- De ne már én akarok az AS Romaval lenni- már vagy 5 perce itt hisztizik nekem Peti.
-Jó akkor legyél te vele én meg leszek Lazioval csak ne hisztizz.
- Nem is hisztiztem- durcázott be.
-jó oké elhiszem na kezdhetjük már végre.-kérdeztem.
-előbb adj egy csókot- nézett rám mosolyogva.
-Ahj jó.- oda hajoltam hozza majd adtam egy puszit a szájára.
-Na ez mi volt?- nézett rám durcásan.
-Most csak ennyit kapsz.- nyújtottam ki a nyelvemrá.
-Jó emeljük a tétet.- nézett rám szúrós szemmel.- ha én nyerek akkor az enyém vagy és azt csinálok veled amit akarok.- nézett rám pervez mosollyal az arcán.
-Jó de ha én nyerek akkor azt csinálunk amit én akarok.-néztem vissza rá.
-áll az alku.- fogtunk kezet.
Már vagy fél órája játszunk és 5:0 az állás nekem mikor Peti megszólalt.
-Te tuti csalsz.- kiáltott fel.
-Igen- szerintem is igazad van.-fogadtam még a szemem.- Miért nem fogadod el egyszerűen hogy veszettél. Add fel én nyertem.
-De csak azért mert hagytalak.- hisztizett még mindíg.
-Ja persze na de hogy is szólt az alku?- néztem rá mosolyogva.
- jó na mit szeretnél csinálni?- Nézett rám még mindíg duzzogva
-Gyere na- húztam kézen fogva magam után.
-Lehet nem is lesz ez olyan rossz.- mosolyodott el.
-ülj le.- mosolyogtam rá.
-igen is főnök asszony- még mindíg csak mosolygott.
- és most kérem a pólód.- néztem rá komolyan.
-hogy mi?- lepődött meg.
- ne csodálkozz csak csináld- kuncogtam el magam.
Majd le vette a pólóját én ki vettem a kezéből és be mentem a fürdőbe aztán fel vettem és vissza mentem a szobába.
-Mondtam már hogy jól áll a pólóm?-mért végig.
-nem de mostmár tudom-vigyorogtam el magam.
- és én mondtam már hogy milyen hejes vagy?- vörösödtem el mikor még láttam a felső testét.
-Nem.-Majd látta hogy zavarba jöttem.- miaz kicsi tetszik?
- nem tudom miről beszélsz- húztam az agyát majd közeledtem felé és bele ültem az ölébe. Majd végig simítottam a felső testén.
-Mire készülsz kicsim?- nézett rám pervezen.
- majd még látod- döntöttem le az ágyra. Majd el kezdtem a csípőmet mözgatni miközben még mindíg az ölében ültem.
-Kicsi ennek nem lesz jó vége.- nyögött föl egy kicsit
- ó dehogy is nem.- néztem rá majd egyszercsak éreztem hogy valami el kezd alattam keményedni. Majd le száltam róla.
-Ahj kicsi ez most komoly hogy így hagysz?- nézett rám Peti én meg csak bólogadtam majd oda bújtam hozzá és be kapcsoltam a Disney+on a Bosszúállókat.
-De Thor miért néz ki ilyen jól- szólaltam meg gondoltam kicsit piszkálom Petit.
-Ez most komoly? Én nem vagyok neked elég jó?- nézett le rám peti.- Amúgy meg nem is néz ki olyan jól.- durcázott be
-azért te helyesebb vagy na gyere ide.- csókoltam meg.
Aztán kedődött a csókcsata csak úgy faltuk egymást. Majd mikor meg álltunk levegőt venni az ajkamra suttogta- Szeretlek kicsi.- majd még egy szünet közepedte én is megszólatam - én is szeretlek.
Még néztük a filmet majd Peti megszólalt.-kicsi
-hm?- néztem fel rá
-éhes vagyok.
- én is. Na gyere menjünk le csináljunk valami kaját.- ültem fel. Majd lementünk. Közben hívtak a lányok.
📞Szia Zara📞- szóltak bele a lányok
📞Sziasztok hol vagytok?📞- kérdeztem.
📞A Valamar házban azon gondolkodtunk hogy el mennénk bulizni van kedved?📞- kérdezet én csak Petire néztem és egyszerre jeleztük egymásnak hogy most ne menjünk.
📞Most kihagyom de köszi📞
📞Okés amúgy nem tudod hogy hol van Peti Milo nem látta egész nap.📞
📞De igen ott van mellettem. Sziasztok📞- szólt bele Peti is.
📞Szia. na jolvan akkor nem zavarunk titeket de azért szólok hogy nem szeretnék kereszt apa lenni📞-Szólt bele Milo is.
📞Kapd be Milo📞szóltam be neki.
📞Sziasztok📞 röhögött fel.
📞Sziasztok📞 köszöntünk el.
Majd le tettük és én el kezdtem amerikai palacsintát csinálni amint lész lett még ettük és be mentünk a szobába. Néztük tovább a filmet közben mind a ketten össze bújva be aludtunk.
Annyira imádom ezt a srácot tökéletes kívül belül. Olyan szerencsés vagyok hogy van nekem. Amikor mellette vagyok akkor megszűnik a világ.
..........................................................Na hát ez a rész én ennyi lett volna renélem tetszik ha igen akkor azt jelezzétek légyszi. Mindenkinek szép estét/napot sziasztok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marics Peti story (Befejezett)
RomantizmMinden egy Dancing with the Star miatt kezdődött. Zara vagyok 23 éves szingli. És Imádok táncolni. Viszont ma felkértek egy műsorba ahol egy híres énekessel kell táncolnom. Vajon ki az? És mik fognak történni?