2. rész ismerkedés

725 13 0
                                    

-Hahó föld hívja Zarát- Mondogatta Peti.

-Igen itt vagyok figyelek- mondtam amint vissza tértem a bamulásból. Éppen azon gondolkodtam, hogy vajon miképpen fogunk ki jönni egy mással.

-Na végre- Nevetett fel a srác. -Szóval te mióta táncolsz?- kérdezte.

- 4 éves korom óta a tánc jelenti nekem az életet.-modtam mosolyogva.

Még egy "pár"  kérdést  kérdést fel tettünk egymásnak ami azt jelentette hogy már délutan 1 óra volt.

-Egyépként el kérhetem a számod meg az instád?- kérdezte Peti egy szemtelen mosollyal.

-Persze a számom 06 20 ........(Találd ki te). Instán pedig kovacs.zara.offical . Mondtam full nyugodtan.

Amikor még nyitottam a telóm 20 nem fogadott hívas volt a lányoktól felváltva. Majd egy üzenet.

mikesannams: Nem tudtunk elérni telón. Csak szólni akartunk, hogy haza mentünk mert már 3 óra elmúlott és zárját a termet.😊

-Baszus-Kiáltottam fel.

-Miaz?- Nézett rám ilyedten Peti.

-Zárják a termet úgy hogy haza kell menni, de a lányok itt hagytak.

-Ha gondolod én haz vihetlek úgy is kocsival jöttem.-Mosojgott rám Peti.

-De az nem kerülő neked nem akarlak terhelni haza tudok menni metróval is. -modtam

-Dehogy is ne viccelj.-Velem jössz és kész- Vágta rá Peti.

-Rendben köszönöm- válaszoltam.

Az úton hazafelé sokat beszélgettünk meg tudtam ,hogy ő is három haverjával lakik együtt. És még beszéltük azt is, hogy reggelente majd eljön elém és együtt megyünk a terembe.

-Na akkor majd még beszélünk ,hogy akkor hányra jöjjek érted holnap oké?-kérdezte mosolyogva.

-Okés és köszi ,hogy elhoztál.-köszöntem még.

-Ugyan már semmiség. Akkor holnap találkozunk. Szia- Integetett nekem a kocsiból.

-Rendben Szia.- integedtem neki mosolyogva.

Amint fel értem a lányok le rohamoztak.

-Na kit kaptál?-Kérdezték egyszerre a csajok.

-Marics Petit-Modtam izgatottan.

-Én Valkusz Milánt-mondta mosolyogva Anna.

-Én Pető Brúnót- vágat rá Lau.

-Én pedig Tóth Lászlót.- vigyorgott Szandi.

Mindenki nagyon sokat mesélt, hogy mi az első benyomásuk  az emberülről. Hát mit ne mondjak mindenki örült annak akit kapott. Este 10 ig beszélgedtünk.

-Szerintem én elm megyek fürdeni aztán aludni- mondtam a csajosoknak.

Az ötletet mindenki helyeselte.

Majd mikor már megfürödtem és csak hevertem az ágyamban kaptam egy insta értesítést.

m_ricch_offical követni kezdett

Rögtön vissza is követtem majd rám írt.

m_ricch_offcal: Szia nem akarok zavarni csak azt szeretném még kérdezni, hogy reggel hányar menjek eléd?

kovacs.zara.offical: Sziaa esetleg fél 8 ra ide tudnál jönni hozzánk?

m_ricch_offical: Persze akkor majd reggel. Jó éjszakát😊

kovacs.zara.offical: Oksii köszi
Jó éjszakát 😊

Majd csak egy mosollyal az arcomon este 11 kor el aludtam.

-------------------------------------------------
Na hát ez a rész ennyi lett volna ma már nem biztos hogy jön több rész.Ha tetszett  jelezzétek légyszi.

Marics Peti story (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora