még mindíg Adél
- Te is hiányoztál nekem- mosolyogtam
- Ó szia Peti- köszönt Adél Petinek
- Úr isten Adél de rég találkoztunk - vékonyította el a hangját. Amire mindenki el kezdett röhögni
-Gyertek üljetek le. kértek valamit?- mosolygott továbbra is adél és le ültünk a kanapéra.
-én nem köszönöm- mondtam
-én sem köszönöm - mosolygott Peti is
-Na mesélhetek Mizu?- kérdezte Bence.
Mindent el meséltünk az hogy hogyan jöttünk össze Petivel meg hogy a Dancingben táncolunk mindent szó szerint. Hamar el ment az a fél óra.
..........................................................
Na hát itt is van a kövi rész remélem teszik és sajnálom hogy eddig nem volt rész csak sok volt a tanulni való.
VOUS LISEZ
Marics Peti story (Befejezett)
Roman d'amourMinden egy Dancing with the Star miatt kezdődött. Zara vagyok 23 éves szingli. És Imádok táncolni. Viszont ma felkértek egy műsorba ahol egy híres énekessel kell táncolnom. Vajon ki az? És mik fognak történni?