Reggel 6 kor keltem. Le mentem és szép nyugodtan a tegnap történtek után még csináltam a kávémat és ki mentem az erkélyre egy szál cigi kíséretében. És igen én régen cigiztem csak le tettem de a tegnapi után muszály volt újra a kezembe vennem nem bírtam ki. Úgyhogy a korláton támaszkodva egyszer a cigibe szívtam egyszer a kávémba kortyoltam bele és győnyörködtem a Budapesti reggelben közben meg beszéltem magammal hogy férre teszem az érzelmeimet és csak a versenyre koncentrálok.
Majd vissza mentem és felöltöztem ami megint egy Hooded Staffos melegítő szett volt ki gondolta volna. Amint kész lettem már mentem is le a ház elé.
-Szia- száltam be a kocsiba úgy hogy rá sem néztem.
-Szia- majd nyújtott felém egy Starbucksos kávét vigyorogva.
-Nem kérek köszönöm.- néztem ki az ablakon.
-Nézd sajnálom nem úgy gondoltam a tegnapig.- mondta szomorúan.
-De hogy is nem pontosan úgy de mostmár menjünk a teremben nem szeretnék késni- mondtam flegma stílusban.
-Rendben- majd be indította a kocsit és el kezdett vezetni.
Az út csöndesen telt. Amint oda értünk mentünk is a terembe. Ameddig gyakoroltunk az utasításokon és a tanácsokon kívül nem mondtam neki semmit. Míg nem egyszer csak a teremtől hazafelé úton Peti megszólalt.
-Figyelj Kicsi sajnálom oké nem úgy gondoltam nagyon fél voltam zaklatva oké?- mondta szomorúan Marics.
- Á szóval te voltál felzaklatta nehogymár te légyél az áldozat most jól figyelj a verseny kedvéért veled vagyok és segítek a tánc tanulásban. De én arra nem vagyok kiváncsi hogy mennyire voltál felzaklatva.- mondtam kicsit ingerülten.
- Most komolyan? Így fogsz durcázni mindíg?- kérdezte Peti miközben vezetett.
- Na jó álj félre kérlek.- mondtam már majdnem sírva de még tartottam magam
-De kicsi-mondta volna tovább Peti ha nem szakítom félbe.
-Nincs semmi kicsi álj félre- emeltem fel a hangom.
-Jó oké- ennyit válaszolt csak.
Kiszáltam a kocsiból majd Peti is.
-Hadj békén menj nyugodtan haza úgy sem vagyok én neked semmi.- modtam sírva.
-Nem nem hagylak itt így- mondta Peti miközben megragadta a csuklóm.
-Engedj el érted engedj el.- majd elkezdtem ütögetni a mellkasát mikor egyszer csak megölelt. de ez nem tartott sokáig mivel eltoltam magamtól.
-Hadj békén- majd futottam el sikeresen.
Mikor észre vettem hogy már jó messze vagyok Petitől magáltam és felhívtam Manut.
📞Szia Manu 📞-Mondtam zokogva.
📞Szia kicsi mi a baj?📞 -Hallottam még Manu ilyedt hangját.
📞Majd elmesélem csak át mehetnék hozzád?📞- kérdeztem még mindíg zokogva.
📞Persze gyere📞
10 perc után oda is értem Manuhoz csengedtem majd ajtót nyitott. Én csak a kezeibe estem.
-Én ezt nem bírom Manu egyszerűen nem bírom- mondtam zokogva.
-Sh nyugi picur.- simogatta a hátam Manu.- hozok egy pohár vizet okés?
-R-Rendben.- modtam még mindíg zokogva.
Manu felhívta a lányokat hogy ne aggódjanak.
-Figyelj Manu maradhatnék egy párnapot esetleg itt nálad?- mondtam már kicsit megnyugodva.
-Persze picur.- mondta mosolyogva.
Imádom ezt a srácot neki bármit el mondhatok mindíg megvígasztal. Amint meg nyugodtam elmeséltem Manunak a történteket és megint el kapott a sírás. Majd egyszer valaki kopogott.
-Nyitom- álltam fel a kanapéról.
Amint kinyotottam egy nem kívánt személyel találtam szembe magam.-Zara?- lepődött meg Peti
Csak egymás kisírt szemét néztünk. Egy darabig míg Manu ki nem jött a nappaliból.
Eléggé meglepődött mit ne mondjak.-Zara te most menj be kérlek mindjárt megyek.- mondta Manu
-de..- válaszoltam
-Nincs semmi de menj be kérlek.
-oké.
Amint be mentem Manu becsukta maga mögött az ajtót.
-Teso miért van nálad Zara?- kérdezte Peti.
-Figyelj Zara nekem mindent elmondott.- mondta Manu
-Hogy tehetted ezt vele?- kérdezte Manuka.
-Figyelj nekem bejön Zara csak valamit ki kellett találja hogy ne tudja meg az érzéseimet. Félek hogy én nem teszek neki.- mondta szomorúan Marics
-De tesó ez akkor sem volt jó hazugság meg amúgy is oda van érted a csaj.- válaszolt Manuka.
-Tényleg?- kerekedett el a szeme Maricsnak.
-Persze azért van ennyire összetörve.
-Figyelj Manu szólnál Zarának hogy holnap eléjövök reggel hogy mehessünk "táncolni"?- kérdezte Marics egy szemtelen mosollyal.
-Persze de mire készülsz?
-Az még egyenlőre titok.- vigyorgott.- na de most mennem kell. Csá tesó.
-Csá csá - pacsiztam le
Majd Manu vissza jött és szólt hogy reggel Peti jön értem. Aztán be kapcsolatuk a foci meccset mivel AS Roma FC játszott a legjobb csapat a világon egyszerűen imádom őket. Amint vége lett a meccsnek amit persze a Roma nyert elmentem a vendégszobába aludni.
..........................................................
Na hát ez a rész ennyi lett volna remélem tetszett ha igen azt jelezzétek légyszi. Vajon mivel készül Peti? Zara szereti a focit? Vajon Peti és Zara kibékül?
YOU ARE READING
Marics Peti story (Befejezett)
RomanceMinden egy Dancing with the Star miatt kezdődött. Zara vagyok 23 éves szingli. És Imádok táncolni. Viszont ma felkértek egy műsorba ahol egy híres énekessel kell táncolnom. Vajon ki az? És mik fognak történni?